bianconerigodquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die juvehooligan uit Groningen zal inmiddels wel aan de hartbewaking zitten.
quote:
Zo zal iemand Drizzt nooit noemen.quote:
De benen van Drizzt wegen meer dan jij totaal.quote:
Heb er eigenlijk al jaren geen last van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso nog weinig gezien hier. Normaal ben ik hun eerste prooi.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Even die laatste post afkloppen aangezien ik vannacht gewoon mijn raam weer openlaat.
Gore dikzak.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb een hele bak Ben & Jerry's op, nu wel misselijk een beetje
Jij bent toch moslim?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
ik twee magnums, morgen weer genot op de potquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Vet varkenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Vette zeug.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik twee magnums, morgen weer genot op de pot
Uh, okequote:Te zien is hoe het kind over het hek klimt, dieren doodt en onder meer achteloos een dode kip weg slingert.
Heb een iets dikkere kop dan anders en een enorme bierpens, armen en benen zijn nog gewoon dun en snap er dus geen hol van dat ik zo zwaar benquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noemt hij zichzelf skinnyfat (lol)
Psychopatengenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lijf-in-heerlen.html
[..]
Uh, oke
je hebt geen bierpensquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een iets dikkere kop dan anders en een enorme bierpens, armen en benen zijn nog gewoon dun en snap er dus geen hol van dat ik zo zwaar ben
Ja.quote:
Zo ziet 'ie er wel uit, of iig een behoorlijk bolle buik.quote:
Ik denk dat je Aids hebtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie er wel uit, of iig een behoorlijk bolle buik.
telt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie er wel uit, of iig een behoorlijk bolle buik.
Ernstig idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oke
Tja, er moet een enorme problematiek achter zitten als je zo jong al zoiets doetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oke
Ook mooi.quote:
Zo'n vieze overdreven reactie, stervende zwaan, waardoor Cuadrado z'n tweede geel kreegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zit momenteel op het toilet voor Haags praktijken .
Hij kreeg een hand op zijn rug die niet eens een duw was, laat staan een klap, ging theatraal liggen en smeerde zo Cuadrado zijn 2e gele kaart aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zit momenteel op het toilet voor Haags praktijken .
Wel snel voor elkaar gekregen door die cuadradoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kreeg een hand op zijn rug die niet eens een duw was, laat staan een klap, ging theatraal liggen en smeerde zo Cuadrado zijn 2e gele kaart aan.
Wie neemt Onlo serieus dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
Onlo weet zijn helden wel te kiezen.
[ afbeelding ]
Je mening staven aan proleten op Twitter. Nee, jij komt er wel Niels.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
Onlo weet zijn helden wel te kiezen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |