Schreeuw niet zo debielquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DA'S GODVERDOMME EEN LIEVE HOND JOH!
En hij heeft er ook wel weinig zelfspot om als hij er weer naast zitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij snapt nog altijd niet dat hij het over zichzelf uitroept door de arrogantie die zijn voorspellingen uitstralen
Klopt, en hij verwijt juist anderen altijd gebrek aan zelfspot.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij heeft er ook wel weinig zelfspot om als hij er weer naast zit
Stijn moet het allemaal wat minder serieus nemen, dan komt het wel goed met hem.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en hij verwijt juist anderen altijd gebrek aan zelfspot.
Stijn is een rare jongen.
Hij zal wel een hattrick gaan maken vanavond.quote:
Ja, zijn betoog laatst over het moderator zijn op VBL vond ik ook wel een mooie wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn moet het allemaal wat minder serieus nemen, dan komt het wel goed met hem.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ik zou maar niet vergeten zijn iets in te zettenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal wel een hattrick gaan maken vanavond.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zijn betoog laatst over het moderator zijn op VBL vond ik ook wel een mooie wat dat betreft.
Tot nu toe, ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is toch ook het hoogtepunt in jouw leven tot nu toe.
Kom fegtuh dan.quote:
Ik hoop het ook, dan heeft hij zijn kermis er weer uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vergeten zijn iets in te zetten
Nu hoop ik enkel dat JC het niet vergeten is.
Die juvehooligan uit Groningen zal inmiddels wel aan de hartbewaking zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is toch ook het hoogtepunt in jouw leven tot nu toe.
Gister de 100 kilo aangetiktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vecht niet met mensen die overgewicht hebben.
Misschien krijgen je goudvissen nog eens jongen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot nu toe, ja.
Al heb ik niet de hoop dat er nog iets komt dat dat overtreft.
Na dat betoog kwam ik er wel weer achter dat ik nooit moderator zou willen worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zijn betoog laatst over het moderator zijn op VBL vond ik ook wel een mooie wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die juvehooligan uit Groningen zal inmiddels wel aan de hartbewaking zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |