Ik waardeer de inzet al bij voorbaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Ik ga hiervoor m'n uiterste best doen.
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is alleen wel zo dat er veel mensen inzitten met scared money.
Als het allemaal morgen niets meer waard is, veranderd mijn leven niet.
Dan kun je nu toch prima uitcashenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.
Zodra ik er een maandje voor naar Asia kan cash ik denk ik uit.
Ik denk dat er sowieso nog wel een keer een hele grote correctie komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.
Zodra ik er een maandje voor naar Asia kan cash ik denk ik uit.
Ja maar wil ook ff naar Bali om beetje te te duiken dat pakt vaak duurder uit, beetje rondreizen en shit.quote:
Deze neger snapt het. Beetje big money spenden in Bali.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wil ook ff naar Bali om beetje te te duiken dat pakt vaak duurder uit, beetje rondreizen en shit.
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze neger snapt het. Beetje big money spenden in Bali.
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.
Voor mij persoonlijk vooral als duiklocatie, helder water en veel wrakken. Goede bereikbaarheid vanaf Schiphol. En het is bij uitstek geschikt voor luxekindjes en is er relatief weinig zichtbare armoede.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?
Zit vol met mensen uit Australië, althans dat hoor ik van mijn oom die daar woont.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?
G'day mate.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit vol met mensen uit Australië, althans dat hoor ik van mijn oom die daar woont.
Halloquote:
De woordvoerster van de politie zegt dat er vooralsnog niet wordt uitgegaan van een verband tussen beide zaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord 14-jarig meisje gevonden in een sloot. En niet veel verderop is ook nog een ander 14-jarig meisje vermist. Oh oh, wat gaan beide ouders door een hel op dit moment.
Klopt. Maar als ouders zijnde ga je toch denken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
De woordvoerster van de politie zegt dat er vooralsnog niet wordt uitgegaan van een verband tussen beide zaken.
Wat ik me dan altijd afvraag he, zit zo'n vent (ik ga er maar even van uit dat het een kerel is) in de bosjes te wachten om willekeurig wie langskomt te bespringen of is dat dan meestal echt gericht op een bepaald individu.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord 14-jarig meisje gevonden in een sloot. En niet veel verderop is ook nog een ander 14-jarig meisje vermist. Oh oh, wat gaan beide ouders door een hel op dit moment.
Sowieso voorkeur voor jonge meisjes dan denk ik. (Alhoewel een 14-jarig meisje er ook uit kan zien als 19) Misschien wel gevolgd richting een afgelegen weggetje ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag he, zit zo'n vent (ik ga er maar even van uit dat het een kerel is) in de bosjes te wachten om willekeurig wie langskomt te bespringen of is dat dan meestal echt gericht op een bepaald individu.
mwaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |