Waarvan kaktequote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:40 schreef Befbekje het volgende:
Ik sluit niet uit dat ik binnen nu en twintig minuten onwijs moet bouten..
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Juventus pakt de eindzege.Ziyech.Komt.Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk als ze al kopjes geven en je moet nog naar de wc rennen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Met dat ik 't schreef gleed 'ie al bijna mijn holletje uit.. Mijn zaterdag kan beginnen!..
Haha nee man, zo dik zit ik er helaas niet in.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wavesgenot
Jouw pensioen al in zicht?
Ja toch.. Niet dan??quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze al kopjes geven en je moet nog naar de wc rennen.
Ik ook niet hoor. Als ik lees dat mensen hun hypotheek even af gaan tikken....quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha nee man, zo dik zit ik er helaas niet in.
Wel een mooi nieuwbouwappartement gezien regio Rotterdam. Als dat lukt ben ik ook al tevreden.
Over een jaar VBL meet op bora boraquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wavesgenot
Jouw pensioen al in zicht?
Maar ik ben wel bezig om mee te liften op de hype op een andere manier.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Als ik lees dat mensen hun hypotheek even af gaan tikken....
Dat kan alleen maar misgaan.. Mensen als jij gun ik twintig jaar de schuldsanering..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik ben wel bezig om mee te liften op de hype op een andere manier.
Ga volgende week langs bij Bitonic voor wat gesprekken. Als dat goed gaat kan ik er ook structureel wat mee verdienen.![]()
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:02 schreef scrupuleus het volgende:
Wb Onlo.
Hoe gaat het?
Voel je enige rancune?
Verzin zelf eens iets, oetlul..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.
Het demoniseren is begonnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.
beste in crypto laten uitbetalenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik ben wel bezig om mee te liften op de hype op een andere manier.
Ga volgende week langs bij Bitonic voor wat gesprekken. Als dat goed gaat kan ik er ook structureel wat mee verdienen.![]()
Alle #FREEONLOGISCH uitingen in DRT werden weggemod. In dit topic waren er weinig eerlijk gezegd. Heel erg weinig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |