Laten we de berichten afwachten en niet luisteren naar wat de fok experts hier denken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:08 schreef Status het volgende:
Denk nie dat dit een aanslag is.
Met een BusJE. Klinkt eerder als iemand die misschien een aanval kreeg achter het stuur of zo. Als ik het zo lees.
Dit soort tweets..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:JoostNiemoller twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:06:34Onbevestigde getuigenverklaring over 3 mensen keel doorgesneden bij London Bridge reageer retweet
ditquote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit soort tweets..![]()
![]()
Ik hoorde net nog dat de aarde plat is volgens nieuwe inzichten van onbevestigde bronnen..
Oja. Oké.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Laten we de berichten afwachten en niet luisteren naar wat de fok experts hier denken.
Vrij humaan in vergelijk met een paar steken in de darmen of iemands benen eraf rijdenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef MadameMossel het volgende:
Wow echt wow. Mensen hun kelen doorsnijden is weer een stapje zieker.
humaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrij humaan in vergelijk met een paar steken in de darmen of iemands benen eraf rijden
Ik snap je wel hoor, "gewoon" een ordinair ongeluk ipv nog meer aanslagen bedoel je toch?quote:
Is niet iets nieuws in Engeland helaas.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef MadameMossel het volgende:
Wow echt wow. Mensen hun kelen doorsnijden is weer een stapje zieker.
En hij hoorde het weer van Reuters.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit soort tweets..![]()
![]()
Ik hoorde net nog dat de aarde plat is volgens nieuwe inzichten van onbevestigde bronnen..
Vrij goed verwoord hoewel onvolledig.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:06 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Wat is voor jou "volk"?
Alle moslims?
Alle turken?
Alle marokkanen?
Alle syriers?
twitter:TSAKIRAUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:11:32#LondonBridge Mira , #London, United Kingdom https://t.co/1sK5YkrWCp reageer retweet
Dat zegt toch niet zoveel?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:10 schreef Infection het volgende:
Een aanslag is het sowieso. Verschillende getuigen melden dat het busje bewust instuurde op mensen, stoep op, stoep af.
Ja, of mensen die reclame gaan maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie dit voorbijkomen onder #londontwitter:TSAKIRAUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:11:32#LondonBridge Mira , #London, United Kingdom https://t.co/1sK5YkrWCp reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:01:34Black cab driver says the officers cldnt stop the 3men as all they had were batons they ran towards borough market stabbing ppl as they ran reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:59:31Black cab driver says one of the victims stabbed was a young girl - says ppl were attacked at random. 3 officers with batons tried to help reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:07:57Witness says ppl outside bars on Southwark St also been injured reageer retweet
Jammer genoeg wordt ik genegeerd door die ene kut kim.quote:
Een homogene bevolking lost het op....quote:Op zondag 4 juni 2017 00:12 schreef Infection het volgende:
Dit ga je alleen maar meer zien. Dit soort aanslagen zijn eigenlijk niet te voorkomen / te stoppen. Je hebt alleen een auto nodig en een drukbezochte plaats en voila, niemand die vragen zal stellen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Status het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet zoveel?
En dat messen verhaal lees ik ook niet terug vanuit betrouwbare journalistieke bronnen.
Achterlijk land. Ze zouden elke agent moeten bewapenen daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef mouzzer het volgende:
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:01:34Black cab driver says the officers cldnt stop the 3men as all they had were batons they ran towards borough market stabbing ppl as they ran reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:59:31Black cab driver says one of the victims stabbed was a young girl - says ppl were attacked at random. 3 officers with batons tried to help reageer retweet
twitter:ZoraSuleman twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:07:57Witness says ppl outside bars on Southwark St also been injured reageer retweet
Naïeve GroenLinks aanhanger gespot.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Status het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet zoveel?
En dat messen verhaal lees ik ook niet terug vanuit betrouwbare journalistieke bronnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |