twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
twitter:TheSun twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:27:29London Bridge evacuated amid reports of car mowing down pedestrians https://t.co/08AMJHK7C0 https://t.co/rAAH68bdIz reageer retweet
twitter:craig4589 twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:24:20Locked in a pub near London Bridge. People running everywhere, apparent terrorist incident ? reageer retweet
Bedenk jij maar een oplossing dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach we moeten ermee leven
- De Burgemeester
Dat was echt een walgelijke schoffering naar de nabestaanden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach we moeten ermee leven
- De Burgemeester
Hele dag honger moeten lijden enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:39 schreef Rockefellow het volgende:
Het is ook wel een warme dag geweest natuurlijk.
Tja in zijn land is een leven weinig waardquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat was echt een walgelijke schoffering naar de nabestaanden.
twitter:News_Executive twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:38:48UPDATE: At least 6 Injured after a commercial van hit a number of pedestrians in London bridge, armed Police on sce… https://t.co/UrNGkk6ZeY reageer retweet
Ik sla die twee stappen van bidden en Facebook over! Maar je hebt wel gelijk dat het zo altijd gaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik plaats hem alvast:
[ afbeelding ]
geloof je het zelfquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet gewoon een drunk driver deze keer?
Hoorde ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef myShizzle het volgende:
En dus simultaan een steekpartij in een restaurant volgens cnn?
Zoiets hoorde ik ook ja, die twee die naar binnen kwamen rennen? De auto reed mensen voor een pub omver, misschien dat ze daarna naar binnen kwamen ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef myShizzle het volgende:
En dus simultaan een steekpartij in een restaurant volgens cnn?
ook lastig te zien in het donker, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Faux. het volgende:
NOS.nl weet niet helemaal het verschil tussen Tower Bridge en London Bridge...
# niet alle moslimsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik plaats hem alvast:
[ afbeelding ]
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Met 15-20 mensen aangereden denk ik toch op z'n minst wel 5 doden.
Blijktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:46 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ook lastig te zien in het donker, toch?
Het is geen Suzuki Swift he. Ik denk 10 doden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Met 15-20 mensen aangereden denk ik toch op z'n minst wel 5 doden.
Exact. En dat denkvermogen komt ergens vandaan. Het is ergens op gebaseerd. Anders kom je niet tot zo'n conclusie. En daar vraag ik naarquote:
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef beantherio het volgende:
Wat voor maatregelen zijn er eigenlijk genomen op Londense bruggen na de aanslag op Westminster bridge? De "template" was duidelijk dus ik neem aan dat de autoriteiten actie hebben ondernomen om vergelijkbare aanslagen te voorkomen.
MINDER MINDER MINDERquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Duurt nog paar dagen/weken.
Dan schoppen we ze massaal van ons continent af. Mark my words
Britten wonen niet op het continent dus we kunnen ze er niet vanaf schoppen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Karskens, ben jij hetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
# we moeten de dialoog aangaanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
# niet alle moslims
# dit is precies wat de terroristen willen, actie ondernemen
# we laten ons niet verdelen
# verkeerde interpretatie van het heilige boek
# Knuffel moslims laten iets van zich horen met een hart verwarde boodschap
Ze kunnen hun voorspelbare uitspraken in hun reet steken
Het enige wat ik wil horen is : Deus vult![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Hou het maar op jaren of zelfs helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Het lijkt me dat je vrij simpel betonnen randen langs het voetgangersdeel van de bruggen kunt plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.
Bij de aanslag op Koninginnedag waren ook 8 doden, en die kerel reed zich vast op een hek/monument. Als hij een langere afstand had kunnen afleggen had hij waarschijnlijk nog meer doden gemaakt. Hoe klein en/of licht de auto ook is, als het eenmaal op snelheid is ben je gewoon de lul als het jou kant op komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is geen Suzuki Swift he. Ik denk 10 doden.
Oh. Okquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Op basis van niets. Zomaar een gok.
jouwquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bij de aanslag op Koninginnedag waren ook 8 doden, en die kerel reed zich vast op een hek/monument. Als hij een langere afstand had kunnen afleggen had hij waarschijnlijk nog meer doden gemaakt. Hoe klein en/of licht de auto ook is, als het eenmaal op snelheid is ben je gewoon de lul als het jou kant op komt.
Daar zijn we den foks voor tochquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan dus lekker speculeren hier?
Ja, zoals altijd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:52:46#Van was traveling at 'about 50 miles an hour' when it veered into pedestrians near #London Bridge… https://t.co/nimRNxQXnb reageer retweet
Is dat niet het hele doel van dit soort topics?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker weet ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:metpoliceuk twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:50:22We are aware of reports on social media. We will release facts when we can - our info must be accurate #LondonBridge reageer retweet
Niks. Rij er regelmatig overheen. Vanmiddag nog. Niks veranderd. ZIjn al smal genoeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef beantherio het volgende:
Wat voor maatregelen zijn er eigenlijk genomen op Londense bruggen na de aanslag op Westminster bridge? De "template" was duidelijk dus ik neem aan dat de autoriteiten actie hebben ondernomen om vergelijkbare aanslagen te voorkomen.
Gecontroleerde feiten zijn overrated.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan allemaal met het vliegtuig!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.
Haha gvdtwitter:mlucs twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:24:18Van drove into people on London Bridge, this is happening now. Really hope all are ok. We are in the middle of it.… https://t.co/5CC8gYSBfb reageer retweet
Er is echt niemand die nog twijfelt aan de afkomst van de dader.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee joh. Binnen 20 jaar alle Westerse stadscentra autovrij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Dit dus.quote:
Getuige zegt op CNN dat t busje door bleef rijden, lijkt me geen ongeluk dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar er worden dus 5 mensen behandeld aan hun verwondingen... Lijkt me meer een ongeluk of een hele slechte terrorist..
Eigenlijk zijn die terroristen allemaal GroenLinks sympathisanten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nee joh. Binnen 20 jaar alle Westerse stadscentra autovrij.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef richolio het volgende:
Haha gvdtwitter:mlucs twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:24:18Van drove into people on London Bridge, this is happening now. Really hope all are ok. We are in the middle of it.… https://t.co/5CC8gYSBfb reageer retweet
Die replies op die tweet van die V4 met The Sun
Dit, pakken ze een drukke straat of andere brug. Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef YazooW het volgende:
Aan die betonblokken heb je ook geen kut. Dan vinden ze wel een plek zonder betonblokken.
Ik ben er vaak genoeg overheen gelopen (Westminster en London Bridge) en je maakt mij niet wijs dat er op het voetgangersdeel niet bepaalde objecten kunnen worden geplaatst die dit soort aanslagen heel simpel kunnen voorkomen. Nu is het gewoon vrij baan waar iedere idioot met kwaad in zin vol gas overheen kan crossen als ie wil.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niks. Rij er regelmatig overheen. Vanmiddag nog. Niks veranderd. ZIjn al smal genoeg.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Iets zegt me dat dat 'The Sun' account nep is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef richolio het volgende:
En dan pakken ze wel een winkelcentrum waar geen betonblokken staan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg overheen gelopen (Westminster en London Bridge) en je maakt mij niet wijs dat er op het voetgangersdeel niet bepaalde objecten kunnen worden geplaatst die dit soort aanslagen heel simpel kunnen voorkomen. Nu is het gewoon vrij baan waar iedere idioot met kwaad in zin vol gas overheen kan crossen als ie wil.
Je kunt natuurlijk wel een grove schatting maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:58 schreef YazooW het volgende:
CNN is ook weer lekker cringy bezig.
Aan een ooggetuigen vragen hoeveel mensen er op de brug waren. Alsof je zoiets voor de lol gaat staan tellen.
Iedereen roept vanalles nu.. morgen weer kijken en je hebt een stuk helderder beeldquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Getuige zegt op CNN dat t busje door bleef rijden, lijkt me geen ongeluk dus.
Ik denk dat je omgekeerd beredeneert. Een gastland hoeft zich niet aan te passen aan bepaalde culturen die binnen komen stromen. De gasten dienen zich aan te passen. Als dat niet lukt komen de gasten er niet meer in.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg overheen gelopen (Westminster en London Bridge) en je maakt mij niet wijs dat er op het voetgangersdeel niet bepaalde objecten kunnen worden geplaatst die dit soort aanslagen heel simpel kunnen voorkomen. Nu is het gewoon vrij baan waar iedere idioot met kwaad in zin vol gas overheen kan crossen als ie wil.
Maar in dit geval is het al eerder gebeurd en weet je dat deze bruggen prominente (en makkelijke) doelwitten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef YazooW het volgende:
Aan die betonblokken heb je ook geen kut. Dan vinden ze wel een plek zonder betonblokken.
Na de aanslag in Manchester is Commie Corbyn alleen maar gestegen in de peilingen. Laatste peiling die ik zag vanavond stond hij nog maar 1 puntje achter May. Waarom zou dit nu opeens dan goed zijn voor May? Dit kan door het volk ook worden gezien als slecht werk van de autoriteiten.quote:
Met files is het wel handig als er nog hulpdiensten langs kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
tja, misschien toch goed om een nieuwe regel in te stellen op basis van het volgende ezels-bruggetjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:58 schreef YazooW het volgende:
CNN is ook weer lekker cringy bezig.
Aan een ooggetuigen vragen hoeveel mensen er op de brug waren. Alsof je zoiets voor de lol gaat staan tellen.
Westminster attackquote:Op zondag 4 juni 2017 00:00 schreef SecretPret het volgende:
nu al deel 2. Wat heb ik gemist. Mag ik updates pls
twitter:News_Executive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:00:46UPDATE: Witness tells LBC he saw a van drive into pedestrians at London Bridge and 3 men carrying knives jump out and then attack people reageer retweet
Oh shit. Ik heb nu pas door dat dit dus eigenlijk deel 1 is.quote:
Zo werd het in eerste instantie omschreven, als 'Westminster all over again', maar 'Westminster deel 2' paste nog precies in de TTquote:
Je vindt het ok om te sterven "omdat die gasten zich dienen aan te passen"? Wat boeit een terrorist dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik denk dat je omgekeerd beredeneert. Een gastland hoeft zich niet aan te passen aan bepaalde culturen die binnen komen stromen. De gasten dienen zich aan te passen. Als dat niet lukt komen de gasten er niet meer in.
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:00 schreef SecretPret het volgende:
nu al deel 2. Wat heb ik gemist. Mag ik updates pls
lolquote:Op zondag 4 juni 2017 00:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Oh shit. Ik heb nu pas door dat dit dus eigenlijk deel 1 is.
![]()
Sjezus wat een kut topic titel zeg.
Ja blijkbaar in/bij een restaurant. Man op SKY News hoorde ook 'minutenlang' schoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:01 schreef Zipportal het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:00:46UPDATE: Witness tells LBC he saw a van drive into pedestrians at London Bridge and 3 men carrying knives jump out and then attack people reageer retweet
Blijft bij zoiets altijd even afwachten, elke scheet die gelaten wordt wordt door iemand wel opgevangen als een schot en vervolgens tegen een of andere journalist verteld..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja blijkbaar in/bij een restaurant. Man op SKY News hoorde ook 'minutenlang' schoten.
Getuige op CNN zegt dat de schoten 5 tot 10 minuten na het incident te horen waren.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja blijkbaar in/bij een restaurant. Man op SKY News hoorde ook 'minutenlang' schoten.
lees edit.quote:
twitter:CBCAlerts twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:03:26@CBCNews Witness tells Reuters she saw people with apparent knife wounds on London Bridge. reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:03 schreef perezoso het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat nodig voor ejaculatie.
quote:
Ik zeg dat we het al te ver hebben laten komen als we bij allerlei publieke gelegenheden extreme maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat een lid van een bepaalde instromende cultuur massamoorden pleegt.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je vindt het ok om te sterven "omdat die gasten zich dienen aan te passen"? Wat boeit een terrorist dat?
Ramadan mubarak!quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Het begint eentonig te worden maar ik gooi hem er nog maar een keertje in;
'' Bezinning en devotie''![]()
Godverdomme wat een kankervolk!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is voor jou "volk"?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je kunt op z'n minst je gezonde verstand gebruiken denk ik. Als je weet dat er dreiging is neem je maatregelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik zeg dat we het al te ver hebben laten komen als we bij allerlei publieke gelegenheden extreme maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat een lid van een bepaalde instromende cultuur massamoorden pleegt.
Ach volgende week staat er weer eentje met open armen om te knuffelen en dan kunnen we weer wachten op de volgende.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar wonen ook veel minder moslims volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
Dacht trouwens eerst, he is dit nog van Turijn want daar leek ook wat aan de hand, maar niet dus.
Toch vreemd dat Italie totaal geen last heeft van aanslagen
Wat dacht je van ons eigen land?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
Dacht trouwens eerst, he is dit nog van Turijn want daar leek ook wat aan de hand, maar niet dus.
Toch vreemd dat Italie totaal geen last heeft van aanslagen
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach volgende week staat er weer eentje met open armen om te knuffelen en dan kunnen we weer wachten op de volgende.
twitter:Beltrew twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:02:33Witness tells @Reuters saw 3ppl with what appeared to be throats cut on London Bridge,comes after accounts of van ploughing into pedestrians reageer retweet
Ja oke, maar Italie is groter en enorm katholiek/paus daar. Veel vluchtelingen komen daar het eerst aan.quote:
Nou ja. Ik zie het voor vandaag door de vingers. Maar ik hoop dat je er in het vervolg aandacht aan besteedt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sorry voor de fout. Ik hoop dat je het me vergeeft.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef SecretPret het volgende:
Snap niet waarom ze nooit een aanslag op Nederland plegen. Zijn ze bang voor wilders?
quote:
Ha-ha.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Denk nie dat dit een aanslag is.
Met een BusJE. Klinkt eerder als iemand die misschien een aanval kreeg achter het stuur of zo. Als ik het zo lees.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Met een BusJE. Klinkt eerder als iemand die misschien een aanval kreeg achter het stuur of zo. Als ik het zo lees.
twitter:JoostNiemoller twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:06:34Onbevestigde getuigenverklaring over 3 mensen keel doorgesneden bij London Bridge reageer retweet
Ik denk dat men hier beter in de gaten gehouden wordt ofzo. Want je hebt hier in Nederland echt wel een aantal gekkies.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef SecretPret het volgende:
Snap niet waarom ze nooit een aanslag op Nederland plegen. Zijn ze bang voor wilders?
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Hoop het.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Volgens BBC reporter is er iemand gearresteerd welquote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben in de war. Hier werd eerder een foto gepost van een busje tegen een lantaarnpaal, maar nu heeft men het erover dat het busje gezocht wordt.
Dat moeten wel islamitische varkens zijn geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:JoostNiemoller twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:06:34Onbevestigde getuigenverklaring over 3 mensen keel doorgesneden bij London Bridge reageer retweet
doek jezelf opquote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Tenzij ik of m'n toekomstig (wie weet) kind door iemand word aangevallen zou ik niet eens iemand door zijn keel kunnen snijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:09 schreef Zipportal het volgende:
En er lijkt tenminste 1 mes in het spel.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:10 schreef Infection het volgende:
Een aanslag is het sowieso. Verschillende getuigen melden dat het busje bewust instuurde op mensen, stoep op, stoep af.
Ik leerde het als coach.quote:
Laten we de berichten afwachten en niet luisteren naar wat de fok experts hier denken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Dit soort tweets..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:09 schreef Zipportal het volgende:
ditquote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit soort tweets..![]()
![]()
Ik hoorde net nog dat de aarde plat is volgens nieuwe inzichten van onbevestigde bronnen..
Oja. Oké.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Laten we de berichten afwachten en niet luisteren naar wat de fok experts hier denken.
Vrij humaan in vergelijk met een paar steken in de darmen of iemands benen eraf rijdenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef MadameMossel het volgende:
Wow echt wow. Mensen hun kelen doorsnijden is weer een stapje zieker.
humaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrij humaan in vergelijk met een paar steken in de darmen of iemands benen eraf rijden
Ik snap je wel hoor, "gewoon" een ordinair ongeluk ipv nog meer aanslagen bedoel je toch?quote:
Is niet iets nieuws in Engeland helaas.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef MadameMossel het volgende:
Wow echt wow. Mensen hun kelen doorsnijden is weer een stapje zieker.
En hij hoorde het weer van Reuters.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit soort tweets..![]()
![]()
Ik hoorde net nog dat de aarde plat is volgens nieuwe inzichten van onbevestigde bronnen..
Vrij goed verwoord hoewel onvolledig.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:06 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Wat is voor jou "volk"?
Alle moslims?
Alle turken?
Alle marokkanen?
Alle syriers?
twitter:TSAKIRAUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:11:32#LondonBridge Mira , #London, United Kingdom https://t.co/1sK5YkrWCp reageer retweet
Dat zegt toch niet zoveel?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:10 schreef Infection het volgende:
Een aanslag is het sowieso. Verschillende getuigen melden dat het busje bewust instuurde op mensen, stoep op, stoep af.
Ja, of mensen die reclame gaan maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie dit voorbijkomen onder #londontwitter:TSAKIRAUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:11:32#LondonBridge Mira , #London, United Kingdom https://t.co/1sK5YkrWCp reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:01:34Black cab driver says the officers cldnt stop the 3men as all they had were batons they ran towards borough market stabbing ppl as they ran reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:59:31Black cab driver says one of the victims stabbed was a young girl - says ppl were attacked at random. 3 officers with batons tried to help reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:07:57Witness says ppl outside bars on Southwark St also been injured reageer retweet
Jammer genoeg wordt ik genegeerd door die ene kut kim.quote:
Een homogene bevolking lost het op....quote:Op zondag 4 juni 2017 00:12 schreef Infection het volgende:
Dit ga je alleen maar meer zien. Dit soort aanslagen zijn eigenlijk niet te voorkomen / te stoppen. Je hebt alleen een auto nodig en een drukbezochte plaats en voila, niemand die vragen zal stellen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Status het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet zoveel?
En dat messen verhaal lees ik ook niet terug vanuit betrouwbare journalistieke bronnen.
Achterlijk land. Ze zouden elke agent moeten bewapenen daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef mouzzer het volgende:
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:01:34Black cab driver says the officers cldnt stop the 3men as all they had were batons they ran towards borough market stabbing ppl as they ran reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:59:31Black cab driver says one of the victims stabbed was a young girl - says ppl were attacked at random. 3 officers with batons tried to help reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:07:57Witness says ppl outside bars on Southwark St also been injured reageer retweet
Naļeve GroenLinks aanhanger gespot.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Status het volgende:
[..]
En dat messen verhaal lees ik ook niet terug vanuit betrouwbare journalistieke bronnen.
Ja, dat messen verhaal lees ik ook nergens. Behalve dat een getuige zegt dat het ZOU zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, "gewoon" een ordinair ongeluk ipv nog meer aanslagen bedoel je toch?
Als het een ongeluk was met iemand die een aanval kreeg in een busje dan was hij niet doorgereden en dan hadden ze dat ook wel meteen duidelijk gemaakt om geen paniek te zaaien.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Status het volgende:
[..]
GroenLinks is gewoon goed.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Naļeve GroenLinks aanhanger gespot.
Zei Alessandro dat? Of luister/kijk je naar een andere BBC dan ik? (radio 5)quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef myShizzle het volgende:
Op BBC hebben ze allemaal live witnessess aan de lijn die de geruchten bevestigen maar ze mogen het niet officieel maken omdat de politie het niet bevestigd
- minimaal 3 mensen met opengesneden strot
Ik lag al half in bed maar we blijven maar weer even CNN-gluren. Hoop echt dat je gelijk hebt maar zal wel weer niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:15 schreef Status het volgende:
[..]
Ja, dat messen verhaal lees ik ook nergens. Behalve dat een getuige zegt dat het ZOU zijn.
er komen vast herverkiezingen.quote:
Geef haar maar de schuld. Meeste aanslagplegers komen toch echt uit jaren 80/90 en zijn geboren in, jawel, het westen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef tralalala het volgende:
Dankzij Merkel en co hebben we nu wel spannende televisie zo op de zaterdagavond.
Ik keek even op twitter idd, heel veel berichten bij gekomen sinds de laatste keer dat ik keek.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef tralalala het volgende:
Dankzij Merkel en co hebben we nu wel spannende televisie zo op de zaterdagavond.
Ik hoor de betreffende getuige nu op bbc sky zeggen dat hij uit de kroeg kwam en de andere kant op gestuurd werd door andere (gewone) mensen waar het gerucht over een steekincident zou zijn, maar het was verwarrend en hij is de andere kant op gegaan..quote:
twitter:robboma24 twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:12:45BREAKING NEW VIDEO: several London police officers enter bar at London Bridge telling people to get down. https://t.co/wOvGxDzKeE reageer retweet
BBC worldnews HD op tvquote:Op zondag 4 juni 2017 00:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zei Alessandro dat? Of luister/kijk je naar een andere BBC dan ik? (radio 5)
Ik dacht dat dat hetzelfde was. BM ten zuiden van LB.twitter:metpoliceuk twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:16:19As well as #LondonBridge officers have also responsed to an incident in #BoroughMarket. We have armed police at the scenes. reageer retweet
De tering zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef mouzzer het volgende:
Zie dit is al zo'n BS. Dat is 2.5 km van elkaar verwijderdquote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef myShizzle het volgende:
- zijn van London Br. richting Westminster Br. op oorlogspad
Tweede en derde generatie immigranten. Dat belooft nog wat voor de gelukszoekers die we nu binnenlaten.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:16 schreef Status het volgende:
[..]
Geef haar maar de schuld. Meeste aanslagplegers komen toch echt uit jaren 80/90 en zijn geboren in, jawel, het westen.
twitter:BNONews twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:17:45BREAKING: British police respond to second 'incident' at the Borough Market, close to the London Bridge reageer retweet
Het loopt uit de hand.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht dat dat hetzelfde was. BM ten zuiden van LB.twitter:metpoliceuk twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:16:19As well as #LondonBridge officers have also responsed to an incident in #BoroughMarket. We have armed police at the scenes. reageer retweet
Sowieso, Twitter.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Momo... het volgende:
Ik ben wel meer sceptisch geworden over al die vage twitteraccounts met berichten
Van die mensen die 40 seconden later nóg niet op de grond liggen/zittenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:robboma24 twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:12:45BREAKING NEW VIDEO: several London police officers enter bar at London Bridge telling people to get down. https://t.co/wOvGxDzKeE reageer retweet
Twitter is sowieso een grote bak met bagger.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Momo... het volgende:
Ik ben wel meer sceptisch geworden over al die vage twitteraccounts met berichten
RIPquote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNONews twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:17:45BREAKING: British police respond to second 'incident' at the Borough Market, close to the London Bridge reageer retweet
Het ligt vrij dicht bij elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef heywoodu het volgende:
Eigenlijk zijn die accountjes vrij accuraat juistquote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Momo... het volgende:
Duidelijk op zoek, dus daar is de bevestiging.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
En waar komen hun (groot)ouders vandaan?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:10 schreef Momo... het volgende:
Mwah de meeste aanslagplegers zijn in het land zelf geboren.
Is ook niet nodig. Het staat vrij duidelijk allemaal in de Koran. Het leven van Mohammed is algemeen bekend (en dient geļmiteerd te worden). De ideeėn over de jihad en het paradijs zijn heel duidelijk. Hoef je geen beroepsmoslim voor te zijn.quote:En dat zijn niet eens jongens die super religieus zijn opgevoed.
Het probleem is dat de lat voor 'radicalisatie' heel laag ligt. Het fundament is de islamitische doctrine serieus nemen.quote:Is gewoon straattuig met een IQ van een baksteen, die zich makkelijk laat radicaliseren gevoed door haat. Jammer dat als je in Nederland op straat loopt er zoveel van dat soort potentiėle types op straat lopen met nep merkkleding, haantjesgedrag en dat gekanker.
Deels. Het is ook goed voor het verspreiden van correcte informatie, zo kan bijvoorbeeld de lokale politie simpel een kort doch informatief bericht de wereld in sturen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sowieso, Twitter.Dat is echt het afvoerputje van het internet.
Tis half 12, de helft is straalbezopen en denkt/hoopt dat het miss om en grap gaat aanvankelijkquote:Op zondag 4 juni 2017 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die mensen die 40 seconden later nóg niet op de grond liggen/zitten
Ja, als het om de officiėle kanalen gaat is het heel handig iets, maar voor de rest is het toch echt om te janken, vooral bij zulke gebeurtenissen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deels. Het is ook goed voor het verspreiden van correcte informatie, zo kan bijvoorbeeld de lokale politie simpel een kort doch informatief bericht de wereld in sturen.
"Richting" mutsquote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie dit is al zo'n BS. Dat is 2.5 km van elkaar verwijderd
Kan het rondje nog groter. Ik heb de neiging om ze overgelapt te zien.quote:
Je zou het eigenlijk geen immigranten kunnen noemen, gezien het feit ze hier geboren zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tweede en derde generatie immigranten. Dat belooft nog wat voor de gelukszoekers die we nu binnenlaten.
Geen drank meer voor jou.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Kan het rondje nog groter. Ik heb de neiging om ze overgelapt te zien.
Hun (groot)ouders zijn immigrant. Hun roots liggen gewoon niet in de UK, maar in het MO of Noord-Afrika. En zo gedragen ze zich ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Status het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk geen immigranten kunnen noemen, gezien het feit ze hier geboren zijn.
Er is wel flink iets misgegaan bij veel jongeren van die generatie. God mag weten wat.
ik, 3e generatie, ben gewoon een prima jongere.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Status het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk geen immigranten kunnen noemen, gezien het feit ze hier geboren zijn.
Er is wel flink iets misgegaan bij veel jongeren van die generatie. God mag weten wat.
Jij ben wel bijna altijd het eerst met nieuws op FOK! hoe krijg jij die meldingen?quote:
stabbing?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Reports of stabbing, bevestigen ze iig op CNN.
twitter:ReutersWorld twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:22:13MORE: British armed police say responding to incident at Borough Market as well as London Bridge.… https://t.co/nkDQwUrcPN reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:14:12Man says he was at the club when van crashed and he saw the 3 Mediterranean looking men attack ppl. Man says he ran to other bars 2 warn ppl reageer retweet
Die zit natuurlijk 24/7 op Twitter, dé plek voor deze dingen!quote:Op zondag 4 juni 2017 00:22 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jij ben wel bijna altijd het eerst met nieuws op FOK! hoe krijg jij die meldingen?
In de koran staat dat het afslachten van 'infidels' wordt beloont met een plaats in het hiernamaals voorzien van gewillige rondborstige vrouwen. Dat is waar ze hun inspiratie vandaan halen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Status het volgende:
[..]
quote:Verse 9:111 means what it means. A Muslim who is killed or who kills fulfilling teachings of 9:5, 9:29 and all the other verses of the Quran exhorting murder, rape, terror, and torture are guaranteed accession to Allah's paradise.
vertel!quote:
Mediterrean.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:22 schreef mouzzer het volgende:
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:14:12Man says he was at the club when van crashed and he saw the 3 Mediterranean looking men attack ppl. Man says he ran to other bars 2 warn ppl reageer retweet
Mediteranean looking men.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:22 schreef mouzzer het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Status het volgende:
[..]
Het beperkte IQ dat ze van hun ouders geėrfd hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Status het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In de koran staat dat het afslachten van 'infedels' wordt beloont met een plaats in het hiernamaals voorzien van gewillige rondborstige vrouwen. Dat is waar ze hun inspiratie vandaan halen.
[..]
95% van 'moslims' gelooft het koran niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In de koran staat dat het afslachten van 'infedels' wordt beloont met een plaats in het hiernamaals voorzien van gewillige rondborstige vrouwen. Dat is waar ze hun inspiratie vandaan halen.
[..]
Ik, 2e generatie ook, maar toch zie je bij een aantal dat er iets grandioos mis is gegaan. Gezien de aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef SecretPret het volgende:
[..]
ik, 3e generatie, ben gewoon een prima jongere.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nee Mediterraans uiterlijk, duidelijk Spanjaarden of Italianen
Ik denk boze Grieken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nee Mediterraans uiterlijk, duidelijk Spanjaarden of Italianen
Mwa, zijn ook vrij veel Hollanders met een zeer zeee beperkt IQ. Die plegen geen aanslagen in naam der geloof.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Het beperkte IQ dat ze van hun ouders geėrfd hebben.
twitter:metpoliceuk twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:16:19As well as #LondonBridge officers have also responsed to an incident in #BoroughMarket. We have armed police at the scenes. reageer retweet
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:25:36Sky Sources: The incident at London Bridge is believed to be terrorism reageer retweet
Dat rijmt niet echt met de realiteit. In Nederland zitten de jongerengeneraties zelfs strikter in de leer dan hun ouders.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef SecretPret het volgende:
[..]
[..]
95% van 'moslims' gelooft het koran niet.
De islam zet zich alleen nog voort omdat familie leden elkaar willen bewijzen dat ze nog steeds geloven.
Goh.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:25:36Sky Sources: The incident at London Bridge is believed to be terrorism reageer retweet
Waaruit blijkt dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat rijmt niet echt met de realiteit. In Nederland zitten de jongerengeneraties zelfs strikter in de leer dan hun ouders.
Niet om jullie te beledigen maar voor mijn gevoel zit er geen verschil echt tussen 1/2/3 generatie qua ontsporing. De verkazing is beperkt over generaties.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef Status het volgende:
[..]
Ik, 2e generatie ook, maar toch zie je bij een aantal dat er iets grandioos mis is gegaan. Gezien de aanslagen.
Ik leef er zelf in het is echt zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat rijmt niet echt met de realiteit. In Nederland zitten de jongerengeneraties zelfs strikter in de leer dan hun ouders.
Oh... dat filmpje dat hier nog maar 10x is gepostquote:Op zondag 4 juni 2017 00:27 schreef delano.888 het volgende:
https://www.reddit.com/live/z1i00vs1iwx2
Even naar beneden scrollen voor een filmpje waarbij de politie iedereen in een bar op de grond legt.
Heb er 1 achter mij aan gehad met een rambo knife toen ik niet wou betalen voor een gratis dienstquote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als Grieken boos zijn, kun je beter weggaan, dat is echt niet te harden man.
Hopelijk geen aanslag maar gewoon mensen in paniekquote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:metpoliceuk twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:16:19As well as #LondonBridge officers have also responsed to an incident in #BoroughMarket. We have armed police at the scenes. reageer retweet
Een van mijn beste vrienden is Grieks, hoe vaak ik wel niet ruzie met hem heb gehad en dat is geėscaleerd....quote:Op zondag 4 juni 2017 00:27 schreef perezoso het volgende:
[..]
Heb er 1 achter mij aan gehad met een rambo knife toen ik niet wou betalen voor een gratis dienst.
Toch maar betaald.
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jammer genoeg wordt ik genegeerd door die ene kut kim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |