even voor Juventus, als ze winnen hou ik hem een week, bij verlies is het morgen weer Socratesquote:
Jij houdt niet van voetbal?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
even voor Juventus, als ze winnen hou ik hem een week, bij verlies is het morgen weer Socrates
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
even voor Juventus, als ze winnen hou ik hem een week, bij verlies is het morgen weer Socrates
Miste het WK-82 door een blessure. Of was dat Causio ?quote:
je kan tegen je verlies of niet, ik was er die wedstrijd, Ajax speelde niet echt goed al had je het net zo goed kunnen winnen.quote:
Zou wel mooi zijn voor die oude Buffon, ongeveer de enige prijs die hij nog mist.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan tegen je verlies of niet, ik was er die wedstrijd, Ajax speelde niet echt goed al had je het net zo goed kunnen winnen.
even opgezocht, ja dat klopt maar in 78 was hij wel goedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Miste het WK-82 door een blessure. Of was dat Causio ?
Zaten onder de anabolen door dokter Ferrari.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan tegen je verlies of niet, ik was er die wedstrijd, Ajax speelde niet echt goed al had je het net zo goed kunnen winnen.
Moet voetballer van het jaar worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn voor die oude Buffon, ongeveer de enige prijs die hij nog mist.
Arie Haan ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
even opgezocht, ja dat klopt maar in 78 was hij wel goed
ook dat en Real heeft er al genoeg gewonnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn voor die oude Buffon, ongeveer de enige prijs die hij nog mist.
zal allemaal wel maar Ajax was ook niet scherp genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaten onder de anabolen door dokter Ferrari.
Klopt. Was zonde. Maar hadden gewoon kunnen winnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal allemaal wel maar Ajax was ook niet scherp genoeg
zeker, dan was dat van vorige week toch wel een heel kansloos gebeurenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Was zonde. Maar hadden gewoon kunnen winnen.
Je zou de elftallen van Ajax eens moeten vergelijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, dan was dat van vorige week toch wel een heel kansloos gebeuren
ik verwacht er weinig van maar dit soort dingen moet je wel live zienquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, vanavond ga ik niet kijken.
het heeft hier ook een paar uur aardig doorgeregend. Nu weer droog.quote:
Er weinig van verwachten zou ik niet zeggen, eerder dat het lastig te zeggen is wat voor wedstrijd het wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht er weinig van maar dit soort dingen moet je wel live zien
Juve zal afwachten en Real ook vrees ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er weinig van verwachten zou ik niet zeggen, eerder dat het lastig te zeggen is wat voor wedstrijd het wordt.
Juventus zal wel hopen op een aanvallend moment van Real waar Marcelo en Carvajal ver doorschuiven om Dani Alves en Alex Sandro erover heen te laten denderen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Juve zal afwachten en Real ook vrees ik
Real zal er overheen walsen met CR7 aan het roerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er weinig van verwachten zou ik niet zeggen, eerder dat het lastig te zeggen is wat voor wedstrijd het wordt.
ik denk het niet, Real is individueel wel beter maar qua organisatie is er geen beter team dan Juventus denk ik momenteelquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real zal er overheen walsen met CR7 aan het roer
Gelijkspel met verlenging verwacht ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, Real is individueel wel beter maar qua organisatie is er geen beter team dan Juventus denk ik momenteel
Isco in de basis scheelt wel een hoop als rechtsbuiten. Tegen Atlético en Bayern waren zijn bijdrages van grote klasse. Om die organisatie stuk te spelen kan hij erg handig zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, Real is individueel wel beter maar qua organisatie is er geen beter team dan Juventus denk ik momenteel
Ik heb een bet op 1-3 staan, mijn voorspelling zal zijn dat Real vanaf minuut 1 vol erop gaat om de 0-1 te maken en daarna Juve eruit countert.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig is het nog niet echt voorspelbaar al is Real wel favorietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain is nog slechter dan mij in voetbalvoorspellingen. Weet wiens kant je kiest.
Het is sowieso een grote gokquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain is nog slechter dan mij in voetbalvoorspellingen. Weet wiens kant je kiest.
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.quote:
Aan zijn ballen mag ik hopenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
Abortus meisje van 11. Man van 62 vast.
Wat een teringlijer. Ophangen die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |