quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef SecretPret het volgende:
Snap niet waarom ze nooit een aanslag op Nederland plegen. Zijn ze bang voor wilders?
quote:
Ha-ha.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Denk nie dat dit een aanslag is.
Met een BusJE. Klinkt eerder als iemand die misschien een aanval kreeg achter het stuur of zo. Als ik het zo lees.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Met een BusJE. Klinkt eerder als iemand die misschien een aanval kreeg achter het stuur of zo. Als ik het zo lees.
twitter:JoostNiemoller twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:06:34Onbevestigde getuigenverklaring over 3 mensen keel doorgesneden bij London Bridge reageer retweet
Ik denk dat men hier beter in de gaten gehouden wordt ofzo. Want je hebt hier in Nederland echt wel een aantal gekkies.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef SecretPret het volgende:
Snap niet waarom ze nooit een aanslag op Nederland plegen. Zijn ze bang voor wilders?
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Hoop het.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Volgens BBC reporter is er iemand gearresteerd welquote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben in de war. Hier werd eerder een foto gepost van een busje tegen een lantaarnpaal, maar nu heeft men het erover dat het busje gezocht wordt.
Dat moeten wel islamitische varkens zijn geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:JoostNiemoller twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:06:34Onbevestigde getuigenverklaring over 3 mensen keel doorgesneden bij London Bridge reageer retweet
doek jezelf opquote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Tenzij ik of m'n toekomstig (wie weet) kind door iemand word aangevallen zou ik niet eens iemand door zijn keel kunnen snijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:09 schreef Zipportal het volgende:
En er lijkt tenminste 1 mes in het spel.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:10 schreef Infection het volgende:
Een aanslag is het sowieso. Verschillende getuigen melden dat het busje bewust instuurde op mensen, stoep op, stoep af.
Ik leerde het als coach.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |