Loop je niet een beetje erg hard van stapel in jullie pas ontluikende relatie, zeker voor je met fisten begint zou ik zeker nog een paar dates wachten.quote:
Stop met deze act.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Loop je niet een beetje erg hard van stapel in jullie pas ontluikende relatie, zeker voor je met fisten begint zou ik zeker nog een paar dates wachten.
Jij bent jaloers, maar ik ben promiscue, dus ik kom jou binnenkort in je gaatje pakken.. Ik weet zeker dat je het lekker gaat vinden..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Loop je niet een beetje erg hard van stapel in jullie pas ontluikende relatie, zeker voor je met fisten begint zou ik zeker nog een paar dates wachten.
Mocht je twijfels hebben dan kan ik je nog wat tips geven om Niels te behagen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent jaloers, maar ik ben promiscue, dus ik kom jou binnenkort in je gaatje pakken.. Ik weet zeker dat je het lekker gaat vinden..
Thanks.. Wat beenhaar betreft kan Niels bij mij z'n lol op..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht je twijfels hebben dan kan ik je nog wat tips geven om Niels te behagen.
Trim je beenhaar aan je dijbenen bijvoorbeeld vooral niet bij.
Jammer dat je hem niet ook een sokkentip gafquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht je twijfels hebben dan kan ik je nog wat tips geven om Niels te behagen.
Trim je beenhaar aan je dijbenen bijvoorbeeld vooral niet bij.
Lekker liedje.quote:
Hij moest zich eerst nederig opstellen en om hulp vragen voordat ik hem de ware pareltjes gaf.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet ook een sokkentip gafdat zou het feest toch wel compleet gemaakt hebben.
Geklikt, en spijt.quote:
Ga je schamen johquote:Op zondag 4 juni 2017 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt, en spijt.
Hoe heette die groep ook alweer waar ik je laatst naar vroeg?
Te lui om mn dm te openen.
Iets met Landar of zo?
Misschien heb je een groeiende tumor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een iets dikkere kop dan anders en een enorme bierpens, armen en benen zijn nog gewoon dun en snap er dus geen hol van dat ik zo zwaar ben
Derhalve TR gemacht..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk feitje: op dit plaatje stond vroeger een ban.
Voor mijn tijd zeker?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk feitje: op dit plaatje stond vroeger een ban.
Voor 2010quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'jouw tijd' was, die zal ik gemist hebben, maar ik gok van ja.
Je bent zelf een groeiende tumor.quote:
Nou zeg, geef je goed bedoeld advies krijg je zoiets terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf een groeiende tumor.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'jouw tijd' was, die zal ik gemist hebben, maar ik gok van ja.
quote:
2002, 2003, 2004quote:Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf een groeiende tumor.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
2002, 2003, 2004
Jezus
Bejaarden
Dat vind ik echt helemaal niks. Na 4 nummers werd ik helemaal gek van dat hahaaaahaaaaa van de vrouw kan ik mij herinerrenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je schamen joh
En die band heet Eldamar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |