Het jongste broertje stond daar als pooier jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In die eerste film dacht ik, even tussendoor nadat hij de rest van de avond als haar pooier voor de deur stond.
1994 :quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Wacht, ik loop achter omdat ik ben vergeten wat er in 1994 gebeurde?
Geen idee hoe dat in Drenthe zitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je in Drenthe echt enkel Nederlandstalige muziekzenders en joyradio of zo?
Wat een leed in de auto was dat.
Enige goede gebeurtenis dus die eerstequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1994 :
Het jaar dat Kurt Cobain dood ging.
Het jaar van de 3-2 van Branco
Het jaar dat Indurain de tour voor de 4e keer wint
Het jaar dat de eerste mensen door de kanaaltunnel gaan
Het jaar dat Mariah Carey met 'Without you' kwam
1994
Er hoort geen smiley bij Kurt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1994 :
1994
Stijn en jr waren nog niet geboren ?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1994 :
1994
Duidelijk het beste nieuws.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn en jr waren nog niet geboren ?
JR wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Het eerste kalenderjaar wat ik in zijn geheel meemaaktequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1994 :
1994
Jawelquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was je al vanaf dat je baby was fan van de Lion King? Ik zie net dat die ook uit 94 komt.quote:
Ik was een van de eersten die door de kanaaltunnel gingen. Ik kreeg toen zelfs een certificaatje als bewijs daarvan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1994 :
1994
We hebben het toch niet over het kanaal van Onlo zijn moeder?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was een van de eersten die door de kanaaltunnel gingen. Ik kreeg toen zelfs een certificaatje als bewijs daarvan.
Zijn ouders konden geen oppas betalen en jr werd dus maar achter de tv gezet met the lion king op repeat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was je al vanaf dat je baby was fan van de Lion King? Ik zie net dat die ook uit 94 komt.
Ik zei 'een van de eersten', niet de 8584e.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over het kanaal van Onlo zijn moeder?
KENLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH IF LIBUDIBUDAUTTT YOUUUUU.quote:
Ik vind jou ook wel iemand die zo de liedjes nazingt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KENLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH IF LIBUDIBUDAUTTT YOUUUUU.
SOW. Ik vond certificaat ook al zo raar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 'een van de eersten', niet de 8584e.
WOW.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 'een van de eersten', niet de 8584e.
Ik kreeg de videoband voor mijn derde verjaardag, en sindsdien draaide ik hem grijs.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was je al vanaf dat je baby was fan van de Lion King? Ik zie net dat die ook uit 94 komt.
Volgend jaar dus een Lion King jubileumjaar, bof jij even.quote:
Bij mijn oppas moest ik altijd Dommel kijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ouders konden geen oppas betalen en jr werd dus maar achter de tv gezet met the lion king op repeat.
Alles valt ineens op zijn plaats, idolaat door hersenspoeling.
Ik doe het in het Twengels.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel iemand die zo de liedjes nazingt.
Van welke maand ben jequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mijn oppas moest ik altijd Dommel kijken.
Vanaf mijn 19e begon ik actief met posten hier.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wtf, ik weet nog dat je hier als 18-jarige binnenkwam. Kan dat?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus het is alweer juni.
Maar dat blijft wel tussen mei en juli he?
Jeetje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgend jaar dus een Lion King jubileumjaar, bof jij even.
Welk einde?quote:
Oktoberquote:
Een soort Ilse de Lange?quote:
PFoe, ben ik toch nog net ouderquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Welk einde?
[..]
Oktober
Godverdommequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit nu naar het origineel te luisteren. Wat een dijk van een stem had ze toch.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KENLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH IF LIBUDIBUDAUTTT YOUUUUU.
Man man man.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De faalfilmpjes zijn veel leuker.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit nu naar het origineel te luisteren. Wat een dijk van een stem had ze toch.
En wat een ongelooflijk mooie vrouw is het ook
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef Befbekje het volgende:
Leuke wedstrijd tot nu toe.. Leuker dan de EL-finale..
Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie alle tijd die jullie op Fok! spenderen verantwoorden naar jezelf? Voor mij is het gewoon ontspanning en ik haal veel plezier uit het community aspect met de inside jokes en het bespreken van allerlei interessante onderwerpen, zoals onlogisch zijn moeder.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf mijn 19e begon ik actief met posten hier.
Zoiets?quote:
Jij bent er zelden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie alle tijd die jullie op Fok! spenderen verantwoorden naar jezelf? Voor mij is het gewoon ontspanning en ik haal veel plezier uit het community aspect met de inside jokes en het bespreken van allerlei interessante onderwerpen, zoals onlogisch zijn moeder.
Maar als ik soms optel hoeveel tijd je eigenljk besteed.
God, wat had je anders met die tijd gedaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie alle tijd die jullie op Fok! spenderen verantwoorden naar jezelf? Voor mij is het gewoon ontspanning en ik haal veel plezier uit het community aspect met de inside jokes en het bespreken van allerlei interessante onderwerpen, zoals onlogisch zijn moeder.
Het is als roken zonder de echte verslaving. Ik moet iets doen tijdens de saaie momenten in een verder weinig spannend leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doe ik al genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou van mooie stemmen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.
Heb trouwens hetzelfde kapsel gehad als Mariah daar.
Ik kan FOK! ook niet echt uitleggen aan de buitenwereld.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, ik vind FOK! wel grappig om te ouwehoeren over van alles en nog wat. En je leert er soms nog eens wat als je wat discussies volgt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer zo wauw.quote:
Reddit is wel sociaal geaccepteerd maar FOK! nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan FOK! ook niet echt uitleggen aan de buitenwereld.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit nu naar het origineel te luisteren. Wat een dijk van een stem had ze toch.
Ben nog nooit op reddit geweestquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reddit is wel sociaal geaccepteerd maar FOK! niet
Ik besteed geen tijd aan social media, whatsapp, et cetera.. Het staat gewoon open in een tweede scherm en ik praat mee.. Voorheen deed ik dat in IRC-chats of andere fora..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit iemand horen stellen op Reddit te zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reddit is wel sociaal geaccepteerd maar FOK! niet
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak de statistieken er eens bij grote vriend. Gemiddeld moet jij gewoon nog steeds je mondje houden.quote:
gaat lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Pak de statistieken er eens bij grote vriend. Gemiddeld moet jij gewoon nog steeds je mondje houden.
Ik zit er elke dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nog nooit op reddit geweest
Welke servers?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik besteed geen tijd aan social media, whatsapp, et cetera.. Het staat gewoon open in een tweede scherm en ik praat mee.. Voorheen deed ik dat in IRC-chats of andere fora..
Mijn broer ging mij pushen om ook op Reddit te gaan zitten in één van zijn manische buien, en zijn vrienden zaten daar ook allemaal op.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog nooit iemand horen stellen op Reddit te zitten.
Hooguit 4chan om de meest politiek incorrecte shit te vinden.
4chan niet bezoeken vanwege /b/quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog nooit iemand horen stellen op Reddit te zitten.
Hooguit 4chan om de meest politiek incorrecte shit te vinden.
Ik kan me #quakenet nog goed herinneren.. Verder weet ik niet meer.. Is echt vorig decennium geweest..quote:
Sorryquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Pak de statistieken er eens bij grote vriend. Gemiddeld moet jij gewoon nog steeds je mondje houden.
Op r/soccer comment ik soms op wat threads maar vaker zit ik op de Game of Thrones wiki om theorieën en personages te bespreken.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op r/soccer comment ik soms op wat threads maar vaker zit ik op de Game of Thrones wiki om theorieën en personages te bespreken.
Wat een treurig leven moet jij hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Vind FOK! gewoon een lekkere afleiding en ik mag graag mijn wijsheden overbrengen aan anderen. Ik mag graag mensen aan het verstand brengen dat aspartaam gevaarlijk is en ik mag graag mensen er op attenderen wanneer het koffietijd is. Ik weet zeker dat men dat kan waarderen.
Men oh menquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Vind FOK! gewoon een lekkere afleiding en ik mag graag mijn wijsheden overbrengen aan anderen. Ik mag graag mensen aan het verstand brengen dat aspartaam gevaarlijk is en ik mag graag mensen er op attenderen wanneer het koffietijd is. Ik weet zeker dat men dat kan waarderen.
Niks voor jou zeker als je niet fan bent van zoietsquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanaf nu denk ik aan jou als ik dat nummer hoor.
Ik zit eigenlijk alleen op fokquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks voor jou zeker als je niet fan bent van zoiets
Al is er voor iedereen wel een subreddit te vinden
NOOT NOOTquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ben eigenlijk best gelukkig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een treurig leven moet jij hebben.
Hoi makkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiendag zeg, zie net de 1-1 van Juve
Ik op Reddit, FOK! en Ajax Netwerkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk alleen op fok
Ja, voordat het je nog niet opviel ; we negeren je een beetjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben zeer blij dat mijn inbreng op fok nihiel is.
Akkoord.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik op Reddit, FOK! en Ajax Netwerk
Deze post is zeer verwarrend.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, voordat het je nog niet opviel ; we negeren je een beetje
Goedzo meid.quote:
Ik heb een rode kaart op het Ajax netwerk, tot 2036 ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik op Reddit, FOK! en Ajax Netwerk
Ik zal LR noot negeren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, voordat het je nog niet opviel ; we negeren je een beetje
Hey maatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een rode kaart op het Ajax netwerk, tot 2036 ofzo.
Vandaag met mijn moeder meegeweest naar randje Groningen/Duitsland om mijn ouders hun nieuwe puppy op te halen.quote:
Ik post er zelden zelf eigenlijk, maar ik zie er vaak wel interessante discussies.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een rode kaart op het Ajax netwerk, tot 2036 ofzo.
Wat voor 1?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag met mijn moeder meegeweest naar randje Groningen/Duitsland om mijn ouders hun nieuwe puppy op te halen.
Goffedomme lief en schattig.
Pics?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag met mijn moeder meegeweest naar randje Groningen/Duitsland om mijn ouders hun nieuwe puppy op te halen.
prettende.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Scrummie, prettende finale gewenst!
dit is pas lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Deze versie is zo lekker van dit nummer he
Ik blijf het fascinerend vinden dat je deze act zolang vol kan houden. Ben je familie van Klaas?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Scrummie, prettende finale gewenst!
Appenzeller sennenhond heet het ras. Een iets kleinere, kortharige maar veel energiekere bernersennenhond al met alquote:
Lekker is dat. Het is nu zaterdagavond en ik zit thuis voetbal te kijken met een wijntje. Vriendinnen van mij zijn naar de bios. Prima, maar mij niet gezien.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedzo meid.
Ik ook. Terwijl ik niet veel uitvoer. Zo mooi is dat. Mensen om mij heen doen van alles maar zie aan hen dat ze niet gelukkig zijn. Ik voer veel minder uit en voel me ontzettend gelukkig.
Oooooh. Pics?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
(Lol)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jojo en ik zijn dikke maatjes. Hahahaha
Haags. Kalm tegen Scrummie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je bek joh, magere junk.
Pleur op joh, tyfus Hagenees.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chinees.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg lekker een klaplong joh, havenslaaf.
Doe normaal, idioot.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ECHT HE, WIE DENKT ZIJ WEL NIET DAT ZE IS?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hee niet zo'n grote mond tegen Haags.
Oké.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hee niet zo'n grote mond tegen Haags.
Boerinnetje uit Hengeloooooooooquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ECHT HE, WIE DENKT ZIJ WEL NIET DAT ZE IS?
hoeba hoeba hoeba hop hop hopquote:
Morgen leer je weer wat nieuws, veters strikken bijvoorbeeld, en dan past dit er niet meer bij, en is het weer wegquote:
Donder op joh, lelijk stuk infantiel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoeba hoeba hoeba hop hop hop
Leuk hondjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch bijna een foto van mijzelf dit.
Wat een ontzettend lekkere biceps heb jij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt wel allemaal dichtbij zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welja zet je club ff voor lul, wat een triest filmpje zeg, met je fakkels, denk je dat je tov bent?quote:
Mooiquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kankerschattigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt, en het hondje is ook lief toch!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lekkere biceps heb jij.
tovquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welja zet je club ff voor lul, wat een triest filmpje zeg, met je fakkels, denk je dat je tov bent?
eerst even een bits regelen om de hont uit te laten dan denk ik hequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt, en het hondje is ook lief toch!
Ik wil zelf ook wel een eigen hond eigenlijk
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je Stijn's voorspelling nog gezien?
Net ergens gepost als reactie op scrummiequote:
quote:
Wel oprecht waar. Zelf ben ik van 6:00 tot vaak 18:00 wegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:02 schreef Saind het volgende:
[..]
eerst even een bits regelen om de hont uit te laten dan denk ik he
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toen scoorde Ronaldo de 1-0 dus.
Niet te lang he.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier ga ik hem LANG mee pesten.
Ik meende het ook ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel oprecht waar. Zelf ben ik van 6:00 tot vaak 18:00 weg
Hij snapt nog altijd niet dat hij het over zichzelf uitroept door de arrogantie die zijn voorspellingen uitstralenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier ga ik hem LANG mee pesten.
DA'S GODVERDOMME EEN LIEVE HOND JOH!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schreeuw niet zo debielquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DA'S GODVERDOMME EEN LIEVE HOND JOH!
En hij heeft er ook wel weinig zelfspot om als hij er weer naast zitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij snapt nog altijd niet dat hij het over zichzelf uitroept door de arrogantie die zijn voorspellingen uitstralen
Klopt, en hij verwijt juist anderen altijd gebrek aan zelfspot.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij heeft er ook wel weinig zelfspot om als hij er weer naast zit
Stijn moet het allemaal wat minder serieus nemen, dan komt het wel goed met hem.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en hij verwijt juist anderen altijd gebrek aan zelfspot.
Stijn is een rare jongen.
Hij zal wel een hattrick gaan maken vanavond.quote:
Ja, zijn betoog laatst over het moderator zijn op VBL vond ik ook wel een mooie wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn moet het allemaal wat minder serieus nemen, dan komt het wel goed met hem.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ik zou maar niet vergeten zijn iets in te zettenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal wel een hattrick gaan maken vanavond.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zijn betoog laatst over het moderator zijn op VBL vond ik ook wel een mooie wat dat betreft.
Tot nu toe, ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is toch ook het hoogtepunt in jouw leven tot nu toe.
Kom fegtuh dan.quote:
Ik hoop het ook, dan heeft hij zijn kermis er weer uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vergeten zijn iets in te zetten
Nu hoop ik enkel dat JC het niet vergeten is.
Die juvehooligan uit Groningen zal inmiddels wel aan de hartbewaking zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is toch ook het hoogtepunt in jouw leven tot nu toe.
Gister de 100 kilo aangetiktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vecht niet met mensen die overgewicht hebben.
Misschien krijgen je goudvissen nog eens jongen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot nu toe, ja.
Al heb ik niet de hoop dat er nog iets komt dat dat overtreft.
Na dat betoog kwam ik er wel weer achter dat ik nooit moderator zou willen worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zijn betoog laatst over het moderator zijn op VBL vond ik ook wel een mooie wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die juvehooligan uit Groningen zal inmiddels wel aan de hartbewaking zitten.
bianconerigodquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die juvehooligan uit Groningen zal inmiddels wel aan de hartbewaking zitten.
quote:
Zo zal iemand Drizzt nooit noemen.quote:
De benen van Drizzt wegen meer dan jij totaal.quote:
Heb er eigenlijk al jaren geen last van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso nog weinig gezien hier. Normaal ben ik hun eerste prooi.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Even die laatste post afkloppen aangezien ik vannacht gewoon mijn raam weer openlaat.
Gore dikzak.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb een hele bak Ben & Jerry's op, nu wel misselijk een beetje
Jij bent toch moslim?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
ik twee magnums, morgen weer genot op de potquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Vet varkenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Vette zeug.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik twee magnums, morgen weer genot op de pot
Uh, okequote:Te zien is hoe het kind over het hek klimt, dieren doodt en onder meer achteloos een dode kip weg slingert.
Heb een iets dikkere kop dan anders en een enorme bierpens, armen en benen zijn nog gewoon dun en snap er dus geen hol van dat ik zo zwaar benquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noemt hij zichzelf skinnyfat (lol)
Psychopatengenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lijf-in-heerlen.html
[..]
Uh, oke
je hebt geen bierpensquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een iets dikkere kop dan anders en een enorme bierpens, armen en benen zijn nog gewoon dun en snap er dus geen hol van dat ik zo zwaar ben
Ja.quote:
Zo ziet 'ie er wel uit, of iig een behoorlijk bolle buik.quote:
Ik denk dat je Aids hebtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie er wel uit, of iig een behoorlijk bolle buik.
telt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie er wel uit, of iig een behoorlijk bolle buik.
Ernstig idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oke
Tja, er moet een enorme problematiek achter zitten als je zo jong al zoiets doetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oke
Ook mooi.quote:
Zo'n vieze overdreven reactie, stervende zwaan, waardoor Cuadrado z'n tweede geel kreegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zit momenteel op het toilet voor Haags praktijken .
Hij kreeg een hand op zijn rug die niet eens een duw was, laat staan een klap, ging theatraal liggen en smeerde zo Cuadrado zijn 2e gele kaart aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zit momenteel op het toilet voor Haags praktijken .
Wel snel voor elkaar gekregen door die cuadradoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kreeg een hand op zijn rug die niet eens een duw was, laat staan een klap, ging theatraal liggen en smeerde zo Cuadrado zijn 2e gele kaart aan.
Wie neemt Onlo serieus dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
Onlo weet zijn helden wel te kiezen.
[ afbeelding ]
Je mening staven aan proleten op Twitter. Nee, jij komt er wel Niels.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
Onlo weet zijn helden wel te kiezen.
[ afbeelding ]
Befbekje begreep ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |