Ik keek de live stream, maar wat ziggosport tokkies aan de overkant verneukten het door te gaan jostijuichen wanneer real scoordequote:
mooi kutquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik keek de live stream, maar wat ziggosport tokkies aan de overkant verneukten het door te gaan jostijuichen wanneer real scoorde
ik zeg wel niks meerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Had het over festival hier om de hoek
quote:Een vrouw van achttien is dinsdag in Rotterdam mishandeld toen ze met haar vriendin hand in hand liep op het Schouwburgplein, na een bioscoopbezoek. De politie zoekt getuigen van het voorval, meldt ze zaterdag.
Een meisje zag het stelletje hand in hand lopen en maakte daar opmerkingen over. Vervolgens liep ze op het paar af, omklemde de nek van het slachtoffer en stompte haar in haar gezicht en buik.
De dader was in gezelschap van een of twee andere meisjes. Terwijl zij het slachtoffer sloeg, riep een van deze andere meiden er een jongen bij. Hij gaf het slachtoffer een trap tegen haar schouder. Ze liep blauwe plekken en kneuzingen op.
Volgens de politie is het meisje dat de klappen uitdeelde ongeveer vijftien. De jongen die de trap gaf is rond de twaalf jaar oud.
Maar zou het jou lukken?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
18 jaar en niet eens een 12jarige en een 15jarige aankunnen.
Ligt eraan in welke context.quote:
Acceptabel zolang ze niet Hindoestaans zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
ik liet net een ruft wie wilt hem ruiken
Ok.maar echte vraag
wat vind jullie van vrouwen die rufte?
kksmerigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
Ok.maar echte vraag
Vrouwen die ruften niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
Ok.maar echte vraag
Het is een bioscoop, zijn er dan geen volwassen mensen erbij? Daar verbaas ik me ook over. Ben geen groot fan van geweld, maar had die twee wel even flink in de nek gegrepen en erbij gepakt.quote:
Mja idem. Denk dat ik even vastgezeten hadquote:Op zondag 4 juni 2017 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is een bioscoop, zijn er dan geen volwassen mensen erbij? Daar verbaas ik me ook over. Ben geen groot fan van geweld, maar had die twee wel even flink in de nek gegrepen en erbij gepakt.
Bioscoop vind ik soort hel.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is een bioscoop, zijn er dan geen volwassen mensen erbij? Daar verbaas ik me ook over. Ben geen groot fan van geweld, maar had die twee wel even flink in de nek gegrepen en erbij gepakt.
Je gaat nooit alleen naar de bios, dus dan is het hopen dat een ander je kalmeert jaquote:Op zondag 4 juni 2017 00:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mja idem. Denk dat ik even vastgezeten had
Fucking smerige kut hoeren!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Cookings het volgende:
Ok.maar echte vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |