quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mening staven aan proleten op Twitter. Nee, jij komt er wel Niels.
BOEM Schaakmat.quote:
Pfff, van Befbekje naar pegging, jij zit echt in een wilde levensfase. Geniet ervan!!quote:
twitter:ShadowLeagueTSL twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 22:39:34Sergio Ramos with some Grade A floppery.#UCLFinal #ChampionsLeaguehttps://t.co/zWmXlbQKr8 reageer retweet
Wel duidelijk de terechte winnaar. Ik vond het wel een prima finale om naar te kijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef Doublepain het volgende:
even traantje wegpinken, wat een avond WAT MOOI
Ik wilde je op het woord geloven maar zo erg had ik het niet verwacht/gehooptquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
En de beelden.twitter:ShadowLeagueTSL twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 22:39:34Sergio Ramos with some Grade A floppery.#UCLFinal #ChampionsLeaguehttps://t.co/zWmXlbQKr8 reageer retweet
Ik. Matties 4 life.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
En de beelden.twitter:ShadowLeagueTSL twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 22:39:34Sergio Ramos with some Grade A floppery.#UCLFinal #ChampionsLeaguehttps://t.co/zWmXlbQKr8 reageer retweet
Beelden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
En hij bleef nog een tijd liggen ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde je op het woord geloven maar zo erg had ik het niet verwacht/gehoopt
Eenrichtingsverkeer, beetje zoals ik voorspeldequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel duidelijk de terechte winnaar. Ik vond het wel een prima finale om naar te kijken.
Voorpspelde..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eenrichtingsverkeer, beetje zoals ik voorspelde
Als je op het linkje klikt.quote:
Hij zal berusting moeten voelen zoals bij de Ajacieden. Juventus had net wat meer in te brengen maar waren alsnog kansloos.quote:
Hij was wel overtuigd dat Juventus zou winnen volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal berusting moeten voelen zoals bij de Ajacieden. Juventus had net wat meer in te brengen maar waren alsnog kansloos.
Aanslagje?quote:
Halfvolle smaakt nogal waterig vergeleken met volle.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu halfvolle melk met een chocoladekoekje
Is die..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Is die 14-jarige meisje nog steeds vermist?
twitter:MHChehade twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 22:40:05Hoping everyone in Turin Square is ok reports of a explosion in Juventus fan area.https://t.co/CfCyxJimdi reageer retweet
volle is toch ongezond?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Halfvolle smaakt nogal waterig vergeleken met volle.
ws vuurwerk?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:MHChehade twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 22:40:05Hoping everyone in Turin Square is ok reports of a explosion in Juventus fan area.https://t.co/CfCyxJimdi reageer retweet
Cobra 6quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gerucht gaat dat iemand BOM riep en daarop vuurwerk afstak, echter zijn er bronnen dat er fans onder het bloed zitten.quote:
Iemand riep een bom, maar het was dus een stuk vuurwerk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat iemand BOM riep en daarop vuurwerk afstak, echter zijn er bronnen dat er fans onder het bloed zitten.
Ja, ben je ook wel leip ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand riep een bom, maar het was dus een stuk vuurwerk.
Nee man.quote:
Schoon aan de haakquote:
Loop je niet een beetje erg hard van stapel in jullie pas ontluikende relatie, zeker voor je met fisten begint zou ik zeker nog een paar dates wachten.quote:
Stop met deze act.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Loop je niet een beetje erg hard van stapel in jullie pas ontluikende relatie, zeker voor je met fisten begint zou ik zeker nog een paar dates wachten.
Jij bent jaloers, maar ik ben promiscue, dus ik kom jou binnenkort in je gaatje pakken.. Ik weet zeker dat je het lekker gaat vinden..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Loop je niet een beetje erg hard van stapel in jullie pas ontluikende relatie, zeker voor je met fisten begint zou ik zeker nog een paar dates wachten.
Mocht je twijfels hebben dan kan ik je nog wat tips geven om Niels te behagen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent jaloers, maar ik ben promiscue, dus ik kom jou binnenkort in je gaatje pakken.. Ik weet zeker dat je het lekker gaat vinden..
Thanks.. Wat beenhaar betreft kan Niels bij mij z'n lol op..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht je twijfels hebben dan kan ik je nog wat tips geven om Niels te behagen.
Trim je beenhaar aan je dijbenen bijvoorbeeld vooral niet bij.
Jammer dat je hem niet ook een sokkentip gafquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht je twijfels hebben dan kan ik je nog wat tips geven om Niels te behagen.
Trim je beenhaar aan je dijbenen bijvoorbeeld vooral niet bij.
Lekker liedje.quote:
Hij moest zich eerst nederig opstellen en om hulp vragen voordat ik hem de ware pareltjes gaf.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet ook een sokkentip gafdat zou het feest toch wel compleet gemaakt hebben.
Geklikt, en spijt.quote:
Ga je schamen johquote:Op zondag 4 juni 2017 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt, en spijt.
Hoe heette die groep ook alweer waar ik je laatst naar vroeg?
Te lui om mn dm te openen.
Iets met Landar of zo?
Misschien heb je een groeiende tumor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een iets dikkere kop dan anders en een enorme bierpens, armen en benen zijn nog gewoon dun en snap er dus geen hol van dat ik zo zwaar ben
Derhalve TR gemacht..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk feitje: op dit plaatje stond vroeger een ban.
Voor mijn tijd zeker?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk feitje: op dit plaatje stond vroeger een ban.
Voor 2010quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'jouw tijd' was, die zal ik gemist hebben, maar ik gok van ja.
Je bent zelf een groeiende tumor.quote:
Nou zeg, geef je goed bedoeld advies krijg je zoiets terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf een groeiende tumor.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'jouw tijd' was, die zal ik gemist hebben, maar ik gok van ja.
quote:
2002, 2003, 2004quote:Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf een groeiende tumor.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
2002, 2003, 2004
Jezus
Bejaarden
Dat vind ik echt helemaal niks. Na 4 nummers werd ik helemaal gek van dat hahaaaahaaaaa van de vrouw kan ik mij herinerrenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je schamen joh
En die band heet Eldamar
Ik kijk nu Shaft met Samuel L godquote:Op zondag 4 juni 2017 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink eerst een glas thee(rooibos) en dan ga ik een film kwrken
kwrkenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Kwrken..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:25 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
2002, 2003, 2004
Jezus
Bejaarden
Niet geklikt.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:27 schreef Befbekje het volgende:
Dit is pas lekkere muziek voor zaterdagnacht.. Ik snak naar een wodkaatje..
Ben je 12 ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je de film Power Rangers gezien? die nieuwe
NEIT WAARquote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo?
Jij kijkt zeker ook nog Dragon Ball?
Nee, ik ben volwassenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg, geef je goed bedoeld advies krijg je zoiets terug.
Ik vind Eldamar ook niet echt veel aan, vooral door die herhaling, maar onlogod vindt het mooiquote:Op zondag 4 juni 2017 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik echt helemaal niks. Na 4 nummers werd ik helemaal gek van dat hahaaaahaaaaa van de vrouw kan ik mij herinerren
Maar er is hoop. Die gast bleek nog geeneens 20 te zijn
Kingflopland.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk alleen oude filmsquote:Op zondag 4 juni 2017 00:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik keek toevallig vorige week naar Boss Baby. Goede film wel
En wat voor liedje ga je spelen?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak alvast een piano erbij. #PrayforLondon
Waarom niet een viool?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ouwe reus, al een beetje bijgekomen?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het boeit me maar weinig meer al die aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:32 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, er is weer wat gebeurd in London.
Spannend.
Diehard.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit me maar weinig meer al die aanslagen.
Noujah zegquote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stoer zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man man man...quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 was toch wel mijn favoriet.quote:
Log uit en ga kijken.quote:
Man man man...quote:
Vraag het gewoon aan mensen die wel weten welke acteurs er in die films spelenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van GGMM op deze post.
Nou, je bent zelf een irritante acteur. Ik hoop dat Simba sterft in de remake van de Lion King.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen zin in, ik vind Bruce Willis een enorm irritante acteur.
Ik werd vanavond van Haxball gekicked omdat ik kanker zeiquote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die de Denzel Washington = Samuel L. Jackson meme niet snappen zijn écht kankerdom.
Zou wel een interessante twist zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou, je bent zelf een irritante acteur. Ik hoop dat Simba sterft in de remake van de Lion King.
Gelukkig spreekt Mandela nog steeds films in.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die de Denzel Washington = Samuel L. Jackson meme niet snappen zijn écht kankerdom.
Firefox zeker?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik werd vanavond van Haxball gekicked omdat ik kanker zei
En die onbekende situatie kan dan echt alles zijn wowquote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
sow,
dus een auto die in het publiek rijdt, een steekpartij, een schietpartij en nog een onbekende situatie.
Lekker avondje stappen.
Ik vind niet dat je Stijn zo hard moet aanpakkenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef onlogisch het volgende:
Stelling ; Mensen die hun fout proberen te verdoezelen middels een extreem, maar dan ook echt een extreem slechte decoy, zijn voor de neus geen knip waard.
Sommige mensen kunnen er nou eenmaal niets van. Zo zijn er nog meer voorbeelden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, was ook nog zijn schuld met zijn eeuwige gepingel, stond vrij voor goal
Dat negeren van jullie is sowieso een vreselijk vermoeiende act.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:48 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk zou ik voor deze kapitale misser GGMM niet langer moeten negeren.
Want laten we wel wezen mensen ; Een misser maken kan. Maar een misser van dit kaliber.....
Hij noemt zichzelf wel Messi, dus realistisch is ie welquote:Op zondag 4 juni 2017 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er nou eenmaal niets van. Zo zijn er nog meer voorbeelden.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat negeren van jullie is sowieso een vreselijk vermoeiende act.
hehequote:Op zondag 4 juni 2017 00:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren gingen we 'rellen'. Wie was de enige met een ban?
Zoals echte hooligans betaamtquote:Op zondag 4 juni 2017 00:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hehe
Weet nog dat ik iets opzette en jij 'spontaan' verdween
Tijd voor een tegenaanvalquote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
"Then three men got out with long blades, 12 inches long and went randomly along Borough High Street stabbing people at random": BBC
Maar het is nog geen terroristische aanslag #londonisopen
Kan zomaar boze Italianen zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
"Then three men got out with long blades, 12 inches long and went randomly along Borough High Street stabbing people at random": BBC
Maar het is nog geen terroristische aanslag #londonisopen
Nee die gaan met pizza's gooien.quote:
ja eh, dat doen we al een soort van he? Of denk jij dat ze post bezorgen in Syrie?quote:
Lijkt mij wel aannemelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eh, dat doen we al een soort van he? Of denk jij dat ze post bezorgen in Syrie?
VAE en Qatar hebben ruzie trouwens.quote:
Ik verwacht een ban op de FP (quote:
Stoer zeg, deze praat.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht een ban op de FP () omdat ik zei dat alle moslims dood moeten. Hard tegen hard.
Binnen Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eh, dat doen we al een soort van he? Of denk jij dat ze post bezorgen in Syrie?
Altijd zo negatief René. Zometeen kan je lekker uitslapen want het is zondag. Bekijk het positief.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:31 schreef GGMM het volgende:
En dan ook echt naar de SC om een medestander te vinden om zo bevestiging te zoeken.
Tokkies gonna tokkie
Hm, weet je wat? Je hebt gelijk!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd zo negatief René. Zometeen kan je lekker uitslapen want het is zondag. Bekijk het positief.
Ja he.quote:
Misschien moet je voortaan nadenken als je weer eens van plan bent om hem te demoniserenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, weet je wat? Je hebt gelijk!
Bedankt voor dit stukje kritiek.Zo kan ik mezelf verbeteren!
Sinds je dat woord geleerd hebt gebruik je het constant.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan nadenken als je weer eens van plan bent om hem te demoniseren
Zo leer je eens watquote:Op zondag 4 juni 2017 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je dat woord geleerd hebt gebruik je het constant.
Mooi om te zien.
Gefeliciteerd trouwens met de CL winst. Back to back. Nog nooit eerder geweest, al snap je van mij kant dat ik dit NIET leuk vind vanwege die kutscheids in de halve finale.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan nadenken als je weer eens van plan bent om hem te demoniseren
Bedankt, het was ook een meer dan terechte overwinning, Juve was nergens te bekennen zoals ik al eerder hier zei. Soms heb ik wel verstand van voetbal blijkt maar weerquote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met de CL winst. Back to back. Nog nooit eerder geweest, al snap je van mij kant dat ik dit NIET leuk vind vanwege die kutscheids in de halve finale.
Best gay van je, het is een tof nummer.quote:
Oh echt? Nou ik zal even luisteren dan!quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best gay van je, het is een tof nummer.
neequote:Op zondag 4 juni 2017 01:30 schreef KingRoland het volgende:
Wie gaat later vandaag naar de kerk behalve Inso?
Bommen op alle moslims?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stuk voor stuk wereldverbeteraars daar in NWS
ik ben niet voor niets bijna alleen maar hier te vindenquote:Op zondag 4 juni 2017 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stuk voor stuk wereldverbeteraars daar in NWS
Joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat het extremisme in NWS overheerst. Aan beide kanten
dat hele fok is een beetje zoquote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Ja bizar hequote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Laatste jaren wel.quote:
Het zou maar zo een afspiegeling van de maatschappij kunnen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste jaren wel.
Was vroeger meer ruimte voor elkaar. Lees maar eens oude topics uit 2004 toen ging het nog niet zo hard tegen hard.
ik geloof je zo welquote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste jaren wel.
Was vroeger meer ruimte voor elkaar. Lees maar eens oude topics uit 2004 toen ging het nog niet zo hard tegen hard.
Gelukkig zijn dit meestal internetwarriorsquote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zou maar zo een afspiegeling van de maatschappij kunnen zijn.
Leuke sig heb je trouwensquote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dit meestal internetwarriors
Bedankt en bedanktquote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuke sig heb je trouwensGefeliciteerd nog
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef JanCees het volgende:
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'![]()
![]()
![]()
![]()
topspeler, die hele discussie is gewoon vermoeiend, ik geniet van beidenquote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef JanCees het volgende:
Stijn met z'n blinde haat naar Ronaldobeste speler ooit
Niemand had t over Messi nuquote:Op zondag 4 juni 2017 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
topspeler, die hele discussie is gewoon vermoeiend, ik geniet van beiden
Mooi hèquote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
Ah, ik zie dat Bosz gewoon weer een kutkakkerlak is
Eind goed al goed
vond het zowaar een leuke wedstrijd, 1e helft Juve wat beter qua veldspel al zegt dat tegen Real nooit zoveel, in de rust hebben ze blijkbaar niet hetzelfde gedronken want de 2e helft was het de mannen tegen de oude mannen.quote:
kon je haar niet troosten na de wedstrijd?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
Ik werd bij de 1-1 geknuffeld door een moeilijk mooie Italiaanse.
Dat was wel het hoogtepuntje van de avond.
Einde bericht
Ik blijf van mening dat je met Higuain geen toernooien wint, niemand van Juve stond op in de 2e helft afgezien van hun verdedigers misschien, maar dat zegt meestal genoeg. Dybala was ook dramatisch bezig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het zowaar een leuke wedstrijd, 1e helft Juve wat beter qua veldspel al zegt dat tegen Real nooit zoveel, in de rust hebben ze blijkbaar niet hetzelfde gedronken want de 2e helft was het de mannen tegen de oude mannen.
Ja Higuaín wint geen finales, verdiende overwinning, jammer van Ramos, dat was niet echt nodig.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat je met Higuain geen toernooien wint, niemand van Juve stond op in de 2e helft afgezien van hun verdedigers misschien, maar dat zegt meestal genoeg. Dybala was ook dramatisch bezig.
toen was mijn vriendin er alquote:Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
kon je haar niet troosten na de wedstrijd?
Heb tot nu toe alleen maar halve beelden gezien van Ramos, dus kan er nog niet over oordelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja Higuaín wint geen finales, verdiende overwinning, jammer van Ramos, dat was niet echt nodig.
Beenhakker was betrouwbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
Eind goed al goed
we kunnen niet allemaal een labiele fokster datenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zit je toch al veelte lang in dezelfde relatie.
SOWWW SOWWW SOWWWWWWWquote:Op zondag 4 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal een labiele fokster daten
Het demoniseren kan beginnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
Eind goed al goed
Ik heb mijn Iphone al weer bijna 3 jaar, geen problemen meequote:Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Een lg Nexus 5x is echt de slechtste telefoon ooit. Net terug van een bootloop wat viel onder de garantie is de camera software nu weer defect
Dat vermoorde meisje?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:38 schreef Elan het volgende:
Dat meisje dat gevonden in was best een probleemgeval Jojo
iPhone goden.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn Iphone al weer bijna 3 jaar, geen problemen mee
Wel nieuwe scherm moeten halen, maar dat mocht wel na miljoenmiljard keer vallen, dan gaat het een keer misquote:
Ja zag wat foto's in de krant man man. Ze zat ook op speciaal onderwijs en had rare figuren om zich heen.quote:
Hoe duur is dat.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel nieuwe scherm moeten halen, maar dat mocht wel na miljoenmiljard keer vallen, dan gaat het een keer mis
Inso zat ook op het speciaal onderwijs en had misschien ook wel rare figuren om zich heen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zag wat foto's in de krant man man. Ze zat ook op speciaal onderwijs en had rare figuren om zich heen.
Ik heb deze nog geen jaar met als enig voordeel dat ik garantie heb. Maar ik ben er wel een beetje klaar meequote:Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn Iphone al weer bijna 3 jaar, geen problemen mee
Niet vertrouwen op deze bazen analyse van Elan.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inso zat ook op het speciaal onderwijs en had misschien ook wel rare figuren om zich heen.
Zegt niet alles.
Mijn 6 was 90 euro geloof ik? Wel orginele schermquote:Op zondag 4 juni 2017 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe duur is dat.
Mijn scherm heeft al ruim een half jaar een dikke barst.
Inso is geen vrouw . Voor zover wij weten .quote:Op zondag 4 juni 2017 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inso zat ook op het speciaal onderwijs en had misschien ook wel rare figuren om zich heen.
Zegt niet alles.
O dat valt best meequote:Op zondag 4 juni 2017 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn 6 was 90 euro geloof ik? Wel orginele scherm
wel labielquote:Op zondag 4 juni 2017 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso is geen vrouw . Voor zover wij weten .
Als ik een vrouw was zou ik denk dood zijn man. Veel verkeerde vrienden gehad. Of als hoertje gewerkt nu.quote:
Watquote:Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Jojoortje het volgende:
We kregen de polis laatst binnen van onze inboedelverzekering. Laptops en mobiele telefoon tellen niet meer mee.
Laptops is het enige wat ik ooit heb geclaimed.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Jojoortje het volgende:
We kregen de polis laatst binnen van onze inboedelverzekering. Laptops en mobiele telefoon tellen niet meer mee.
Wat..quote:Op zondag 4 juni 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik denk dood zijn man. Veel verkeerde vrienden gehad. Of als hoertje gewerkt nu.
Die zijn niet getogen op zuidquote:Op zondag 4 juni 2017 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt niet van de streetz jij snapt dit niet.
Ben je net zo labiel als Inso dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt niet van de streetz jij snapt dit niet.
Veel verschil zou er niet zijn toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik denk dood zijn man. Veel verkeerde vrienden gehad. Of als hoertje gewerkt nu.
het is bijzonder hoe een peuter 50% van een groot bed in beslag kan nemen, waardoor er voor mij nog 10% overbleefquote:
Beter je zusje in bed dan je tante.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is bijzonder hoe een peuter 50% van een groot bed in beslag kan nemen, waardoor er voor mij nog 10% overbleef
klopt broertje ook al weer 1quote:Op zondag 4 juni 2017 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk.Mooi dat je je familie zo vaak ziet. Kinderen groeien ook snel.
Geen idee, nooit gezienquote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso zijn tantes zien er goed uit hoor
Ah, 1 alweer! Mooi zeg. Voor de rest doet hij het wel goed?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt broertje ook al weer 1
maar die is nog wat te klein
Ok.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:14 schreef Jojoortje het volgende:
De kleine ligt soms naast me te slapen. Ik dut dan ook wel eens weg. Als hij dan wakker wordt, mept hij me altijd op m'n gezicht zo van: HALLO WAKKER WORDEN.
Man man.
en te jong voor jouquote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
die 3 jaar is een vriendelijk excuus dat je eerst katholiek moet wordenquote:
Geen probleem man. Ik laat mij wel even natsproeien door een wcborstel.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die 3 jaar is een vriendelijk excuus dat je eerst katholiek moet worden
zo makkelijk is het niet als volwassenequote:Op zondag 4 juni 2017 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem man. Ik laat mij wel even natsproeien door een wcborstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |