Met files is het wel handig als er nog hulpdiensten langs kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg overheen gelopen (Westminster en London Bridge) en je maakt mij niet wijs dat er op het voetgangersdeel niet bepaalde objecten kunnen worden geplaatst die dit soort aanslagen heel simpel kunnen voorkomen. Nu is het gewoon vrij baan waar iedere idioot met kwaad in zin vol gas overheen kan crossen als ie wil.
tja, misschien toch goed om een nieuwe regel in te stellen op basis van het volgende ezels-bruggetjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:58 schreef YazooW het volgende:
CNN is ook weer lekker cringy bezig.
Aan een ooggetuigen vragen hoeveel mensen er op de brug waren. Alsof je zoiets voor de lol gaat staan tellen.
Westminster attackquote:Op zondag 4 juni 2017 00:00 schreef SecretPret het volgende:
nu al deel 2. Wat heb ik gemist. Mag ik updates pls
twitter:News_Executive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:00:46UPDATE: Witness tells LBC he saw a van drive into pedestrians at London Bridge and 3 men carrying knives jump out and then attack people reageer retweet
Oh shit. Ik heb nu pas door dat dit dus eigenlijk deel 1 is.quote:
Zo werd het in eerste instantie omschreven, als 'Westminster all over again', maar 'Westminster deel 2' paste nog precies in de TTquote:
Je vindt het ok om te sterven "omdat die gasten zich dienen aan te passen"? Wat boeit een terrorist dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik denk dat je omgekeerd beredeneert. Een gastland hoeft zich niet aan te passen aan bepaalde culturen die binnen komen stromen. De gasten dienen zich aan te passen. Als dat niet lukt komen de gasten er niet meer in.
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:00 schreef SecretPret het volgende:
nu al deel 2. Wat heb ik gemist. Mag ik updates pls
lolquote:Op zondag 4 juni 2017 00:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Oh shit. Ik heb nu pas door dat dit dus eigenlijk deel 1 is.
![]()
Sjezus wat een kut topic titel zeg.
Ja blijkbaar in/bij een restaurant. Man op SKY News hoorde ook 'minutenlang' schoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:01 schreef Zipportal het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:00:46UPDATE: Witness tells LBC he saw a van drive into pedestrians at London Bridge and 3 men carrying knives jump out and then attack people reageer retweet
Blijft bij zoiets altijd even afwachten, elke scheet die gelaten wordt wordt door iemand wel opgevangen als een schot en vervolgens tegen een of andere journalist verteld..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja blijkbaar in/bij een restaurant. Man op SKY News hoorde ook 'minutenlang' schoten.
Getuige op CNN zegt dat de schoten 5 tot 10 minuten na het incident te horen waren.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja blijkbaar in/bij een restaurant. Man op SKY News hoorde ook 'minutenlang' schoten.
lees edit.quote:
twitter:CBCAlerts twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:03:26@CBCNews Witness tells Reuters she saw people with apparent knife wounds on London Bridge. reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:03 schreef perezoso het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat nodig voor ejaculatie.
quote:
Ik zeg dat we het al te ver hebben laten komen als we bij allerlei publieke gelegenheden extreme maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat een lid van een bepaalde instromende cultuur massamoorden pleegt.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je vindt het ok om te sterven "omdat die gasten zich dienen aan te passen"? Wat boeit een terrorist dat?
Ramadan mubarak!quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Het begint eentonig te worden maar ik gooi hem er nog maar een keertje in;
'' Bezinning en devotie''![]()
Godverdomme wat een kankervolk!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is voor jou "volk"?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je kunt op z'n minst je gezonde verstand gebruiken denk ik. Als je weet dat er dreiging is neem je maatregelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik zeg dat we het al te ver hebben laten komen als we bij allerlei publieke gelegenheden extreme maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat een lid van een bepaalde instromende cultuur massamoorden pleegt.
Ach volgende week staat er weer eentje met open armen om te knuffelen en dan kunnen we weer wachten op de volgende.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar wonen ook veel minder moslims volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
Dacht trouwens eerst, he is dit nog van Turijn want daar leek ook wat aan de hand, maar niet dus.
Toch vreemd dat Italie totaal geen last heeft van aanslagen
Wat dacht je van ons eigen land?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
Dacht trouwens eerst, he is dit nog van Turijn want daar leek ook wat aan de hand, maar niet dus.
Toch vreemd dat Italie totaal geen last heeft van aanslagen
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach volgende week staat er weer eentje met open armen om te knuffelen en dan kunnen we weer wachten op de volgende.
twitter:Beltrew twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:02:33Witness tells @Reuters saw 3ppl with what appeared to be throats cut on London Bridge,comes after accounts of van ploughing into pedestrians reageer retweet
Ja oke, maar Italie is groter en enorm katholiek/paus daar. Veel vluchtelingen komen daar het eerst aan.quote:
Nou ja. Ik zie het voor vandaag door de vingers. Maar ik hoop dat je er in het vervolg aandacht aan besteedt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sorry voor de fout. Ik hoop dat je het me vergeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |