Alleen als ze er om vraagtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
zouden jullie foto naar Myrr dm'en of beter van niet
Voor wat voor baan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb haan33 2(!) keer op sollicitatie laten komen
liet ie daarna niets meer van zich horen
wat voor pepers?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb geen pikante foto's. Wel rode pepers aan een plant.
oh dan geen interessequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb geen pikante foto's. Wel rode pepers aan een plant.
wil nog wel foto sturen in ruil voor HPLC en cachetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb pics van TARDIS. Mozy, chai, Amarantha, HPLC, cachet, zeer, zosk, niels en Braddie. Wie wil swappen?
ben wel benieuwd hoe die braddie eruitzietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb pics van TARDIS. Mozy, chai, Amarantha, HPLC, cachet, zeer, zosk, niels en Braddie. Wie wil swappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al een van jouquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
wil nog wel foto sturen in ruil voor HPLC en cachet
Heb je mijn foto's gewist?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Wel veel geld vragen hoor voor mijn foto.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
kun je pepers stekken?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Heb ze overgestekt van m'n pa.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:47 schreef maffehenkie het volgende:
Haha hier mijn selfie alleen voor de hoogbegaafden begrijpelijk
(copyright by een kloontje van me)Haha een cel phi! goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |