Alleen als ze er om vraagtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
zouden jullie foto naar Myrr dm'en of beter van niet
Voor wat voor baan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb haan33 2(!) keer op sollicitatie laten komen
liet ie daarna niets meer van zich horen
wat voor pepers?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb geen pikante foto's. Wel rode pepers aan een plant.
oh dan geen interessequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb geen pikante foto's. Wel rode pepers aan een plant.
wil nog wel foto sturen in ruil voor HPLC en cachetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb pics van TARDIS. Mozy, chai, Amarantha, HPLC, cachet, zeer, zosk, niels en Braddie. Wie wil swappen?
ben wel benieuwd hoe die braddie eruitzietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb pics van TARDIS. Mozy, chai, Amarantha, HPLC, cachet, zeer, zosk, niels en Braddie. Wie wil swappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al een van jouquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
wil nog wel foto sturen in ruil voor HPLC en cachet
Heb je mijn foto's gewist?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Wel veel geld vragen hoor voor mijn foto.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
kun je pepers stekken?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Heb ze overgestekt van m'n pa.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:47 schreef maffehenkie het volgende:
Haha hier mijn selfie alleen voor de hoogbegaafden begrijpelijk
(copyright by een kloontje van me)Haha een cel phi! goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Nee geintje volgens mij heeft iedereen mijn hoofd wel gezien inmiddels.
is je koelkast al schoon?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik moet eigenlijk de laptop uit doen.
Nee daarom juist. En bedacht me net er staat nog een wasmand met was wat ik moet ophangen. En er komen zo mensen gezellig doen.quote:
Hij zei zojuist dat je kon sterven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
Fuck mijn knappe collega. Nu ben ik verliefd op zeer
hahahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee daarom juist. En bedacht me net er staat nog een wasmand met was wat ik moet ophangen. En er komen zo mensen gezellig doen.
net haar baasjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ga het maar eens doen. Koelkast ruikt ook beetje vies nu.
het weer en jouw manier van leven, 1 + 1quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat eng, hoe weet jij nou weer hoe ik ruik op dit moment?
Ik heb op scouting gezetenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:55 schreef zeer het volgende:
heeft iemand van jullie wel eens wildgecampeerd?
of gewoon nieuwe kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Of vochtige schoonmaakdoekjes, dan hoef je niks uit te spoelen
Die dingen maken amper schoon joh en laten alleen maar een plaklaag achter.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
oh weet ik veel ik ben een man. het voldoet voor mijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die dingen maken amper schoon joh en laten alleen maar een plaklaag achter.
Ja ga ik ook gebruiken voor de flesjes en pakken drinken enz. Zit nu even te wachten tot de waterkoker klaar is zodat ik de bak kan schoonmaken met kokend water en de onderkant van de koelkast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
nja dat lees je in engels altijd, cleaning soda ofzo. Maar in nederland alleen duur verkocht bij AH volgens mijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Myrr het volgende:
Gewoon soda, krijg je zelfs frituurvet mee weg zonder kracht te hoeven zetten. Echt bazenspul.
logisch ook wel, soda en vet wordt zeepquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Myrr het volgende:
Gewoon soda, krijg je zelfs frituurvet mee weg zonder kracht te hoeven zetten. Echt bazenspul.
als je beetje chloor bij doet werkt het nog beterquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Myrr het volgende:
nee joh gek, kost geen drol 40 ct voor een kiloquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
nja dat lees je in engels altijd, cleaning soda ofzo. Maar in nederland alleen duur verkocht bij AH volgens mij
Ik heb gewoon een douche hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het weer en jouw manier van leven, 1 + 1
ja hoe heet dat dan, kan t nergens vinden, weet nederlandse naam nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee joh gek, kost geen drol 40 ct voor een kilo
Soda kost een paar cent.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
nja dat lees je in engels altijd, cleaning soda ofzo. Maar in nederland alleen duur verkocht bij AH volgens mij
soda, zilversodaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:59 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ja hoe heet dat dan, kan t nergens vinden, weet nederlandse naam niet
Ik vind happen leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hap toch niet zo, straks krijgen we roddels
Soda.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:59 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ja hoe heet dat dan, kan t nergens vinden, weet nederlandse naam niet
ja maar niemand verkoopt het als "soda" en als je het vraagt zit dat tienerkassameisje je aan te kijken alsof je gek bentquote:
ga naar turk of toko manquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:59 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ja maar niemand verkoopt het als "soda" en als je het vraagt zit dat tienerkassameisje je aan te kijken alsof je gek bent
oh oke zal eens kijken thanks
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja komt ie thuis met fernandes
Oh, ja als je scheikundige bent is dat logisch.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
logisch ook wel, soda en vet wordt zeep
logisch ook wel, azijn met vet wordt esterificisernce polymere PLAquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, ja als je scheikundige bent is dat logisch.
Deed het laatste met azijn. Poef. Weg.
Ik heb echt een hekel aan benzeenringen trouwensquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef zeer het volgende:
[..]
logisch ook wel, azijn met vet wordt esterificisernce polymere PLA
Het is mmmgynmmuhmb nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja komt ie thuis met fernandes
daarom worden je vingers ook zo glad als je soda beethebtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, ja als je scheikundige bent is dat logisch.
Deed het laatste met azijn. Poef. Weg.
Dit is fijn om te weten. Gebruik voortaan handschoenen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom worden je vingers ook zo glad als je soda beethebt
het vet van je huid wordt zeep
moest ooit een proef doen met natriumhydoxide pilletjes
deed geen handschoenen aan, want bikkel
pakte destilatiekolom beet
BAM
sws, soda is gewoon wel tuigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is fijn om te weten. Gebruik voortaan handschoenen.
werkt het ook tegen soa's?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sws, soda is gewoon wel tuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |