Friday the 13th was best een leuk spel. Begon zo rond een uur of 4 en kwam er zojuist achter dat het in huis best donker was.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Word altijd blij van Frank en Ama en Tardis...
I got your back, bro... ik heb die vervelende lieden met hun chinezengrappen danig toegesproken.quote:
Jij bent er ook weerquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Word altijd blij van Frank en Ama en Tardis...
En Piet Pensionadaquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn zus is een best mens maar heb er totaal niets mee.
Nou vertel.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé, zal ik eens iets KEI GAAFS vertellen?
Niks mis met Polen, harde werkers wanneer ze niet bezopen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik snap Polen steeds beter.
Die kennen de klappen van de zweep: de Russen, de Pruisen, de Oostenrijkers, de Nazi's, de Communisten... kan me hun euro-scepsis wel voorstellen. Dat nationalisme daar gaat wat ver, maar tot op heden geen aanslagen aldaar.
Ik zag het, thanks.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I got your back, bro... ik heb die vervelende lieden met hun chinezengrappen danig toegesproken.
Je loopt binnen nu.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op...
Ik schijn een SUPER ZELDZAME Poolse munt te hebben in mijn verzameling Interbellum Oost Europa...
Is dat niet geweldig? En fanta$ti$ch??? 242 euro waard, gek
hoi maffehenkiequote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op...
Ik schijn een SUPER ZELDZAME Poolse munt te hebben in mijn verzameling Interbellum Oost Europa...
Wel mooi die memorabilia van achter het IJzeren Gordijn. Lekker bewaren joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op...
Ja, ho, deze is nog zeldzamer... uit 1933. Dus voor WW II.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel mooi die memorabilia van achter het IJzeren Gordijn. Lekker bewaren joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |