Getuige op CNN zegt dat de schoten 5 tot 10 minuten na het incident te horen waren.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja blijkbaar in/bij een restaurant. Man op SKY News hoorde ook 'minutenlang' schoten.
lees edit.quote:
twitter:CBCAlerts twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:03:26@CBCNews Witness tells Reuters she saw people with apparent knife wounds on London Bridge. reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:03 schreef perezoso het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat nodig voor ejaculatie.
quote:
Ik zeg dat we het al te ver hebben laten komen als we bij allerlei publieke gelegenheden extreme maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat een lid van een bepaalde instromende cultuur massamoorden pleegt.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je vindt het ok om te sterven "omdat die gasten zich dienen aan te passen"? Wat boeit een terrorist dat?
twitter:News_Executive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:00:46UPDATE: Witness tells LBC he saw a van drive into pedestrians at London Bridge and 3 men carrying knives jump out and then attack people reageer retweet
Ramadan mubarak!quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Het begint eentonig te worden maar ik gooi hem er nog maar een keertje in;
'' Bezinning en devotie''![]()
Godverdomme wat een kankervolk!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is voor jou "volk"?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je kunt op z'n minst je gezonde verstand gebruiken denk ik. Als je weet dat er dreiging is neem je maatregelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik zeg dat we het al te ver hebben laten komen als we bij allerlei publieke gelegenheden extreme maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat een lid van een bepaalde instromende cultuur massamoorden pleegt.
Ach volgende week staat er weer eentje met open armen om te knuffelen en dan kunnen we weer wachten op de volgende.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar wonen ook veel minder moslims volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
Dacht trouwens eerst, he is dit nog van Turijn want daar leek ook wat aan de hand, maar niet dus.
Toch vreemd dat Italie totaal geen last heeft van aanslagen
Wat dacht je van ons eigen land?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
Dacht trouwens eerst, he is dit nog van Turijn want daar leek ook wat aan de hand, maar niet dus.
Toch vreemd dat Italie totaal geen last heeft van aanslagen
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach volgende week staat er weer eentje met open armen om te knuffelen en dan kunnen we weer wachten op de volgende.
twitter:Beltrew twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:02:33Witness tells @Reuters saw 3ppl with what appeared to be throats cut on London Bridge,comes after accounts of van ploughing into pedestrians reageer retweet
Ja oke, maar Italie is groter en enorm katholiek/paus daar. Veel vluchtelingen komen daar het eerst aan.quote:
Nou ja. Ik zie het voor vandaag door de vingers. Maar ik hoop dat je er in het vervolg aandacht aan besteedt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sorry voor de fout. Ik hoop dat je het me vergeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |