vind deze wel goedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had een andere tt
haags ook trouwens
Ja maar die boeit mij geen ene reet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jongeeeeee
vanavond cl finale he
woowquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar die boeit mij geen ene reet.
kan niet meer gvdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Koop een fok abo voor me en ik zal als je verlangens vervullen.
hij is 190quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
Je ziet er wel uit alsof je 1.60 bent trouwens
pls ik ben 190quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
hoop dat juve wintquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1000% anti Madrid. Ik walg van die club.
groeiachterstand he want hij eet geen vleesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
'dit is mijn hele goede vriend zeer'quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb hem gemeet
op mijn werk
Als hij er daarom zo uitziet ben ik vanaf nu vegetarischquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
groeiachterstand he want hij eet geen vlees
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
'dit is mijn hele goede vriend zeer'
ik ben gvd half je leeftijd man, wat denken die mensen, heeft die jongen daddy issues
komt ook door de yoga hequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als hij er daarom zo uitziet ben ik vanaf nu vegetarisch
Denk dat ze eerder dachten wat een rare naam heeft die jongenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
'dit is mijn hele goede vriend zeer'
ik ben gvd half je leeftijd man, wat denken die mensen, heeft die jongen daddy issues
Stopquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
onder m'n boterzachtje buikje voel je ijzeren spieren
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder dachten wat een rare naam heeft die jongen
ze waren eigenlijk vooral een beetje overstuur over het feit dat ik iemand kende die me niet wilde omleggenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder dachten wat een rare naam heeft die jongen
hebben ze er achteraf eigenlijk nog iets over gezegd?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze waren eigenlijk vooral een beetje overstuur over het feit dat ik iemand kende die me niet wilde omleggen
ja Tim wist meteen hoe het zatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
hebben ze er achteraf eigenlijk nog iets over gezegd?
Watquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja Tim wist meteen hoe het zat
die had Haan33 toen ook mee gekregen destijds
mislukte sollicitatie
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
oh had verwacht dat dat een waardevolle werknemer zou zijn
Haha, zo gek is die gedachte eigenlijk niet:quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa zou wel een keer ritalin willen doen hoor
quote:Methylphenidate was synthesized by Ciba (now Novartis) chemist Leandro Panizzon. He named the drug after his wife, nicknamed Rita, who used Ritalin to compensate for low blood pressure.[138]
zal wel iets intrinsiek zijn bij je denk ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb iets met rampprojecten
oh jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hjb jij hebt mijn foto helemaal niet ouwe demente gek
denk je dat of weet je datquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hjb jij hebt mijn foto helemaal niet ouwe demente gek
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb haan33 2(!) keer op sollicitatie laten komen
liet ie daarna niets meer van zich horen
Wanneer mag ik op gesprek komen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb haan33 2(!) keer op sollicitatie laten komen
liet ie daarna niets meer van zich horen
ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar vegan restaurantquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dump je vriendin we gaan ervandoor
yes many funny grap!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was wel beetje funny toch, ja?
Ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar de Gouden Booghenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar vegan restaurant
ik gooi daar altijd brandbommen naar binnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat mensen me eerst meenemen naar de Gouden Booghen
Dealquote:
Zou me wel minder speciaal voelen danquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
zouden jullie foto naar Myrr dm'en of beter van niet
sterfquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou me wel minder speciaal voelen dan
Zelfs foto's van kroos en huisdieren mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
Foto vn jou is nooit een goed idee tomatenplukkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
stuur je wel pikante foto terugquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zelfs foto's van kroos en huisdieren mogen ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |