maar wil je wel wassen hoor, maar ik garandeer niet dat ik niet een beetje kusjekroel ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:10 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja dat is bij mijn leven. Het ging om het interbellum tussen overlijden en ter aarde legging
Ben je weer allerlei sadistische, gruwelijke chemische processen aan het uitleggen?quote:
Oké wel koortslip dan mijn hele lijf is aidsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar wil je wel wassen hoor, maar ik garandeer niet dat ik niet een beetje kusjekroel ook
Nee. Als ze interesse heeft dan post ze dat 20 keer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef maffehenkie het volgende:
Aber doet gemeen tegen mij. Heeft ze dan interesse?
nee... wel zin inquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben je weer allerlei sadistische, gruwelijke chemische processen aan het uitleggen?
Denk ik niet. Denk dat ze dat doet zodat anderen jaloers worden. Soort hard to get. Zo zou ik het doen, althansquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Als ze interesse heeft dan post ze dat 20 keer.
welnee, mij haat ze al jarenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:11 schreef maffehenkie het volgende:
Aber doet gemeen tegen mij. Heeft ze dan interesse?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, mij haat ze al jaren
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Denk ik niet. Denk dat ze dat doet zodat anderen jaloers worden. Soort hard to get. Zo zou ik het doen, althans
Chlorix... dat WC-spul?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee... wel zin in
maar kreeg laatst waarschuwing omdat ik iemand tipte om ammoniak en chlorix te meengen
Hmmja, ik moet ook altijd even kokhalzen wanneer ik die chloorlucht ruik... Goeiedag zeg, wat zit daarin?quote:
hypochlorietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, ik moet ook altijd even kokhalzen wanneer ik die chloorlucht ruik... Goeiedag zeg, wat zit daarin?
wehehehehehehequote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je die combinatie als shampoo gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |