twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
twitter:TheSun twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:27:29London Bridge evacuated amid reports of car mowing down pedestrians https://t.co/08AMJHK7C0 https://t.co/rAAH68bdIz reageer retweet
twitter:craig4589 twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:24:20Locked in a pub near London Bridge. People running everywhere, apparent terrorist incident ? reageer retweet
Bedenk jij maar een oplossing dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach we moeten ermee leven
- De Burgemeester
Dat was echt een walgelijke schoffering naar de nabestaanden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach we moeten ermee leven
- De Burgemeester
Hele dag honger moeten lijden enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:39 schreef Rockefellow het volgende:
Het is ook wel een warme dag geweest natuurlijk.
Tja in zijn land is een leven weinig waardquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat was echt een walgelijke schoffering naar de nabestaanden.
twitter:News_Executive twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:38:48UPDATE: At least 6 Injured after a commercial van hit a number of pedestrians in London bridge, armed Police on sce… https://t.co/UrNGkk6ZeY reageer retweet
Ik sla die twee stappen van bidden en Facebook over! Maar je hebt wel gelijk dat het zo altijd gaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik plaats hem alvast:
[ afbeelding ]
geloof je het zelfquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet gewoon een drunk driver deze keer?
Hoorde ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef myShizzle het volgende:
En dus simultaan een steekpartij in een restaurant volgens cnn?
Zoiets hoorde ik ook ja, die twee die naar binnen kwamen rennen? De auto reed mensen voor een pub omver, misschien dat ze daarna naar binnen kwamen ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef myShizzle het volgende:
En dus simultaan een steekpartij in een restaurant volgens cnn?
ook lastig te zien in het donker, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Faux. het volgende:
NOS.nl weet niet helemaal het verschil tussen Tower Bridge en London Bridge...
# niet alle moslimsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik plaats hem alvast:
[ afbeelding ]
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Met 15-20 mensen aangereden denk ik toch op z'n minst wel 5 doden.
Blijktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:46 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ook lastig te zien in het donker, toch?
Het is geen Suzuki Swift he. Ik denk 10 doden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Met 15-20 mensen aangereden denk ik toch op z'n minst wel 5 doden.
Exact. En dat denkvermogen komt ergens vandaan. Het is ergens op gebaseerd. Anders kom je niet tot zo'n conclusie. En daar vraag ik naarquote:
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef beantherio het volgende:
Wat voor maatregelen zijn er eigenlijk genomen op Londense bruggen na de aanslag op Westminster bridge? De "template" was duidelijk dus ik neem aan dat de autoriteiten actie hebben ondernomen om vergelijkbare aanslagen te voorkomen.
MINDER MINDER MINDERquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Duurt nog paar dagen/weken.
Dan schoppen we ze massaal van ons continent af. Mark my words
Britten wonen niet op het continent dus we kunnen ze er niet vanaf schoppen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Karskens, ben jij hetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
# we moeten de dialoog aangaanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
# niet alle moslims
# dit is precies wat de terroristen willen, actie ondernemen
# we laten ons niet verdelen
# verkeerde interpretatie van het heilige boek
# Knuffel moslims laten iets van zich horen met een hart verwarde boodschap
Ze kunnen hun voorspelbare uitspraken in hun reet steken
Het enige wat ik wil horen is : Deus vult![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Hou het maar op jaren of zelfs helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Het lijkt me dat je vrij simpel betonnen randen langs het voetgangersdeel van de bruggen kunt plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.
Bij de aanslag op Koninginnedag waren ook 8 doden, en die kerel reed zich vast op een hek/monument. Als hij een langere afstand had kunnen afleggen had hij waarschijnlijk nog meer doden gemaakt. Hoe klein en/of licht de auto ook is, als het eenmaal op snelheid is ben je gewoon de lul als het jou kant op komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is geen Suzuki Swift he. Ik denk 10 doden.
Oh. Okquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Op basis van niets. Zomaar een gok.
jouwquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bij de aanslag op Koninginnedag waren ook 8 doden, en die kerel reed zich vast op een hek/monument. Als hij een langere afstand had kunnen afleggen had hij waarschijnlijk nog meer doden gemaakt. Hoe klein en/of licht de auto ook is, als het eenmaal op snelheid is ben je gewoon de lul als het jou kant op komt.
Daar zijn we den foks voor tochquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan dus lekker speculeren hier?
Ja, zoals altijd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:52:46#Van was traveling at 'about 50 miles an hour' when it veered into pedestrians near #London Bridge… https://t.co/nimRNxQXnb reageer retweet
Is dat niet het hele doel van dit soort topics?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker weet ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:metpoliceuk twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:50:22We are aware of reports on social media. We will release facts when we can - our info must be accurate #LondonBridge reageer retweet
Niks. Rij er regelmatig overheen. Vanmiddag nog. Niks veranderd. ZIjn al smal genoeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef beantherio het volgende:
Wat voor maatregelen zijn er eigenlijk genomen op Londense bruggen na de aanslag op Westminster bridge? De "template" was duidelijk dus ik neem aan dat de autoriteiten actie hebben ondernomen om vergelijkbare aanslagen te voorkomen.
Gecontroleerde feiten zijn overrated.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan allemaal met het vliegtuig!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.
Haha gvdtwitter:mlucs twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:24:18Van drove into people on London Bridge, this is happening now. Really hope all are ok. We are in the middle of it.… https://t.co/5CC8gYSBfb reageer retweet
Er is echt niemand die nog twijfelt aan de afkomst van de dader.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee joh. Binnen 20 jaar alle Westerse stadscentra autovrij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Dit dus.quote:
Getuige zegt op CNN dat t busje door bleef rijden, lijkt me geen ongeluk dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar er worden dus 5 mensen behandeld aan hun verwondingen... Lijkt me meer een ongeluk of een hele slechte terrorist..
Eigenlijk zijn die terroristen allemaal GroenLinks sympathisanten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nee joh. Binnen 20 jaar alle Westerse stadscentra autovrij.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef richolio het volgende:
Haha gvdtwitter:mlucs twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:24:18Van drove into people on London Bridge, this is happening now. Really hope all are ok. We are in the middle of it.… https://t.co/5CC8gYSBfb reageer retweet
Die replies op die tweet van die V4 met The Sun
Dit, pakken ze een drukke straat of andere brug. Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef YazooW het volgende:
Aan die betonblokken heb je ook geen kut. Dan vinden ze wel een plek zonder betonblokken.
Ik ben er vaak genoeg overheen gelopen (Westminster en London Bridge) en je maakt mij niet wijs dat er op het voetgangersdeel niet bepaalde objecten kunnen worden geplaatst die dit soort aanslagen heel simpel kunnen voorkomen. Nu is het gewoon vrij baan waar iedere idioot met kwaad in zin vol gas overheen kan crossen als ie wil.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niks. Rij er regelmatig overheen. Vanmiddag nog. Niks veranderd. ZIjn al smal genoeg.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Iets zegt me dat dat 'The Sun' account nep is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef richolio het volgende:
En dan pakken ze wel een winkelcentrum waar geen betonblokken staan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg overheen gelopen (Westminster en London Bridge) en je maakt mij niet wijs dat er op het voetgangersdeel niet bepaalde objecten kunnen worden geplaatst die dit soort aanslagen heel simpel kunnen voorkomen. Nu is het gewoon vrij baan waar iedere idioot met kwaad in zin vol gas overheen kan crossen als ie wil.
Je kunt natuurlijk wel een grove schatting maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:58 schreef YazooW het volgende:
CNN is ook weer lekker cringy bezig.
Aan een ooggetuigen vragen hoeveel mensen er op de brug waren. Alsof je zoiets voor de lol gaat staan tellen.
Iedereen roept vanalles nu.. morgen weer kijken en je hebt een stuk helderder beeldquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Getuige zegt op CNN dat t busje door bleef rijden, lijkt me geen ongeluk dus.
Ik denk dat je omgekeerd beredeneert. Een gastland hoeft zich niet aan te passen aan bepaalde culturen die binnen komen stromen. De gasten dienen zich aan te passen. Als dat niet lukt komen de gasten er niet meer in.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg overheen gelopen (Westminster en London Bridge) en je maakt mij niet wijs dat er op het voetgangersdeel niet bepaalde objecten kunnen worden geplaatst die dit soort aanslagen heel simpel kunnen voorkomen. Nu is het gewoon vrij baan waar iedere idioot met kwaad in zin vol gas overheen kan crossen als ie wil.
Maar in dit geval is het al eerder gebeurd en weet je dat deze bruggen prominente (en makkelijke) doelwitten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:56 schreef YazooW het volgende:
Aan die betonblokken heb je ook geen kut. Dan vinden ze wel een plek zonder betonblokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |