Katten zijn gaaf.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:23 schreef McGrath het volgende:
En er loopt hier in huis een kat rond waar een huisgenoot op moet passen, maar hij stalkt mij de hele tijd, vervelende beesten.
Ben zat en kwam er gister achter dat al mijn collega's denken dat ik gay benquote:Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heeey tardis jonge hoe is het heb je een leuke avond?
wat raar dat ze dat denken zegquote:Op zondag 4 juni 2017 00:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben zat en kwam er gister achter dat al mijn collega's denken dat ik gay ben
Ik dacht dat eigenlijk ook, srs. Ben verbaasd dat dat blijkbaar niet zo is.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben zat en kwam er gister achter dat al mijn collega's denken dat ik gay ben
Kloptquote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Jouw soort stopt ze in de bami, dus niet heel verrassend.
respectloos volk die geelhuidenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Jouw soort stopt ze in de bami, dus niet heel verrassend.
illitantquote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
in m'n hoofd doe ik dit de hele dagvet irritant
Ga samen met 'm poepenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie aan Zosk komp, komp an mijn...
Jullie zijn gewaarschuwd!!! Leave Zosk alone!
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Trollscience het volgende:
als jullie een vrouw zien zonder sokken willen jullie dan ook haar voetzolen likken en op haar tenen sabbelen? vraagt vriend die naast me zit haha
Daar verbaas ik me altijd over. Wat is nu eigenlijk het verschil? Als het tussen een man een vrouw is het hartstikke mooi en zo, maar als precies datzelfde gevoel, echt precies hetzelfde tussen een man en een man of een vrouw en een vrouw is, is het opeens slecht. Echt te achterlijk voor woorden gewoon. Dat het nog bestaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien lijdt het niet altijd tot hetzelfde idiote geweld als in dit geval, maar homofobie is nog steeds duidelijk aanwezig in onze samenleving helaas.
Mooi! Gibson ES 335 satin cherry svp, à 2,290 euro.quote:
Iets anders dan dat sommige mensen er niet tegen kunnen dat andere wel een goede partner hebben gevonden kan ik me er niet bij indenken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me altijd over. Wat is nu eigenlijk het verschil? Als het tussen een man een vrouw is het hartstikke mooi en zo, maar als precies datzelfde gevoel, echt precies hetzelfde tussen een man en een man of een vrouw en een vrouw is, is het opeens slecht. Echt te achterlijk voor woorden gewoon. Dat het nog bestaat.
Dan zie ik bijv. twee mannen hand in hand lopen of elkaar een zoen geven. Wauw. Jeetje. En buiten dat, wat ik heb daar voor last van dan? Mensen zijn soms echt te dom voor woorden.
heb ik er nog 3 van staan. komt zsm je kant op vriendquote:Op zondag 4 juni 2017 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi! Gibson ES 335 satin cherry svp, à 2,290 euro.
Wanneer kan ik 'm verwachten?
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik er nog 3 van staan. komt zsm je kant op vriend
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zou dat gewoon in het bakje gelaten hebben, mgoed, ieder z'n ding
homoquote:Op zondag 4 juni 2017 00:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zou dat gewoon in het bakje gelaten hebben, mgoed, ieder z'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|