Wel nieuwe scherm moeten halen, maar dat mocht wel na miljoenmiljard keer vallen, dan gaat het een keer misquote:
Ja zag wat foto's in de krant man man. Ze zat ook op speciaal onderwijs en had rare figuren om zich heen.quote:
Hoe duur is dat.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel nieuwe scherm moeten halen, maar dat mocht wel na miljoenmiljard keer vallen, dan gaat het een keer mis
Inso zat ook op het speciaal onderwijs en had misschien ook wel rare figuren om zich heen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zag wat foto's in de krant man man. Ze zat ook op speciaal onderwijs en had rare figuren om zich heen.
Ik heb deze nog geen jaar met als enig voordeel dat ik garantie heb. Maar ik ben er wel een beetje klaar meequote:Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn Iphone al weer bijna 3 jaar, geen problemen mee
Niet vertrouwen op deze bazen analyse van Elan.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inso zat ook op het speciaal onderwijs en had misschien ook wel rare figuren om zich heen.
Zegt niet alles.
Mijn 6 was 90 euro geloof ik? Wel orginele schermquote:Op zondag 4 juni 2017 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe duur is dat.
Mijn scherm heeft al ruim een half jaar een dikke barst.
Inso is geen vrouw . Voor zover wij weten .quote:Op zondag 4 juni 2017 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inso zat ook op het speciaal onderwijs en had misschien ook wel rare figuren om zich heen.
Zegt niet alles.
O dat valt best meequote:Op zondag 4 juni 2017 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn 6 was 90 euro geloof ik? Wel orginele scherm
wel labielquote:Op zondag 4 juni 2017 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso is geen vrouw . Voor zover wij weten .
Als ik een vrouw was zou ik denk dood zijn man. Veel verkeerde vrienden gehad. Of als hoertje gewerkt nu.quote:
Watquote:Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Jojoortje het volgende:
We kregen de polis laatst binnen van onze inboedelverzekering. Laptops en mobiele telefoon tellen niet meer mee.
Laptops is het enige wat ik ooit heb geclaimed.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Jojoortje het volgende:
We kregen de polis laatst binnen van onze inboedelverzekering. Laptops en mobiele telefoon tellen niet meer mee.
Wat..quote:Op zondag 4 juni 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik denk dood zijn man. Veel verkeerde vrienden gehad. Of als hoertje gewerkt nu.
Die zijn niet getogen op zuidquote:Op zondag 4 juni 2017 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt niet van de streetz jij snapt dit niet.
Ben je net zo labiel als Inso dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt niet van de streetz jij snapt dit niet.
Veel verschil zou er niet zijn toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik denk dood zijn man. Veel verkeerde vrienden gehad. Of als hoertje gewerkt nu.
het is bijzonder hoe een peuter 50% van een groot bed in beslag kan nemen, waardoor er voor mij nog 10% overbleefquote:
Beter je zusje in bed dan je tante.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is bijzonder hoe een peuter 50% van een groot bed in beslag kan nemen, waardoor er voor mij nog 10% overbleef
klopt broertje ook al weer 1quote:Op zondag 4 juni 2017 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk.Mooi dat je je familie zo vaak ziet. Kinderen groeien ook snel.
Geen idee, nooit gezienquote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso zijn tantes zien er goed uit hoor
Ah, 1 alweer! Mooi zeg. Voor de rest doet hij het wel goed?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt broertje ook al weer 1
maar die is nog wat te klein
Ok.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:14 schreef Jojoortje het volgende:
De kleine ligt soms naast me te slapen. Ik dut dan ook wel eens weg. Als hij dan wakker wordt, mept hij me altijd op m'n gezicht zo van: HALLO WAKKER WORDEN.
Man man.
en te jong voor jouquote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
die 3 jaar is een vriendelijk excuus dat je eerst katholiek moet wordenquote:
Geen probleem man. Ik laat mij wel even natsproeien door een wcborstel.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die 3 jaar is een vriendelijk excuus dat je eerst katholiek moet worden
zo makkelijk is het niet als volwassenequote:Op zondag 4 juni 2017 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem man. Ik laat mij wel even natsproeien door een wcborstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |