Aha.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op r/soccer comment ik soms op wat threads maar vaker zit ik op de Game of Thrones wiki om theorieën en personages te bespreken.
Wat een treurig leven moet jij hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Vind FOK! gewoon een lekkere afleiding en ik mag graag mijn wijsheden overbrengen aan anderen. Ik mag graag mensen aan het verstand brengen dat aspartaam gevaarlijk is en ik mag graag mensen er op attenderen wanneer het koffietijd is. Ik weet zeker dat men dat kan waarderen.
Men oh menquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Vind FOK! gewoon een lekkere afleiding en ik mag graag mijn wijsheden overbrengen aan anderen. Ik mag graag mensen aan het verstand brengen dat aspartaam gevaarlijk is en ik mag graag mensen er op attenderen wanneer het koffietijd is. Ik weet zeker dat men dat kan waarderen.
Niks voor jou zeker als je niet fan bent van zoietsquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanaf nu denk ik aan jou als ik dat nummer hoor.
Ik zit eigenlijk alleen op fokquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks voor jou zeker als je niet fan bent van zoiets
Al is er voor iedereen wel een subreddit te vinden
NOOT NOOTquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ben eigenlijk best gelukkig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een treurig leven moet jij hebben.
Hoi makkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiendag zeg, zie net de 1-1 van Juve
Ik op Reddit, FOK! en Ajax Netwerkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk alleen op fok
Ja, voordat het je nog niet opviel ; we negeren je een beetjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben zeer blij dat mijn inbreng op fok nihiel is.
Akkoord.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik op Reddit, FOK! en Ajax Netwerk
Deze post is zeer verwarrend.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, voordat het je nog niet opviel ; we negeren je een beetje
Goedzo meid.quote:
Ik heb een rode kaart op het Ajax netwerk, tot 2036 ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik op Reddit, FOK! en Ajax Netwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |