Hoorde ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef myShizzle het volgende:
En dus simultaan een steekpartij in een restaurant volgens cnn?
Zoiets hoorde ik ook ja, die twee die naar binnen kwamen rennen? De auto reed mensen voor een pub omver, misschien dat ze daarna naar binnen kwamen ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef myShizzle het volgende:
En dus simultaan een steekpartij in een restaurant volgens cnn?
ook lastig te zien in het donker, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Faux. het volgende:
NOS.nl weet niet helemaal het verschil tussen Tower Bridge en London Bridge...
# niet alle moslimsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik plaats hem alvast:
[ afbeelding ]
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Met 15-20 mensen aangereden denk ik toch op z'n minst wel 5 doden.
Blijktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:46 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ook lastig te zien in het donker, toch?
Het is geen Suzuki Swift he. Ik denk 10 doden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Met 15-20 mensen aangereden denk ik toch op z'n minst wel 5 doden.
Exact. En dat denkvermogen komt ergens vandaan. Het is ergens op gebaseerd. Anders kom je niet tot zo'n conclusie. En daar vraag ik naarquote:
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef beantherio het volgende:
Wat voor maatregelen zijn er eigenlijk genomen op Londense bruggen na de aanslag op Westminster bridge? De "template" was duidelijk dus ik neem aan dat de autoriteiten actie hebben ondernomen om vergelijkbare aanslagen te voorkomen.
MINDER MINDER MINDERquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Duurt nog paar dagen/weken.
Dan schoppen we ze massaal van ons continent af. Mark my words
Britten wonen niet op het continent dus we kunnen ze er niet vanaf schoppen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Karskens, ben jij hetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
# we moeten de dialoog aangaanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
# niet alle moslims
# dit is precies wat de terroristen willen, actie ondernemen
# we laten ons niet verdelen
# verkeerde interpretatie van het heilige boek
# Knuffel moslims laten iets van zich horen met een hart verwarde boodschap
Ze kunnen hun voorspelbare uitspraken in hun reet steken
Het enige wat ik wil horen is : Deus vult![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Hou het maar op jaren of zelfs helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef myShizzle het volgende:
Het lijkt me dat je vrij simpel betonnen randen langs het voetgangersdeel van de bruggen kunt plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar van die betonblokken bij de in- en uitgangen van de brug plaatsen is ook niet zo praktisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |