Ik vind haar wel geil.quote:
Zal nog wel even duren voor ik ze uit heb hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:55 schreef Typisch het volgende:
Laat maar weten wat je er van vindt straks JR.
tussendoor verslag natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voor ik ze uit heb hoor
GRRM wilde oorspronkelijk ook vijf jaar vooruit in de tijd skippen zodat je die training niet hoefde te zien van Arya en Branquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de serie vind ik der een beetje te snel uber geworden
Ik ook, schattig snoetjequote:
Ey hoe heete die serie die ik moest kijken? Ga dat dan sws ff doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:55 schreef Typisch het volgende:
Laat maar weten wat je er van vindt straks JR.
GRRMA moet gvd eens aanpoten. Anders laat ons en Typisch het doen joh.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRRM wilde oorspronkelijk ook vijf jaar vooruit in de tijd skippen zodat je die training niet hoefde te zien van Arya en Bran
[..]
Ik ook, schattig snoetje
battlestar galacticaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ey hoe heete die serie die ik moest kijken? Ga dat dan sws ff doen.
Hij is nu alweer bezig met een nieuw boek over de Targaryen historiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GRRMA moet gvd eens aanpoten. Anders laat ons en Typisch het doen joh.
So say we allquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
battlestar galactica
en mistborn lezen
weinig opsmuk, maar kijkt heerlijk wegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
So say we all
Goed serietje was dat wel.
Wat een lul joh. Over 2 weken ben ik klaar met tentamens jr. Dan app ik je. Kunnen we biertje doenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is nu alweer bezig met een nieuw boek over de Targaryen historie
Al die zijprojectjes van hem
Danku sla ze opquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
battlestar galactica
en mistborn lezen
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
weinig opsmuk, maar kijkt heerlijk weg
baltargod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
GRRMgod uitstelgenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een lul joh. Over 2 weken ben ik klaar met tentamens jr. Dan app ik je. Kunnen we biertje doen
Ik kan beide wel waarderen, ik vind actiescènes vaak wel beter werken op tv omdat dat makkelijker wegkijkt dan een visualisatie te maken van die acties in de boeken.quote:
dan vind je sanderson wel genotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan beide wel waarderen, ik vind actiescènes vaak wel beter werken op tv omdat dat makkelijker wegkijkt dan een visualisatie te maken van die acties in de boeken.
Maar gesprekken en achtergrondinformatie is veel beter in de boeken ja. En het uitdiepen van personages
R.A. Salvatore is daar ook een held in.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan vind je sanderson wel genot
hij weet echt goed vechtscenes te omschrijven
beter dan ik ooit heb gelezen
Ja lol. Ik vraag me af wat hij met Breione wil.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRRMgod uitstelgenot
Toen hij met de boekenreeks begon waren wij allemaal nog baby
Ik ben benieuwd, meestal skim ik daar heel snel overheen om alleen even het eindresultaat te bekijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan vind je sanderson wel genot
hij weet echt goed vechtscenes te omschrijven
beter dan ik ooit heb gelezen
Wie?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja lol. Ik vraag me af wat hij met Breione wil.
Ja ik vlieg even op en neer naar Turijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Juve cl huldeging ouwe reus?
Brienne.quote:
Doe maarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vlieg even op en neer naar Turijn.
Heb er tientje op gezet lol voor t geval dat. En 50 op real wintquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Real zal het wel weer winnen dankzij Ramos 90+3 boring
Ik geloof het wel allemaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 04:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er tientje op gezet lol voor t geval dat. En 50 op real wint
Was gisteren. Morgen weer billen.quote:
even voor Juventus, als ze winnen hou ik hem een week, bij verlies is het morgen weer Socratesquote:
Jij houdt niet van voetbal?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
even voor Juventus, als ze winnen hou ik hem een week, bij verlies is het morgen weer Socrates
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
even voor Juventus, als ze winnen hou ik hem een week, bij verlies is het morgen weer Socrates
Miste het WK-82 door een blessure. Of was dat Causio ?quote:
je kan tegen je verlies of niet, ik was er die wedstrijd, Ajax speelde niet echt goed al had je het net zo goed kunnen winnen.quote:
Zou wel mooi zijn voor die oude Buffon, ongeveer de enige prijs die hij nog mist.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan tegen je verlies of niet, ik was er die wedstrijd, Ajax speelde niet echt goed al had je het net zo goed kunnen winnen.
even opgezocht, ja dat klopt maar in 78 was hij wel goedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Miste het WK-82 door een blessure. Of was dat Causio ?
Zaten onder de anabolen door dokter Ferrari.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan tegen je verlies of niet, ik was er die wedstrijd, Ajax speelde niet echt goed al had je het net zo goed kunnen winnen.
Moet voetballer van het jaar worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn voor die oude Buffon, ongeveer de enige prijs die hij nog mist.
Arie Haan ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
even opgezocht, ja dat klopt maar in 78 was hij wel goed
ook dat en Real heeft er al genoeg gewonnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn voor die oude Buffon, ongeveer de enige prijs die hij nog mist.
zal allemaal wel maar Ajax was ook niet scherp genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaten onder de anabolen door dokter Ferrari.
Klopt. Was zonde. Maar hadden gewoon kunnen winnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal allemaal wel maar Ajax was ook niet scherp genoeg
zeker, dan was dat van vorige week toch wel een heel kansloos gebeurenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Was zonde. Maar hadden gewoon kunnen winnen.
Je zou de elftallen van Ajax eens moeten vergelijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, dan was dat van vorige week toch wel een heel kansloos gebeuren
ik verwacht er weinig van maar dit soort dingen moet je wel live zienquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, vanavond ga ik niet kijken.
het heeft hier ook een paar uur aardig doorgeregend. Nu weer droog.quote:
Er weinig van verwachten zou ik niet zeggen, eerder dat het lastig te zeggen is wat voor wedstrijd het wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht er weinig van maar dit soort dingen moet je wel live zien
Juve zal afwachten en Real ook vrees ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er weinig van verwachten zou ik niet zeggen, eerder dat het lastig te zeggen is wat voor wedstrijd het wordt.
Juventus zal wel hopen op een aanvallend moment van Real waar Marcelo en Carvajal ver doorschuiven om Dani Alves en Alex Sandro erover heen te laten denderen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Juve zal afwachten en Real ook vrees ik
Real zal er overheen walsen met CR7 aan het roerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er weinig van verwachten zou ik niet zeggen, eerder dat het lastig te zeggen is wat voor wedstrijd het wordt.
ik denk het niet, Real is individueel wel beter maar qua organisatie is er geen beter team dan Juventus denk ik momenteelquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real zal er overheen walsen met CR7 aan het roer
Gelijkspel met verlenging verwacht ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, Real is individueel wel beter maar qua organisatie is er geen beter team dan Juventus denk ik momenteel
Isco in de basis scheelt wel een hoop als rechtsbuiten. Tegen Atlético en Bayern waren zijn bijdrages van grote klasse. Om die organisatie stuk te spelen kan hij erg handig zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, Real is individueel wel beter maar qua organisatie is er geen beter team dan Juventus denk ik momenteel
Ik heb een bet op 1-3 staan, mijn voorspelling zal zijn dat Real vanaf minuut 1 vol erop gaat om de 0-1 te maken en daarna Juve eruit countert.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig is het nog niet echt voorspelbaar al is Real wel favorietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain is nog slechter dan mij in voetbalvoorspellingen. Weet wiens kant je kiest.
Het is sowieso een grote gokquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain is nog slechter dan mij in voetbalvoorspellingen. Weet wiens kant je kiest.
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.quote:
Aan zijn ballen mag ik hopenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
Abortus meisje van 11. Man van 62 vast.
Wat een teringlijer. Ophangen die gast.
Wie weet was er liefde in 't spel, maar vond zij 't nog wat te vroeg.. Voor een kind, that is..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
wie zijn wij om te oordelenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wie weet was er liefde in 't spel, maar vond zij 't nog wat te vroeg.. Voor een kind, that is..
Daarom.. Bovendien gun ik GGMM dat kind best.. Ik kan best begrijpen dat je op je 62e toch nog vader wil worden..quote:
iddquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
Op je 62e nog vruchtbaar zijn, zie je ook niet vaak geloof ik..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daarom.. Bovendien gun ik GGMM dat kind best.. Ik kan best begrijpen dat je op je 62e toch nog vader wil worden..
Ik ben erg teleurgesteldquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:10 schreef tong80 het volgende:
GC / Ik draag mijn 650.000ste post op aan.....
Is dat een gerucht? Zou ik raar vinden met alleen Moses als rechtsback, Alves is ook al 34 jaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dani Alves naar Chelsea zou wel wat zijn
http://www.dailymail.co.u(...)star-Dani-Alves.htmlquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat een gerucht? Zou ik raar vinden met alleen Moses als rechtsback, Alves is ook al 34 jaar.
bij mannen is dat niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op je 62e nog vruchtbaar zijn, zie je ook niet vaak geloof ik..
Bijzonder zaak wel
Ah, het is de Daily Mail maar. Ze kunnen zich beter in de strijd mengen voor Kyle Walker. Al zal City wat meer te bieden hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)star-Dani-Alves.html
Ik dacht dat die 32 was, maar met 34 is het een behoorlijke gok idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Juventus pakt de eindzege.Ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Ik zou voor Nathan Clyne gaan, alleen betwijfel ik of Liverpool dat toe zou staanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het is de Daily Mail maar. Ze kunnen zich beter in de strijd mengen voor Kyle Walker. Al zal City wat meer te bieden hebben.
quote:
Alleen de CL.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Real kan de eerste club worden die twee keer op rij de CL/EC1 wint.
Waarvan kaktequote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:40 schreef Befbekje het volgende:
Ik sluit niet uit dat ik binnen nu en twintig minuten onwijs moet bouten..
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Juventus pakt de eindzege.Ziyech.Komt.Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk als ze al kopjes geven en je moet nog naar de wc rennen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Met dat ik 't schreef gleed 'ie al bijna mijn holletje uit.. Mijn zaterdag kan beginnen!..
Haha nee man, zo dik zit ik er helaas niet in.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wavesgenot
Jouw pensioen al in zicht?
Ja toch.. Niet dan??quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze al kopjes geven en je moet nog naar de wc rennen.
Ik ook niet hoor. Als ik lees dat mensen hun hypotheek even af gaan tikken....quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha nee man, zo dik zit ik er helaas niet in.
Wel een mooi nieuwbouwappartement gezien regio Rotterdam. Als dat lukt ben ik ook al tevreden.
Over een jaar VBL meet op bora boraquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wavesgenot
Jouw pensioen al in zicht?
Maar ik ben wel bezig om mee te liften op de hype op een andere manier.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Als ik lees dat mensen hun hypotheek even af gaan tikken....
Dat kan alleen maar misgaan.. Mensen als jij gun ik twintig jaar de schuldsanering..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik ben wel bezig om mee te liften op de hype op een andere manier.
Ga volgende week langs bij Bitonic voor wat gesprekken. Als dat goed gaat kan ik er ook structureel wat mee verdienen.![]()
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:02 schreef scrupuleus het volgende:
Wb Onlo.
Hoe gaat het?
Voel je enige rancune?
Verzin zelf eens iets, oetlul..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.
Het demoniseren is begonnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.
beste in crypto laten uitbetalenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik ben wel bezig om mee te liften op de hype op een andere manier.
Ga volgende week langs bij Bitonic voor wat gesprekken. Als dat goed gaat kan ik er ook structureel wat mee verdienen.![]()
Alle #FREEONLOGISCH uitingen in DRT werden weggemod. In dit topic waren er weinig eerlijk gezegd. Heel erg weinig!quote:
eentje iig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alle #FREEONLOGISCH uitingen in DRT werden weggemod. In dit topic waren er weinig eerlijk gezegd. Heel erg weinig!
Ik verlies inmiddels de ene na de andere vriendschap hier. Gelukkig vind ik in jou nog altijd een goede vriend Lansquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alle #FREEONLOGISCH uitingen in DRT werden weggemod. In dit topic waren er weinig eerlijk gezegd. Heel erg weinig!
Top. Dank voor dit inzicht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Real kan de eerste club worden die twee keer op rij de CL/EC1 wint.
👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlies inmiddels de ene na de andere vriendschap hier. Gelukkig vind ik in jou nog altijd een goede vriend Lans
Die waves toen gekocht gelijk met fokkie voor 70 euro zijn nu 577 waard, bedankt broederquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
onlo, typisch en ik volgend jaar
(dan zijn ze idd ook zwart geworden)
we gaan kei en kei hardquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waves toen gekocht gelijk met fokkie voor 70 euro zijn nu 577 waard, bedankt broeder
Is wel een bubbel man moeten er op het juiste moment uitstappen.quote:
Ik kon net even rennenquote:
Die kan over een maand of 6 pas een quote verwachten van mij. Bij jou zat er geen tijdslimiet aan vast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
He Bef Haags heeft mij net gequote ondanks eerder aan te hebben gegeven dit niet te doen.
Er is nog hoop voor die jongen.
Serieus? Waar?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
He Bef Haags heeft mij net gequote ondanks eerder aan te hebben gegeven dit niet te doen.
Er is nog hoop voor die jongen.
Ik wens nooit meer door jou gequote te worden.. Mannen die Birkenstocks dragen en wiens vriendin naar de Toppers gaat, da's volk waar ik met een grote boog omheen loop, liefstquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan over een maand of 6 pas een quote verwachten van mij. Bij jou zat er geen tijdslimiet aan vast.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel een bubbel man moeten er op het juiste moment uitstappen.
Alleen BTC en LTC wat duurzamer.
Uitstappen op een rijdende trein..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Uitstappen op een rijdende trein op weg naar de maan. Kan je net zo goed je waves naar mij overmaken Elan
oke befbekje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Uitstappen op een rijdende trein..
STOP.MET.BLOWEN..
We stappen nooit meer uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Uitstappen op een rijdende trein op weg naar de maan. Kan je net zo goed je waves naar mij overmaken Elan
Ik hoop dat je je doel er mee bereiktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee grapje, als mijn hele portfolio nog x20 gaat ooit.
Dan cash ik wel uit.
Ik hoop dat heel VBL hun cryptodoelen bereikt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je doel er mee bereikt
Uiteraard, uiteraard.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat heel VBL hun cryptodoelen bereikt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2017 12:43:37 ]
Nobody cares.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:50 schreef tong80 het volgende:
Bosz kan 4 mln per jaar verdienen en mag een assistent meenemen.
Ajax wil 5 miljoen hebben. BvB vindt dat geen probleem.
Kortom kwestie van uren/enkele dagen.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]had die gast zich niet dood gespoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]Weet ik. Ga lekker door jongetje.
Leer me jou kennen.
Zou naar verluidt vermoord zijn door Tim Sharky, een soort gevluchte crimineel uit Australië die nu pooier is in Pattaya en zwerfdieren te eten geeft, de onderste gast.quote:
Weer iemand zonder woorden achtergelaten. Je bent stoer.quote:
Begrijp dat juist jij je in hem hebt verdiept.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou naar verluidt vermoord zijn door Tim Sharky, een soort gevluchte crimineel uit Australië die nu pooier is in Pattaya en zwerfdieren te eten geeft, de onderste gast.
Is goed Tong.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer iemand zonder woorden achtergelaten. Je bent stoer.
Weet ik. Ga nog iemand aanvallen.quote:
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.quote:
Ik heb wel het idee dat het echt alleen gebruikt wordt voor drugs en investerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.
Laatste tijd weer wat regelmatiger toch? Misschien lopen we elkaar mis, dit mag natuurlijk niet te vaak gebeuren om de kwaliteit van leven van ons beiden te waarborgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe is het Kapi? Ligt het aan mij of ben je hier niet meer zo vaak?
Vooral als investeringsobject inderdaad. Alleen is het geen investeren maar speculeren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het echt alleen gebruikt wordt voor drugs en investeren
Iets waarvan de waarde alleen gebaseerd is op speculatie en winst maken kan toch nooit echt gek lang iets blijven lijkt me
Ik heb er geen verstand van. Van de zomer eens inlezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.
Het lijkt inderdaad meer op speculeren. Te veel gladde boys ook met te veel belangen bij een bubbel. En te veel mensen die maar geld gaan inleggen uit angst om iets mis te lopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral als investeringsobject inderdaad. Alleen is het geen investeren maar speculeren.
Al kan het op korte termijn best extreem rendabel zijn.
Als ik mn target heb bereikt stap ik uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij weet bijna niemand die er in zit hoe die markt nou eigenlijk precies werkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Van de zomer eens inlezen.
Wat is je target?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn target heb bereikt stap ik uit.
Precies. Ik ga hiervoor m'n uiterste best doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste tijd weer wat regelmatiger toch? Misschien lopen we elkaar mis, dit mag natuurlijk niet te vaak gebeuren om de kwaliteit van leven van ons beiden te waarborgen.
Wtf, beestje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:35 schreef Saind het volgende:
Gun Jesus heeft weer wat moois gevonden
[ afbeelding ]
Ik waardeer de inzet al bij voorbaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Ik ga hiervoor m'n uiterste best doen.
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is alleen wel zo dat er veel mensen inzitten met scared money.
Als het allemaal morgen niets meer waard is, veranderd mijn leven niet.
Dan kun je nu toch prima uitcashenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.
Zodra ik er een maandje voor naar Asia kan cash ik denk ik uit.
Ik denk dat er sowieso nog wel een keer een hele grote correctie komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.
Zodra ik er een maandje voor naar Asia kan cash ik denk ik uit.
Ja maar wil ook ff naar Bali om beetje te te duiken dat pakt vaak duurder uit, beetje rondreizen en shit.quote:
Deze neger snapt het. Beetje big money spenden in Bali.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wil ook ff naar Bali om beetje te te duiken dat pakt vaak duurder uit, beetje rondreizen en shit.
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze neger snapt het. Beetje big money spenden in Bali.
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.
Voor mij persoonlijk vooral als duiklocatie, helder water en veel wrakken. Goede bereikbaarheid vanaf Schiphol. En het is bij uitstek geschikt voor luxekindjes en is er relatief weinig zichtbare armoede.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?
Zit vol met mensen uit Australië, althans dat hoor ik van mijn oom die daar woont.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?
G'day mate.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit vol met mensen uit Australië, althans dat hoor ik van mijn oom die daar woont.
Halloquote:
De woordvoerster van de politie zegt dat er vooralsnog niet wordt uitgegaan van een verband tussen beide zaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord 14-jarig meisje gevonden in een sloot. En niet veel verderop is ook nog een ander 14-jarig meisje vermist. Oh oh, wat gaan beide ouders door een hel op dit moment.
Klopt. Maar als ouders zijnde ga je toch denken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
De woordvoerster van de politie zegt dat er vooralsnog niet wordt uitgegaan van een verband tussen beide zaken.
Wat ik me dan altijd afvraag he, zit zo'n vent (ik ga er maar even van uit dat het een kerel is) in de bosjes te wachten om willekeurig wie langskomt te bespringen of is dat dan meestal echt gericht op een bepaald individu.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord 14-jarig meisje gevonden in een sloot. En niet veel verderop is ook nog een ander 14-jarig meisje vermist. Oh oh, wat gaan beide ouders door een hel op dit moment.
Sowieso voorkeur voor jonge meisjes dan denk ik. (Alhoewel een 14-jarig meisje er ook uit kan zien als 19) Misschien wel gevolgd richting een afgelegen weggetje ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag he, zit zo'n vent (ik ga er maar even van uit dat het een kerel is) in de bosjes te wachten om willekeurig wie langskomt te bespringen of is dat dan meestal echt gericht op een bepaald individu.
mwaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.
Tuurlijk moet ie gaan. Is gewoon een regelmatig geziene club in de eindrondes van de CL.quote:
Dat financiële zitten ze niet echt op te wachten, tenminste die 5 miljoen waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ie gaan. Is gewoon een regelmatig geziene club in de eindrondes van de CL.
Wel lullig voor Ajax, maar die gaan er de vruchten wel van plukken financieel.
Heb het over de spelers die nu meer waard zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat financiële zitten ze niet echt op te wachten, tenminste die 5 miljoen waar ze het over hebben.
dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb het over de spelers die nu meer waard zijn.
wat is dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb eindelijk een powerbankie gekocht.
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.quote:
OKquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.
Powerbank, niks mis mee Haags. Vooral in het vliegtuig handig, kun je je gedownloade Netflix series blijven kijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Powerbank, niks mis mee Haags. Vooral in het vliegtuig handig, kun je je gedownloade Netflix series blijven kijken.
Eigenlijk is reizen toch onmogelijk veel relaxter geworden met de mogelijkheden van ff snel shit downloaden ter lering ende vermaak onderweg.
Ik hoop het wel. En dan het liefst John Troost weer aannemen. Kunnen we nog een seizoen lachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Ik hoop toch niet dat Ajax straks voor John van den Brom gaat, wat een horrorscenario.
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Ik hoop toch niet dat Ajax straks voor John van den Brom gaat, wat een horrorscenario.
Ten Hag een optie?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. En dan het liefst John Troost weer aannemen. Kunnen we nog een seizoen lachen.
Zo dan, doe maar lekker gek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, het regent en koelt een beetje af. Tijd om alles tegen elkaar open te zetten
Dat is eigenlijk de enige Nederlandse trainer die me wel wat lijkt.quote:
Hier regende het vanochtend, nu is het lekker zonnig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, het regent en koelt een beetje af. Tijd om alles tegen elkaar open te zetten
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouwquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige Nederlandse trainer die me wel wat lijkt.
Dat gaan ze wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Daar had ik niet eens aan gedacht, daar heb ik ook niks tegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouw..
Zijn wel allebei twee op-en-top boerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht, daar heb ik ook niks tegen.
Of Robert Maaskant
quote:
Jaap Stam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouw..
Ik denk niet dat Ajax voor een buitenlandse trainer gaat jammer genoeg. En in Nederland zijn de meeste trainers extreem visieloosquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zeg me dat het niet waar is. Zelfs bij AZ twijfelen ze al het hele seizoen of ze hem wel goed genoeg vinden en die zijn eigenlijk alleen maar minder geworden.
Ik denk dat hij weinig zin heeft, die is prima bezig in Engeland.quote:
Hey, die zijn wel de favoriet denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk thuis, ben moe![]()
Wel zin in vanavond
Hala Madrid
Maat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk thuis, ben moe![]()
Wel zin in vanavond
Hala Madrid
Je weet het niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig zin heeft, die is prima bezig in Engeland.
Dat klopt.quote:
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavondquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat.Zou ik een pizzaatje bestellen vanavond? Wat doe jij?
Heb 1/2 betje op staanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, die zijn wel de favoriet denk ik.
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.quote:
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavond
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.
Wel kklekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.
Ik kijk nu de Pinkpop-stream.. Wat zijn Nederlandse bands toch slaapverwekkend..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al een tijdje hockey aan het kijken. Toch wel genot met videoscheidsrechter en het niet constant janken tegen scheidsrechters over elke beslissing.
Bohh, Ben & Jerry's is niet mis. Welke smaak?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavond
Daar ontspant zijn kontgaatje zo lekker van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.
Waarvan bakte.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.
Cookie Doughquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bohh, Ben & Jerry's is niet mis. Welke smaak?
Link naar de stream?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kijk nu de Pinkpop-stream.. Wat zijn Nederlandse bands toch slaapverwekkend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |