Wat interesseert mij die mensen nouquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef zeer het volgende:
[..]
je doet me pijn en daarom wil ik andere mensen pijn doen
Bedoelde je dit nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef Oberkullie het volgende:
Roses are red, violets are blue
Fuck you'r asshole
Nou toch fijn dat je dit even kwam meldenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
Hierrrrrrr ben ik. Maar ik ga ook weer, want de man komt thuis en we gaan kroegen.
Have fun xxquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
Hierrrrrrr ben ik. Maar ik ga ook weer, want de man komt thuis en we gaan kroegen.
Veel plezier hequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
oh je hebt heel veel van zulke mijnen hoor maar dit is de eerste keer dat ik er een zie die direct tegen een stad aan zitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Interessant maar wtf zo'n open gat
Zei mijn tinderdate vannacht ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Interessant maar wtf zo'n open gat
Gooi Tinder er toch af man.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef Zosk het volgende:
"Being a person is getting too complicated. Time to be a unicorn."
Leuke tekst op Tinder.
Ben ook niet op zoek naar liefde, jij wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gooi Tinder er toch af man.
Liefde bestaat niet
Word je daar opgewonden van?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar Ronaldo zien janken maar dat zit er vandaag niet in
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ook niet op zoek naar liefde, jij wel?
Die app bestaat juist om die redenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gooi Tinder er toch af man.
Liefde bestaat niet
vliendschap is een illusie, vliendschap is een dloom, een pakketje schloot met een dun laagje chlomequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo? Ben gewoon op zoek naar vriendschap. ;s
Oh daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ontmoet genoeg boys met m'n werk/stappen
MEER STAPPENquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan.Maar dat geldt niet voor iedereen.
Hoeveel matches heb jequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo? Ben gewoon op zoek naar vriendschap. ;s
Braddie heeft ook datesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt mijn foto toch gezien dus dit moet niet als een verrassing komen. :s
picsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt mijn foto toch gezien dus dit moet niet als een verrassing komen. :s
Dat probeer ik niet, sorryquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij dood te maken van binnen?
Ik heb al teveel mensen hier gemeet dus mijn privacy is al minimaalquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké prima.
Dat zei Aber ook ooit trouwens, wacht al een jaar op die foto.
Oh, de mijne niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb al teveel mensen hier gemeet dus mijn privacy is al minimaal![]()
mensen van hier meeten lijkt me in 9/10 gevallen echt walgelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb al teveel mensen hier gemeet dus mijn privacy is al minimaal![]()
Ja de mensen die er nu zijn wel ja. 4 jaar terugquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:48 schreef Okurr het volgende:
[..]
mensen van hier meeten lijkt me in 9/10 gevallen echt walgelijk.
Ik heb nog nooit iemand gemeet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:48 schreef Okurr het volgende:
[..]
mensen van hier meeten lijkt me in 9/10 gevallen echt walgelijk.
ik 1 iemand ;squote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gemeet.Nou ja WH dan maar dat telt niet.
okquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:52 schreef Snowbells het volgende:
Niet littlerabbit hebben gemeetof flipsje
of wietparkiet
of typisch
plebs
wp wilde ik wel altijd meeten maar liep altijd mis als hij in de buurt was. jmmrquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:52 schreef Snowbells het volgende:
Niet littlerabbit hebben gemeetof flipsje
of wietparkiet
of typisch
plebs
WP is een schatjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:54 schreef Okurr het volgende:
[..]
wp wilde ik wel altijd meeten maar liep altijd mis als hij in de buurt was. jmmr
Ik fiets nú met een hooivork naar het Olympisch stadionquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pitchfork and fire, zeg ik wederom
THIS... IS... OBERKULLIEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik fiets nú met een hooivork naar het Olympisch stadion
Het zal allemaal welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn echt jut & jul tegenwoordig he
Ik keek de live stream, maar wat ziggosport tokkies aan de overkant verneukten het door te gaan jostijuichen wanneer real scoordequote:
mooi kutquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik keek de live stream, maar wat ziggosport tokkies aan de overkant verneukten het door te gaan jostijuichen wanneer real scoorde
ik zeg wel niks meerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Had het over festival hier om de hoek
quote:Een vrouw van achttien is dinsdag in Rotterdam mishandeld toen ze met haar vriendin hand in hand liep op het Schouwburgplein, na een bioscoopbezoek. De politie zoekt getuigen van het voorval, meldt ze zaterdag.
Een meisje zag het stelletje hand in hand lopen en maakte daar opmerkingen over. Vervolgens liep ze op het paar af, omklemde de nek van het slachtoffer en stompte haar in haar gezicht en buik.
De dader was in gezelschap van een of twee andere meisjes. Terwijl zij het slachtoffer sloeg, riep een van deze andere meiden er een jongen bij. Hij gaf het slachtoffer een trap tegen haar schouder. Ze liep blauwe plekken en kneuzingen op.
Volgens de politie is het meisje dat de klappen uitdeelde ongeveer vijftien. De jongen die de trap gaf is rond de twaalf jaar oud.
Maar zou het jou lukken?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
18 jaar en niet eens een 12jarige en een 15jarige aankunnen.
Ligt eraan in welke context.quote:
Acceptabel zolang ze niet Hindoestaans zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
ik liet net een ruft wie wilt hem ruiken
Ok.maar echte vraag
wat vind jullie van vrouwen die rufte?
kksmerigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
Ok.maar echte vraag
Vrouwen die ruften niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
Ok.maar echte vraag
Het is een bioscoop, zijn er dan geen volwassen mensen erbij? Daar verbaas ik me ook over. Ben geen groot fan van geweld, maar had die twee wel even flink in de nek gegrepen en erbij gepakt.quote:
Mja idem. Denk dat ik even vastgezeten hadquote:Op zondag 4 juni 2017 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is een bioscoop, zijn er dan geen volwassen mensen erbij? Daar verbaas ik me ook over. Ben geen groot fan van geweld, maar had die twee wel even flink in de nek gegrepen en erbij gepakt.
Bioscoop vind ik soort hel.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is een bioscoop, zijn er dan geen volwassen mensen erbij? Daar verbaas ik me ook over. Ben geen groot fan van geweld, maar had die twee wel even flink in de nek gegrepen en erbij gepakt.
Je gaat nooit alleen naar de bios, dus dan is het hopen dat een ander je kalmeert jaquote:Op zondag 4 juni 2017 00:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mja idem. Denk dat ik even vastgezeten had
Fucking smerige kut hoeren!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
Ok.maar echte vraag
Misschien lijdt het niet altijd tot hetzelfde idiote geweld als in dit geval, maar homofobie is nog steeds duidelijk aanwezig in onze samenleving helaas.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gaat nooit alleen naar de bios, dus dan is het hopen dat een ander je kalmeert ja. Als ik die nekken beet had, dan mwah. Hoop je dat iemand je kalmeert.
Achterlijk volk. Zo buitengewoon stompzinnig. Als een man en een vrouw van elkaar houden, dat wordt omschreven als een prachtig iets, een wonderbaarlijk gevoel. Als precies, maar dan ook precies hetzelfde voorkomt maar men toevallig van hetzelfde geslacht is, is het kennelijk ineens slecht.
Dom volk.
Ramadanquote:Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef WAHRHEIT het volgende:
Het is hier sinds een paar dagen in de ghetto na zonsondergang rumoerig en grimmig. Snap er nix van.
Nah, dat laat ik voor hij die niet genoemd mag worden over.quote:
Katten zijn gaaf.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:23 schreef McGrath het volgende:
En er loopt hier in huis een kat rond waar een huisgenoot op moet passen, maar hij stalkt mij de hele tijd, vervelende beesten.
Ben zat en kwam er gister achter dat al mijn collega's denken dat ik gay benquote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heeey tardis jonge hoe is het heb je een leuke avond?
wat raar dat ze dat denken zegquote:Op zondag 4 juni 2017 00:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben zat en kwam er gister achter dat al mijn collega's denken dat ik gay ben
Ik dacht dat eigenlijk ook, srs. Ben verbaasd dat dat blijkbaar niet zo is.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben zat en kwam er gister achter dat al mijn collega's denken dat ik gay ben
Kloptquote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Jouw soort stopt ze in de bami, dus niet heel verrassend.
respectloos volk die geelhuidenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Jouw soort stopt ze in de bami, dus niet heel verrassend.
illitantquote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
in m'n hoofd doe ik dit de hele dagvet irritant
Ga samen met 'm poepenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie aan Zosk komp, komp an mijn...
Jullie zijn gewaarschuwd!!! Leave Zosk alone!
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Trollscience het volgende:
als jullie een vrouw zien zonder sokken willen jullie dan ook haar voetzolen likken en op haar tenen sabbelen? vraagt vriend die naast me zit haha
Daar verbaas ik me altijd over. Wat is nu eigenlijk het verschil? Als het tussen een man een vrouw is het hartstikke mooi en zo, maar als precies datzelfde gevoel, echt precies hetzelfde tussen een man en een man of een vrouw en een vrouw is, is het opeens slecht. Echt te achterlijk voor woorden gewoon. Dat het nog bestaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien lijdt het niet altijd tot hetzelfde idiote geweld als in dit geval, maar homofobie is nog steeds duidelijk aanwezig in onze samenleving helaas.
Mooi! Gibson ES 335 satin cherry svp, à 2,290 euro.quote:
Iets anders dan dat sommige mensen er niet tegen kunnen dat andere wel een goede partner hebben gevonden kan ik me er niet bij indenken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me altijd over. Wat is nu eigenlijk het verschil? Als het tussen een man een vrouw is het hartstikke mooi en zo, maar als precies datzelfde gevoel, echt precies hetzelfde tussen een man en een man of een vrouw en een vrouw is, is het opeens slecht. Echt te achterlijk voor woorden gewoon. Dat het nog bestaat.
Dan zie ik bijv. twee mannen hand in hand lopen of elkaar een zoen geven. Wauw. Jeetje. En buiten dat, wat ik heb daar voor last van dan? Mensen zijn soms echt te dom voor woorden.
heb ik er nog 3 van staan. komt zsm je kant op vriendquote:Op zondag 4 juni 2017 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi! Gibson ES 335 satin cherry svp, à 2,290 euro.
Wanneer kan ik 'm verwachten?
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik er nog 3 van staan. komt zsm je kant op vriend
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zou dat gewoon in het bakje gelaten hebben, mgoed, ieder z'n ding
homoquote:Op zondag 4 juni 2017 00:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zou dat gewoon in het bakje gelaten hebben, mgoed, ieder z'n ding
Friday the 13th was best een leuk spel. Begon zo rond een uur of 4 en kwam er zojuist achter dat het in huis best donker was.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Word altijd blij van Frank en Ama en Tardis...
I got your back, bro... ik heb die vervelende lieden met hun chinezengrappen danig toegesproken.quote:
Jij bent er ook weerquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Word altijd blij van Frank en Ama en Tardis...
En Piet Pensionadaquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn zus is een best mens maar heb er totaal niets mee.
Nou vertel.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé, zal ik eens iets KEI GAAFS vertellen?
Niks mis met Polen, harde werkers wanneer ze niet bezopen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik snap Polen steeds beter.
Die kennen de klappen van de zweep: de Russen, de Pruisen, de Oostenrijkers, de Nazi's, de Communisten... kan me hun euro-scepsis wel voorstellen. Dat nationalisme daar gaat wat ver, maar tot op heden geen aanslagen aldaar.
Ik zag het, thanks.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I got your back, bro... ik heb die vervelende lieden met hun chinezengrappen danig toegesproken.
Je loopt binnen nu.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op...
Ik schijn een SUPER ZELDZAME Poolse munt te hebben in mijn verzameling Interbellum Oost Europa...
Is dat niet geweldig? En fanta$ti$ch??? 242 euro waard, gek
hoi maffehenkiequote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op...
Ik schijn een SUPER ZELDZAME Poolse munt te hebben in mijn verzameling Interbellum Oost Europa...
Wel mooi die memorabilia van achter het IJzeren Gordijn. Lekker bewaren joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op...
Ja, ho, deze is nog zeldzamer... uit 1933. Dus voor WW II.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel mooi die memorabilia van achter het IJzeren Gordijn. Lekker bewaren joh.
Stromfront is weer lekker op dreef, ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Busje rijdt in op voetgangers London Bridge #3 pff.
Geweldig joh. Moet je echt bewaren, op gegeven moment heb je een hele verzameling spullen. Het begint bij iets en zo zoek je verder. Buitengewoon tof is dat.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ho, deze is nog zeldzamer... uit 1933. Dus voor WW II.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:10 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja dat is bij mijn leven. Het ging om het interbellum tussen overlijden en ter aarde legging
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op...
Monaco is wel beetje duur hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zilver man, gek...
Echt, dat wordt doekoes rapen en chillen op een fissa in Monaco.
Maffehenkie heeft het over interbellum, maar ik heb geen idee hoe hij dat woord gebruikt... zie er geen logica in.quote:
Ik kreeg het via mijn telefoon ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Busje rijdt in op voetgangers London Bridge #3 pff.
Geen idee of ik die heb?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enkel geïnteresseerd in Polen 1918-1939
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Doen alsof dat niet je insteek was_!
Hoe dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben ze net m'n rijbewijs ingenomen
Wat. Waarom?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben ze net m'n rijbewijs ingenomen
Dat mag ik wel aan NL... lekker nuchter.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jullie trouwens nog een leuk historisch feitje willen weten. Je hebt natuurlijk overal aanslagen, eigenlijk overal aan de grens. Van Zweden tot België tot Engeland.
Daar is een gezegde over. Want vroegah - we beginnen bij het jaar 1848, enige Europees land waar geen opstanden uitbraken was Nederland, had bepaalde oorzaken maar dan word ik te lang van stof - ontwikkelde zich iets. Het spreekwoord luidt dat als de wereld vergaat je naar Nederland moet gaan want daar gebeurt alles een halfjaar later tot niet.
Ik vond ui v1 mooier trouwensquote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Zo gek ben ik nog niet, ik heb mensen gewoon snel door. Denk paar stappen verder
Da kan niequote:Op zondag 4 juni 2017 01:21 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja v3 als t goed is. Maar dan leek ik te psycho en namen mensen me minder serieus
Dacht de hele tijd wie quote jij maar heb er natuurlijk maar één iemand in staan.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht de hele tijd wie quote jij maar heb er natuurlijk maar één iemand in staan.
Muntmeester ook gechecked ?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wist niet eens dat ik dit allemaal had...
HA! AMATEUR! AANZIE MIJN 1933 LETSE 5 LATS! EN BEEF!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Remqo het volgende:
Wauw, ik heb nog ergens een halve cent uit 1936 liggen
Je hebt me ruimschoots overtroffenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HA! AMATEUR! AANZIE MIJN 1933 LETSE 5 LATS! EN BEEF!
Kleine 80 k.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:26 schreef maffehenkie het volgende:
Heeft iemand trouwens nog Euro's voor mij? Die spaar ik. Opsturen mag.
dexamfetaminequote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef maffehenkie het volgende:
Wou gister dokter bellen want echt druk in mn hoofd. Maar te laat natuurlijk. Vandaag beter, ritalin weer. Maar werkt niet icm slapen.
Ik wil downers
Om je het volledige verhaal te vertellen, je had eerder zo rond 1600 een transitie. Veranderden feodale vorsten in absolute. Zo rond 1848 vond men het tijd voor verandering. Absolutisme (al duurde het nog zeker 70 jaar voordat het democratisch werd) veranderde in gekozen parlementen, destijds nog via census. Census gebaseerd op geld en eigendom.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat mag ik wel aan NL... lekker nuchter.
M'n rijbewijs bestond uit 5 stukken en daar was meneer de motoragent het niet mee eens.quote:
Remmie!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Remqo het volgende:
Wauw, ik heb nog ergens een halve cent uit 1936 liggen
Goeie vent die Thorbecke.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om je het volledige verhaal te vertellen, je had eerder zo rond 1600 een transitie. Veranderden feodale vorsten in absolute. Zo rond 1848 vond men het tijd voor verandering. Absolutisme (al duurde het nog zeker 70 jaar voordat het democratisch werd) veranderde in gekozen parlementen, destijds nog via census. Census gebaseerd op geld en eigendom.
In Nederland kwam Thorbecke kijken en werd er besloten om de mach van Willempie aan banden te leggen, puur om ellende voor te zijn.
Een beetje hetzelfde zie je tegenwoordig. In Nederland, een handelsnatie gaat men met elkaar om als het moet.
Ik bedoel: probeer eens dexamfetamine. Veel lekkerder dan Ritalin.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:28 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nee, heet anders. Methylfenidaat denk ik
Ha Frankquote:
We mogen niet klagen, zou eigenlijk naar Schiphol vroeg vertrekken om mijn vrouw op te halen, maar een taxi is makkelijker.quote:
Ok ja nja hele ggz circus duurt nog wel ff voor t weer up and running is maar zal eens kijkenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:28 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik bedoel: probeer eens dexamfetamine. Veel lekkerder dan Ritalin.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n rijbewijs bestond uit 5 stukken en daar was meneer de motoragent het niet mee eens.
Moest ook blazen maar had natuurlijk een P
quote:Als u op straat moet blazen dan doet u dat op een selectiemiddel. De uitslag is dan P, P/A, A of F. Dit staat voor Pass (Passeren), P/A (beginnend bestuurder blaast teveel), Alert (teveel alcohol) of Fail (veel te veel alcohol).
Mwah, goed, ze deden het vooral voor zichzelf hoor, om opstanden te vermijden. Thorbecke was niet van adel, maar wel gegoede burgerij. Een advocaat. Stormtroepen in de straten zou ook die groep raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:33 schreef maffehenkie het volgende:
Hoe noem je het als je fapt met een stapel briefgeld in je hand?GoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |