Tuurlijk moet ie gaan. Is gewoon een regelmatig geziene club in de eindrondes van de CL.quote:
Dat financiële zitten ze niet echt op te wachten, tenminste die 5 miljoen waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ie gaan. Is gewoon een regelmatig geziene club in de eindrondes van de CL.
Wel lullig voor Ajax, maar die gaan er de vruchten wel van plukken financieel.
Heb het over de spelers die nu meer waard zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat financiële zitten ze niet echt op te wachten, tenminste die 5 miljoen waar ze het over hebben.
dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb het over de spelers die nu meer waard zijn.
wat is dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb eindelijk een powerbankie gekocht.
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.quote:
OKquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.
Powerbank, niks mis mee Haags. Vooral in het vliegtuig handig, kun je je gedownloade Netflix series blijven kijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Powerbank, niks mis mee Haags. Vooral in het vliegtuig handig, kun je je gedownloade Netflix series blijven kijken.
Eigenlijk is reizen toch onmogelijk veel relaxter geworden met de mogelijkheden van ff snel shit downloaden ter lering ende vermaak onderweg.
Ik hoop het wel. En dan het liefst John Troost weer aannemen. Kunnen we nog een seizoen lachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Ik hoop toch niet dat Ajax straks voor John van den Brom gaat, wat een horrorscenario.
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Ik hoop toch niet dat Ajax straks voor John van den Brom gaat, wat een horrorscenario.
Ten Hag een optie?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. En dan het liefst John Troost weer aannemen. Kunnen we nog een seizoen lachen.
Zo dan, doe maar lekker gek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, het regent en koelt een beetje af. Tijd om alles tegen elkaar open te zetten
Dat is eigenlijk de enige Nederlandse trainer die me wel wat lijkt.quote:
Hier regende het vanochtend, nu is het lekker zonnig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, het regent en koelt een beetje af. Tijd om alles tegen elkaar open te zetten
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouwquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige Nederlandse trainer die me wel wat lijkt.
Dat gaan ze wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Daar had ik niet eens aan gedacht, daar heb ik ook niks tegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouw..
Zijn wel allebei twee op-en-top boerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht, daar heb ik ook niks tegen.
Of Robert Maaskant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |