zin om etto vol te gieten met een mengsel van benzine en glycerine, een doek in zijn mond te proppen en brandend tegen de russische ambassade te gooienquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Haags met gekleurd hobbykarton om te bouwen tot octopus en als symbool voor de strijd tegen overbevissing op de Middellandse zee te gebruiken.
wat heeft hij wat ik niet heb?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om Etto anaal te verkrachten met een betonboor.
Ja, nee, dat was een andere actie... toen versierden we Haags met bloemetjesbehang en vaardigde hem af als Nederlandse mededinger voor het WK 'Chinese Muur Pantomime' in Tenerife.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin om etto vol te gieten met een mengsel van benzine en glycerine, een doek in zijn mond te proppen en brandend tegen de russische ambassade te gooien
pics van je buuf zodat we eerlijk partij kunnen kiezenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef Myrr het volgende:
Zin om ruzie te maken met mijn onderbuurvrouw.
Mag ik vrijwillig zijn plek innemen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kies mij maar gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pics van je buuf zodat we eerlijk partij kunnen kiezen
Lijkt me nogal bruusk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt me wel wat. Met een juist opzetstuk.quote:
een kleine anus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat heeft hij wat ik niet heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |