Ik zal LR noot negeren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, voordat het je nog niet opviel ; we negeren je een beetje
Hey maatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een rode kaart op het Ajax netwerk, tot 2036 ofzo.
Vandaag met mijn moeder meegeweest naar randje Groningen/Duitsland om mijn ouders hun nieuwe puppy op te halen.quote:
Ik post er zelden zelf eigenlijk, maar ik zie er vaak wel interessante discussies.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een rode kaart op het Ajax netwerk, tot 2036 ofzo.
Wat voor 1?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag met mijn moeder meegeweest naar randje Groningen/Duitsland om mijn ouders hun nieuwe puppy op te halen.
Goffedomme lief en schattig.
Pics?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag met mijn moeder meegeweest naar randje Groningen/Duitsland om mijn ouders hun nieuwe puppy op te halen.
Goffedomme lief en schattig.
prettende.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Scrummie, prettende finale gewenst!
dit is pas lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Deze versie is zo lekker van dit nummer he
Ik blijf het fascinerend vinden dat je deze act zolang vol kan houden. Ben je familie van Klaas?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Scrummie, prettende finale gewenst!
Appenzeller sennenhond heet het ras. Een iets kleinere, kortharige maar veel energiekere bernersennenhond al met alquote:
Lekker is dat. Het is nu zaterdagavond en ik zit thuis voetbal te kijken met een wijntje. Vriendinnen van mij zijn naar de bios. Prima, maar mij niet gezien.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedzo meid.
Ik ook. Terwijl ik niet veel uitvoer. Zo mooi is dat. Mensen om mij heen doen van alles maar zie aan hen dat ze niet gelukkig zijn. Ik voer veel minder uit en voel me ontzettend gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |