Bedankt en bedanktquote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuke sig heb je trouwensGefeliciteerd nog
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef JanCees het volgende:
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'![]()
![]()
![]()
![]()
topspeler, die hele discussie is gewoon vermoeiend, ik geniet van beidenquote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef JanCees het volgende:
Stijn met z'n blinde haat naar Ronaldobeste speler ooit
Niemand had t over Messi nuquote:Op zondag 4 juni 2017 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
topspeler, die hele discussie is gewoon vermoeiend, ik geniet van beiden
Mooi hèquote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
Ah, ik zie dat Bosz gewoon weer een kutkakkerlak is
Eind goed al goed
vond het zowaar een leuke wedstrijd, 1e helft Juve wat beter qua veldspel al zegt dat tegen Real nooit zoveel, in de rust hebben ze blijkbaar niet hetzelfde gedronken want de 2e helft was het de mannen tegen de oude mannen.quote:
kon je haar niet troosten na de wedstrijd?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
Ik werd bij de 1-1 geknuffeld door een moeilijk mooie Italiaanse.
Dat was wel het hoogtepuntje van de avond.
Einde bericht
Ik blijf van mening dat je met Higuain geen toernooien wint, niemand van Juve stond op in de 2e helft afgezien van hun verdedigers misschien, maar dat zegt meestal genoeg. Dybala was ook dramatisch bezig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het zowaar een leuke wedstrijd, 1e helft Juve wat beter qua veldspel al zegt dat tegen Real nooit zoveel, in de rust hebben ze blijkbaar niet hetzelfde gedronken want de 2e helft was het de mannen tegen de oude mannen.
Ja Higuaín wint geen finales, verdiende overwinning, jammer van Ramos, dat was niet echt nodig.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat je met Higuain geen toernooien wint, niemand van Juve stond op in de 2e helft afgezien van hun verdedigers misschien, maar dat zegt meestal genoeg. Dybala was ook dramatisch bezig.
toen was mijn vriendin er alquote:Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
kon je haar niet troosten na de wedstrijd?
Heb tot nu toe alleen maar halve beelden gezien van Ramos, dus kan er nog niet over oordelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja Higuaín wint geen finales, verdiende overwinning, jammer van Ramos, dat was niet echt nodig.
Beenhakker was betrouwbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
Eind goed al goed
we kunnen niet allemaal een labiele fokster datenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zit je toch al veelte lang in dezelfde relatie.
SOWWW SOWWW SOWWWWWWWquote:Op zondag 4 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal een labiele fokster daten
Het demoniseren kan beginnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
Eind goed al goed
Ik heb mijn Iphone al weer bijna 3 jaar, geen problemen meequote:Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Een lg Nexus 5x is echt de slechtste telefoon ooit. Net terug van een bootloop wat viel onder de garantie is de camera software nu weer defect
Dat vermoorde meisje?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:38 schreef Elan het volgende:
Dat meisje dat gevonden in was best een probleemgeval Jojo
iPhone goden.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn Iphone al weer bijna 3 jaar, geen problemen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |