Wat interesseert mij die mensen nouquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef zeer het volgende:
[..]
je doet me pijn en daarom wil ik andere mensen pijn doen
Bedoelde je dit nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:12 schreef Oberkullie het volgende:
Roses are red, violets are blue
Fuck you'r asshole
Nou toch fijn dat je dit even kwam meldenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
Hierrrrrrr ben ik. Maar ik ga ook weer, want de man komt thuis en we gaan kroegen.
Have fun xxquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
Hierrrrrrr ben ik. Maar ik ga ook weer, want de man komt thuis en we gaan kroegen.
Veel plezier hequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
oh je hebt heel veel van zulke mijnen hoor maar dit is de eerste keer dat ik er een zie die direct tegen een stad aan zitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Interessant maar wtf zo'n open gat
Zei mijn tinderdate vannacht ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Interessant maar wtf zo'n open gat
Gooi Tinder er toch af man.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef Zosk het volgende:
"Being a person is getting too complicated. Time to be a unicorn."
Leuke tekst op Tinder.
Ben ook niet op zoek naar liefde, jij wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gooi Tinder er toch af man.
Liefde bestaat niet
Word je daar opgewonden van?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar Ronaldo zien janken maar dat zit er vandaag niet in
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ook niet op zoek naar liefde, jij wel?
Die app bestaat juist om die redenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gooi Tinder er toch af man.
Liefde bestaat niet
vliendschap is een illusie, vliendschap is een dloom, een pakketje schloot met een dun laagje chlomequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo? Ben gewoon op zoek naar vriendschap. ;s
Oh daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ontmoet genoeg boys met m'n werk/stappen
MEER STAPPENquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan.Maar dat geldt niet voor iedereen.
Hoeveel matches heb jequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo? Ben gewoon op zoek naar vriendschap. ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |