net haar baasjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ga het maar eens doen. Koelkast ruikt ook beetje vies nu.
het weer en jouw manier van leven, 1 + 1quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat eng, hoe weet jij nou weer hoe ik ruik op dit moment?
Ik heb op scouting gezetenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:55 schreef zeer het volgende:
heeft iemand van jullie wel eens wildgecampeerd?
of gewoon nieuwe kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Of vochtige schoonmaakdoekjes, dan hoef je niks uit te spoelen
Die dingen maken amper schoon joh en laten alleen maar een plaklaag achter.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
oh weet ik veel ik ben een man. het voldoet voor mijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die dingen maken amper schoon joh en laten alleen maar een plaklaag achter.
Ja ga ik ook gebruiken voor de flesjes en pakken drinken enz. Zit nu even te wachten tot de waterkoker klaar is zodat ik de bak kan schoonmaken met kokend water en de onderkant van de koelkast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
nja dat lees je in engels altijd, cleaning soda ofzo. Maar in nederland alleen duur verkocht bij AH volgens mijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Myrr het volgende:
Gewoon soda, krijg je zelfs frituurvet mee weg zonder kracht te hoeven zetten. Echt bazenspul.
logisch ook wel, soda en vet wordt zeepquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Myrr het volgende:
Gewoon soda, krijg je zelfs frituurvet mee weg zonder kracht te hoeven zetten. Echt bazenspul.
als je beetje chloor bij doet werkt het nog beterquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Myrr het volgende:
nee joh gek, kost geen drol 40 ct voor een kiloquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
nja dat lees je in engels altijd, cleaning soda ofzo. Maar in nederland alleen duur verkocht bij AH volgens mij
Ik heb gewoon een douche hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het weer en jouw manier van leven, 1 + 1
ja hoe heet dat dan, kan t nergens vinden, weet nederlandse naam nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee joh gek, kost geen drol 40 ct voor een kilo
Soda kost een paar cent.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
nja dat lees je in engels altijd, cleaning soda ofzo. Maar in nederland alleen duur verkocht bij AH volgens mij
soda, zilversodaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:59 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ja hoe heet dat dan, kan t nergens vinden, weet nederlandse naam niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |