denk je dat of weet je datquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hjb jij hebt mijn foto helemaal niet ouwe demente gek
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb haan33 2(!) keer op sollicitatie laten komen
liet ie daarna niets meer van zich horen
Wanneer mag ik op gesprek komen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb haan33 2(!) keer op sollicitatie laten komen
liet ie daarna niets meer van zich horen
ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar vegan restaurantquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dump je vriendin we gaan ervandoor
yes many funny grap!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was wel beetje funny toch, ja?
Ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar de Gouden Booghenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar vegan restaurant
ik gooi daar altijd brandbommen naar binnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar de Gouden Booghen
Dealquote:
Zou me wel minder speciaal voelen danquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
zouden jullie foto naar Myrr dm'en of beter van niet
sterfquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou me wel minder speciaal voelen dan
Zelfs foto's van kroos en huisdieren mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
Foto vn jou is nooit een goed idee tomatenplukkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
stuur je wel pikante foto terugquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zelfs foto's van kroos en huisdieren mogen ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |