hoop dat juve wintquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1000% anti Madrid. Ik walg van die club.
groeiachterstand he want hij eet geen vleesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
Je ziet er wel uit alsof je 1.60 bent trouwens
'dit is mijn hele goede vriend zeer'quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb hem gemeet
op mijn werk
Als hij er daarom zo uitziet ben ik vanaf nu vegetarischquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
groeiachterstand he want hij eet geen vlees
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
'dit is mijn hele goede vriend zeer'
ik ben gvd half je leeftijd man, wat denken die mensen, heeft die jongen daddy issues
komt ook door de yoga hequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als hij er daarom zo uitziet ben ik vanaf nu vegetarisch
Denk dat ze eerder dachten wat een rare naam heeft die jongenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
'dit is mijn hele goede vriend zeer'
ik ben gvd half je leeftijd man, wat denken die mensen, heeft die jongen daddy issues
Stopquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
onder m'n boterzachtje buikje voel je ijzeren spieren
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder dachten wat een rare naam heeft die jongen
ze waren eigenlijk vooral een beetje overstuur over het feit dat ik iemand kende die me niet wilde omleggenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder dachten wat een rare naam heeft die jongen
hebben ze er achteraf eigenlijk nog iets over gezegd?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze waren eigenlijk vooral een beetje overstuur over het feit dat ik iemand kende die me niet wilde omleggen
ja Tim wist meteen hoe het zatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
hebben ze er achteraf eigenlijk nog iets over gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |