Sowieso, Twitter.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Momo... het volgende:
Ik ben wel meer sceptisch geworden over al die vage twitteraccounts met berichten
Van die mensen die 40 seconden later nóg niet op de grond liggen/zittenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:robboma24 twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:12:45BREAKING NEW VIDEO: several London police officers enter bar at London Bridge telling people to get down. https://t.co/wOvGxDzKeE reageer retweet
Twitter is sowieso een grote bak met bagger.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Momo... het volgende:
Ik ben wel meer sceptisch geworden over al die vage twitteraccounts met berichten
RIPquote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNONews twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:17:45BREAKING: British police respond to second 'incident' at the Borough Market, close to the London Bridge reageer retweet
Het ligt vrij dicht bij elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht dat dat hetzelfde was. BM ten zuiden van LB.twitter:metpoliceuk twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:16:19As well as #LondonBridge officers have also responsed to an incident in #BoroughMarket. We have armed police at the scenes. reageer retweet
Eigenlijk zijn die accountjes vrij accuraat juistquote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Momo... het volgende:
Duidelijk op zoek, dus daar is de bevestiging.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:robboma24 twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:12:45BREAKING NEW VIDEO: several London police officers enter bar at London Bridge telling people to get down. https://t.co/wOvGxDzKeE reageer retweet
En waar komen hun (groot)ouders vandaan?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:10 schreef Momo... het volgende:
Mwah de meeste aanslagplegers zijn in het land zelf geboren.
Is ook niet nodig. Het staat vrij duidelijk allemaal in de Koran. Het leven van Mohammed is algemeen bekend (en dient geïmiteerd te worden). De ideeën over de jihad en het paradijs zijn heel duidelijk. Hoef je geen beroepsmoslim voor te zijn.quote:En dat zijn niet eens jongens die super religieus zijn opgevoed.
Het probleem is dat de lat voor 'radicalisatie' heel laag ligt. Het fundament is de islamitische doctrine serieus nemen.quote:Is gewoon straattuig met een IQ van een baksteen, die zich makkelijk laat radicaliseren gevoed door haat. Jammer dat als je in Nederland op straat loopt er zoveel van dat soort potentiële types op straat lopen met nep merkkleding, haantjesgedrag en dat gekanker.
Deels. Het is ook goed voor het verspreiden van correcte informatie, zo kan bijvoorbeeld de lokale politie simpel een kort doch informatief bericht de wereld in sturen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sowieso, Twitter.Dat is echt het afvoerputje van het internet.
Tis half 12, de helft is straalbezopen en denkt/hoopt dat het miss om en grap gaat aanvankelijkquote:Op zondag 4 juni 2017 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die mensen die 40 seconden later nóg niet op de grond liggen/zitten
Ja, als het om de officiële kanalen gaat is het heel handig iets, maar voor de rest is het toch echt om te janken, vooral bij zulke gebeurtenissen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deels. Het is ook goed voor het verspreiden van correcte informatie, zo kan bijvoorbeeld de lokale politie simpel een kort doch informatief bericht de wereld in sturen.
"Richting" mutsquote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie dit is al zo'n BS. Dat is 2.5 km van elkaar verwijderd
Kan het rondje nog groter. Ik heb de neiging om ze overgelapt te zien.quote:
Je zou het eigenlijk geen immigranten kunnen noemen, gezien het feit ze hier geboren zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tweede en derde generatie immigranten. Dat belooft nog wat voor de gelukszoekers die we nu binnenlaten.
Geen drank meer voor jou.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Kan het rondje nog groter. Ik heb de neiging om ze overgelapt te zien.
Hun (groot)ouders zijn immigrant. Hun roots liggen gewoon niet in de UK, maar in het MO of Noord-Afrika. En zo gedragen ze zich ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Status het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk geen immigranten kunnen noemen, gezien het feit ze hier geboren zijn.
Er is wel flink iets misgegaan bij veel jongeren van die generatie. God mag weten wat.
ik, 3e generatie, ben gewoon een prima jongere.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Status het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk geen immigranten kunnen noemen, gezien het feit ze hier geboren zijn.
Er is wel flink iets misgegaan bij veel jongeren van die generatie. God mag weten wat.
Jij ben wel bijna altijd het eerst met nieuws op FOK! hoe krijg jij die meldingen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |