>LD50quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is dan het verhaal van de giftige gassen? Bij welke hoeveelheid krijg je daar last van?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enthousiasme... Word altijd vrolijk van de lieve users hier.
er komt chloorgas en stikstofoxiden vrijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is dan het verhaal van de giftige gassen? Bij welke hoeveelheid krijg je daar last van?
haha, scherp :dquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je die combinatie als shampoo gebruikt?
heeey ja graag gedaan tochquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enthousiasme... Word altijd vrolijk van de lieve users hier.
Beetje vreemd om dat te tippen dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er komt chloorgas en stikstofoxiden vrij
als je erboven hangt genoeg om bloed te hoesten
Zegt 'ie met een hartjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er komt chloorgas en stikstofoxiden vrij
als je erboven hangt genoeg om bloed te hoesten
hihiquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zegt 'ie met een hartjeYou seeeeck little monkey
Ik vind je ook aardig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je leert me steeds beter kennen
dat zou ik wel eens willen zienquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Haags met gekleurd hobbykarton om te bouwen tot octopus en als symbool voor de strijd tegen overbevissing op de Middellandse zee te gebruiken.
Ik mis de behangplaksel in dit verhaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Haags met gekleurd hobbykarton om te bouwen tot octopus en als symbool voor de strijd tegen overbevissing op de Middellandse zee te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |