Ze was net naar Bali gegaan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
?
Ze heeft toch helemaal niet gezegd wat ze gaat doen. Ik zeg alleen maar.
Ik geef een 7,4 voor vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2017 00:02 schreef RipCity het volgende:
Dit programma moet 15 minuten langer duren. Dan 10/10 nu 8.5/10.
Ik val wel op Indo's en dergelijke, maar Chinezen val ik dan weer totaal niet opquote:
Laten we ook maar niet doen.quote:
ja Chinezen is toch een raar volk. Al heb je soms hele knappequote:Op donderdag 1 juni 2017 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik val wel op Indo's en dergelijke, maar Chinezen val ik dan weer totaal niet op
Gewoon doen of je jarig bent en op Antarctica bent geweest of zo en dat je pa een villa heeft op de Samoa eilanden.. Altijd toegang voor de hele groep en dan krijg je ook nog gratis een drankje.. ipv er 5 ¤ voor te betalen met een toegangs kaartjequote:Op donderdag 1 juni 2017 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
we. kunnen binnenkomen via de doorbitcg
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dit niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij dit programma in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:38 schreef Paul het volgende:
200.000 gezakt
Naar 423.000 kijkers gisteren
quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dit niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij dit programma in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan dit programma klopt.
Dit doet me denken aan een bepaalde Moviemeter poster.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dit niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij dit programma in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu kunnen we LOSquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
We waren allemaal op jou aan het wachten.
nee, want we missen paulquote:
lol en dat bepaald ene coco wat ik echt zou moete vinden?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom zeg jij steeds het tegenovergestelde van wat jij echt vindt?
- Coco
Dit vindt hij echt mooi.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom zeg jij steeds het tegenovergestelde van wat jij echt vindt?
- Coco
omdat ik een vraag stel over de thema van vandaag. okquote:
Hij had een vrouw en iets van 3 kinderen ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:34 schreef Coco. het volgende:
40 jaar en niemand z'n gaydar ging af bij deze man?
Of is het een act?
Waar komt je haat voor homo's vandaan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
omdat ik een vraag stel over de thema van vandaag. ok
dan was ie op minimaal 3 momenten toch echt biseksueelquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij had een vrouw en iets van 3 kinderen ofzo
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar komt je haat voor homo's vandaan?
Is ook gewoon al aangekondigd hoor, potenrammerquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Ah, een speciale homo uitzending. Niet verwacht van Paulus.
Kort fietsmomentjequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Ah, een speciale homo uitzending. Niet verwacht van Paulus.
Ga je nog antwoorden of ga je gewoon rellen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is ook gewoon al aangekondigd hoor, potenrammer
Haat ? Je ziet spoken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Onvoorstelbaar bij hoeveel mensen hun haat en vooroordelen ineens naar boven komen als er toevallig een homo-editie van is
Ja joh, Oscar was alweer zijn haat aan het botvieren, ik zag het net alweer 'wel veel over the top homo's hoor', jij loopt moeilijk te doen omdat er een speciale homo-dag is.quote:
En jahoorquote:Op maandag 22 mei 2017 23:57 schreef alors het volgende:
Ik kan één naam al raden. Richard Groenendijk.
Maar ik neem aan dat je lekker aan het trollen bent.quote:
Dat zei ikquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
k zag het net alweer 'wel veel over the top homo's hoor'
nog 20 minutenquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen tijd voor ... Het is zo alweer afgelopen
quote:
Opkomen voor homo-rechten en gelijkheid is trollen, uhh okequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je lekker aan het trollen bent.
mocht ie willenquote:
Nog steeds geen antwoord Timmiequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opkomen voor homo-rechten en gelijkheid is trollen, uhh oke
gin tonic blijktquote:
Wat loop je nou weer te ijlen joh? Waarop heb je geen antwoord? Je verwacht het misschien niet, maar niet alles draait om jou dus ik heb niet elke post van je uitgeprintquote:
Prachtige ontweken, maar nog steeds geen antwoord. Maakt niets uit hoorquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te ijlen joh? Waarop heb je geen antwoord? Je verwacht het misschien niet, maar niet alles draait om jou dus ik heb niet elke post van je uitgeprint
Ik vraag toch waarop niet? Te druk bezig met je haat om fatsoenlijk te lezen blijkbaarquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Prachtige ontwijken, maar nog steeds geen antwoord. Maakt niets uit hoor
Homofoob gespotquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dit echt een verschrikkelijk programma/uitzending.
Ik vraag je wat en dan lees je dat niet. Succes verderquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag toch waarop niet? Te druk bezig met je haat om fatsoenlijk te lezen blijkbaar
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Deze vent is pas echt aan het ijlen met zijn 'beren'
quote:
Dat zeg ik, verschrikkelijke uitzendingquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Deze vent is pas echt aan het ijlen met zijn 'beren'
dinsdag was tot nu toe het bestequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zeg ik, verschrikkelijke uitzending
Homofoob gespotquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen ouwe rimkikker
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Op zich niet erg dat je homo bent maar met dit hoofd en deze stem en dit gezeur wordt wel een grens overschreven.
Op naar een Tsjetjeens kamp ermee
quote:
Nee, maar vanavond gay nightquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit programma altijd homo georiënteerd?
Paul wel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
daar heeft Paul toch geen interesse inquote:
Alleen op donderdag vooralsnogquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
In tsjetjenië hebben ze niet een internetquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Ow gelukkig, ze hebben hashtagacties. Dat zal ze leren
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topicquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar heeft Paul toch geen interesse in
Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar heeft Paul toch geen interesse in
heeft ie dinsdag geen sexfilmpje gejatquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topic
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topic
Daar kan ie niet mee zwaardvechten na de uitzending.quote:
Dat is Paul.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:52 schreef Coco. het volgende:
Daar zit een vrouw met enorme borsten in het publiek.
Die zag ik ook al, vreemd genoegquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:52 schreef Coco. het volgende:
Daar zit een vrouw met enorme borsten in het publiek.
triootjes zijn in het algemeen veels te ingewikkeldquote:
In dit progressieve land kun je dat gewoon kopen tegenwoordigquote:
MVV zou ik ook totaal niet op zitten te wachten. Ik snap echt niet dat dat een fantasie is voor zoveel mannen. Veel te veel gedoe, aan één heb ik al mijn handen volquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:55 schreef Oscar. het volgende:
[..]
triootjes zijn in het algemeen veels te ingewikkeld
Tevens arme studentquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In dit progressieve land kun je dat gewoon kopen tegenwoordig
Ontknaapservice zou gesubsidieerd moeten worden vanaf je 18e.quote:
valt wel meequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:59 schreef Coco. het volgende:
Ontknaapservice zou gesubsidieerd moeten worden vanaf je 18e.
Dan houdt fok wel op met bestaan![]()
quote:
Dat sowieso, alleen die programma's met die belspelneger zijn wel te pruimen.quote:
En Voetbal Insidequote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen die programma's met die belspelneger zijn wel te pruimen.
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Die deurbitch mag iedereen weigeren toch? Als ze Paul nou zou weigeren.
Ja dan moet je hm terugsturen ..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:39 schreef Coco. het volgende:
Ik heb trouwens een brief verkeerd bezorgd gekregen waarop Groningen als adres staat.
Ga ik doen maar vond het wel grappig aangezien ik in Eindhoven woon.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Als Paul het over zijn blaasspoeling gaat hebben zet ik de aardbeienkwark even weg.
Ik woon in Amsterdam, maar kom uit Groningen .. Misschien ga ik die kant binnenkort weer opga.. Stuur anders naar Amsterdam das bekenderquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga ik doen maar vond het wel grappig aangezien ik in Eindhoven woon.
Viesdikquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Als Paul het over zijn blaasspoeling gaat hebben zet ik de aardbeienkwark even weg.
Vind het kut, komen nooit echt boeiende verhalen uit en de kans dat dat gebeurt is ook vrij klein.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:42 schreef RipCity het volgende:
Vind dat binnenvallen van random volk wel leuk. Heeft potentieel maar komt d'r nog niet zo goed uit.
FOKKERS de gekstequote:
Ja, maar een alternatieve ingang mag ook. Dus als ze nog een andere, wel rolstoelvriendelijke ingang hebben is het prima.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:43 schreef Oscar. het volgende:
HEHEHEHE
alle openbare ruimtes moeten toch rolstoelvriendelijk zijn tegenwoordig
Locatie is beetje bagger ook denk ik. Zit ergens op een random gracht.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind het kut, komen nooit echt boeiende verhalen uit en de kans dat dat gebeurt is ook vrij klein.
Zit bij Artis, de Plantagequote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Locatie is beetje bagger ook denk ik. Zit ergens op een random gracht.
madquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:46 schreef Snowsquall het volgende:
Nou, ik hou deze kleutershow voor gezien....
Niemans zal je missenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:46 schreef Snowsquall het volgende:
Nou, ik hou deze kleutershow voor gezien....
quote:
Dit is er maar één, gemiste kans.quote:
Heb het nooit gehad, maar kan me dat goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef Coco. het volgende:
Ik kan je vertellen dat een scope door je pener zeer pijnlijk is.
Ja dat was mij weer iets te veel van het goede, moest ook opletten hoe die knappe indo van je een camera door iemand zijn pik gaat schuiven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is er maar één, gemiste kans.
Anders had het nog een redelijke grap geweest
Dit hoor ik vaker van mensenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Uhm ik zit te eten, weet niet of ik dit wil zien
Zelf ook niet gehad, wel familie.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb het nooit gehad, maar kan me dat goed voorstellen ja
Lekker op tijd, stadskanoal.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Uhm ik zit te eten, weet niet of ik dit wil zien
quote:
Nou dat mag ik toch zeker hopen van niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Zo gaat het ook als een man naar de hoeren gaat denk ik.
gaan hoeren dan belleblazen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Zo gaat het ook als een man naar de hoeren gaat denk ik.
Ja bellenblazen en blaasspoelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Je voelt er niets van dus dan zal dat wel niet.
Papieren doeken, handschoenen aan, blijf maar rustig ademen, voel je er iets van?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat mag ik toch zeker hopen van niet.
Ik had daar toch een heel ander beeld bij, meer van ben je nou nog niet klaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Papieren doeken, handschoenen aan, blijf maar rustig ademen, voel je er iets van?
Lekker niets aan de hand.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit een mooie uitzending tot nu toe
Het lijkt me pijnlijker door Esmee behandeld te worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef Coco. het volgende:
Ik zou me niet door die vrouw willen laten behandelen.
Mag wel wat langer duren, Paul komt altijd in tijdnood.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit een mooie uitzending tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |