Veel verschil zou er niet zijn toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik denk dood zijn man. Veel verkeerde vrienden gehad. Of als hoertje gewerkt nu.
het is bijzonder hoe een peuter 50% van een groot bed in beslag kan nemen, waardoor er voor mij nog 10% overbleefquote:
Beter je zusje in bed dan je tante.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is bijzonder hoe een peuter 50% van een groot bed in beslag kan nemen, waardoor er voor mij nog 10% overbleef
klopt broertje ook al weer 1quote:Op zondag 4 juni 2017 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk.Mooi dat je je familie zo vaak ziet. Kinderen groeien ook snel.
Geen idee, nooit gezienquote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso zijn tantes zien er goed uit hoor
Ah, 1 alweer! Mooi zeg. Voor de rest doet hij het wel goed?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt broertje ook al weer 1
maar die is nog wat te klein
Ok.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:14 schreef Jojoortje het volgende:
De kleine ligt soms naast me te slapen. Ik dut dan ook wel eens weg. Als hij dan wakker wordt, mept hij me altijd op m'n gezicht zo van: HALLO WAKKER WORDEN.
Man man.
en te jong voor jouquote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
die 3 jaar is een vriendelijk excuus dat je eerst katholiek moet wordenquote:
Geen probleem man. Ik laat mij wel even natsproeien door een wcborstel.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die 3 jaar is een vriendelijk excuus dat je eerst katholiek moet worden
zo makkelijk is het niet als volwassenequote:Op zondag 4 juni 2017 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem man. Ik laat mij wel even natsproeien door een wcborstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |