quote:
Jaap Stam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouw..
Ik denk niet dat Ajax voor een buitenlandse trainer gaat jammer genoeg. En in Nederland zijn de meeste trainers extreem visieloosquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zeg me dat het niet waar is. Zelfs bij AZ twijfelen ze al het hele seizoen of ze hem wel goed genoeg vinden en die zijn eigenlijk alleen maar minder geworden.
Ik denk dat hij weinig zin heeft, die is prima bezig in Engeland.quote:
Hey, die zijn wel de favoriet denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk thuis, ben moe![]()
Wel zin in vanavond
Hala Madrid
Maat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk thuis, ben moe![]()
Wel zin in vanavond
Hala Madrid
Je weet het niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig zin heeft, die is prima bezig in Engeland.
Dat klopt.quote:
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavondquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat.Zou ik een pizzaatje bestellen vanavond? Wat doe jij?
Heb 1/2 betje op staanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, die zijn wel de favoriet denk ik.
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.quote:
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavond
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.
Wel kklekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.
Ik kijk nu de Pinkpop-stream.. Wat zijn Nederlandse bands toch slaapverwekkend..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al een tijdje hockey aan het kijken. Toch wel genot met videoscheidsrechter en het niet constant janken tegen scheidsrechters over elke beslissing.
Bohh, Ben & Jerry's is niet mis. Welke smaak?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavond
Daar ontspant zijn kontgaatje zo lekker van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.
Waarvan bakte.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.
Cookie Doughquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bohh, Ben & Jerry's is niet mis. Welke smaak?
Link naar de stream?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kijk nu de Pinkpop-stream.. Wat zijn Nederlandse bands toch slaapverwekkend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |