Ja, het is echt kut spul.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sws, soda is gewoon wel tuig
waarom zou je met blote handen een warme destillatiekolom beetpakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom worden je vingers ook zo glad als je soda beethebt
het vet van je huid wordt zeep
moest ooit een proef doen met natriumhydoxide pilletjes
deed geen handschoenen aan, want bikkel
pakte destilatiekolom beet
BAM
Ghehe.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Goeie tip. En helpt ook bij vetafbraak dus?
Vasculaire dementiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je met blote handen een warme destillatiekolom beetpakken
was koudquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je met blote handen een warme destillatiekolom beetpakken
heb je wel eens schoonmaahandschoenen aan en dan zo'n rode zakdoek om je hoofd om je haar uit de weg te houdenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef Myrr het volgende:
Heb echt een hekel aan schoonmaakhandschoenen tho.
oh zoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was koud
wilde hem gebruiken
ja, genoeg drinken, gouden tip, bedank me laterquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Goeie tip. En helpt ook bij vetafbraak dus?
Ik gebruik haarclipjes om mijn haar uit de weg te houden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens schoonmaahandschoenen aan en dan zo'n rode zakdoek om je hoofd om je haar uit de weg te houden
ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik gebruik haarclipjes om mijn haar uit de weg te houden.
Oke. Doe jij ook mij wassen voor begrafenis? met soda?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, genoeg drinken, gouden tip, bedank me later
oh en ik lust geen cake, ik heb liever een worstenbroodje
zal nette speech houden voor je
ok geen interesse meerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik gebruik haarclipjes om mijn haar uit de weg te houden.
Liever met zoutzuurquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:09 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Oke. Doe jij ook mij wassen voor begrafenis? met soda?
maar wil je wel wassen hoor, maar ik garandeer niet dat ik niet een beetje kusjekroel ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:10 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja dat is bij mijn leven. Het ging om het interbellum tussen overlijden en ter aarde legging
Ben je weer allerlei sadistische, gruwelijke chemische processen aan het uitleggen?quote:
Oké wel koortslip dan mijn hele lijf is aidsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar wil je wel wassen hoor, maar ik garandeer niet dat ik niet een beetje kusjekroel ook
Nee. Als ze interesse heeft dan post ze dat 20 keer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef maffehenkie het volgende:
Aber doet gemeen tegen mij. Heeft ze dan interesse?
nee... wel zin inquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben je weer allerlei sadistische, gruwelijke chemische processen aan het uitleggen?
Denk ik niet. Denk dat ze dat doet zodat anderen jaloers worden. Soort hard to get. Zo zou ik het doen, althansquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Als ze interesse heeft dan post ze dat 20 keer.
welnee, mij haat ze al jarenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef maffehenkie het volgende:
Aber doet gemeen tegen mij. Heeft ze dan interesse?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, mij haat ze al jaren
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Denk ik niet. Denk dat ze dat doet zodat anderen jaloers worden. Soort hard to get. Zo zou ik het doen, althans
Chlorix... dat WC-spul?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee... wel zin in
maar kreeg laatst waarschuwing omdat ik iemand tipte om ammoniak en chlorix te meengen
Hmmja, ik moet ook altijd even kokhalzen wanneer ik die chloorlucht ruik... Goeiedag zeg, wat zit daarin?quote:
hypochlorietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, ik moet ook altijd even kokhalzen wanneer ik die chloorlucht ruik... Goeiedag zeg, wat zit daarin?
wehehehehehehequote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je die combinatie als shampoo gebruikt?
Enthousiasme... Word altijd vrolijk van de lieve users hier.quote:
>LD50quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is dan het verhaal van de giftige gassen? Bij welke hoeveelheid krijg je daar last van?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enthousiasme... Word altijd vrolijk van de lieve users hier.
er komt chloorgas en stikstofoxiden vrijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is dan het verhaal van de giftige gassen? Bij welke hoeveelheid krijg je daar last van?
haha, scherp :dquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je die combinatie als shampoo gebruikt?
heeey ja graag gedaan tochquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enthousiasme... Word altijd vrolijk van de lieve users hier.
Beetje vreemd om dat te tippen dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er komt chloorgas en stikstofoxiden vrij
als je erboven hangt genoeg om bloed te hoesten
Zegt 'ie met een hartjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er komt chloorgas en stikstofoxiden vrij
als je erboven hangt genoeg om bloed te hoesten
hihiquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zegt 'ie met een hartjeYou seeeeck little monkey
Ik vind je ook aardig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je leert me steeds beter kennen
dat zou ik wel eens willen zienquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Haags met gekleurd hobbykarton om te bouwen tot octopus en als symbool voor de strijd tegen overbevissing op de Middellandse zee te gebruiken.
Ik mis de behangplaksel in dit verhaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Haags met gekleurd hobbykarton om te bouwen tot octopus en als symbool voor de strijd tegen overbevissing op de Middellandse zee te gebruiken.
zin om etto vol te gieten met een mengsel van benzine en glycerine, een doek in zijn mond te proppen en brandend tegen de russische ambassade te gooienquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat heeft hij wat ik niet heb?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om Etto anaal te verkrachten met een betonboor.
Ja, nee, dat was een andere actie... toen versierden we Haags met bloemetjesbehang en vaardigde hem af als Nederlandse mededinger voor het WK 'Chinese Muur Pantomime' in Tenerife.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin om etto vol te gieten met een mengsel van benzine en glycerine, een doek in zijn mond te proppen en brandend tegen de russische ambassade te gooien
pics van je buuf zodat we eerlijk partij kunnen kiezenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef Myrr het volgende:
Zin om ruzie te maken met mijn onderbuurvrouw.
Mag ik vrijwillig zijn plek innemen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kies mij maar gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pics van je buuf zodat we eerlijk partij kunnen kiezen
Lijkt me nogal bruusk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt me wel wat. Met een juist opzetstuk.quote:
een kleine anus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat heeft hij wat ik niet heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |