Dat sowieso, alleen die programma's met die belspelneger zijn wel te pruimen.quote:
En Voetbal Insidequote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen die programma's met die belspelneger zijn wel te pruimen.
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Die deurbitch mag iedereen weigeren toch? Als ze Paul nou zou weigeren.
Ja dan moet je hm terugsturen ..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:39 schreef Coco. het volgende:
Ik heb trouwens een brief verkeerd bezorgd gekregen waarop Groningen als adres staat.
Ga ik doen maar vond het wel grappig aangezien ik in Eindhoven woon.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Als Paul het over zijn blaasspoeling gaat hebben zet ik de aardbeienkwark even weg.
Ik woon in Amsterdam, maar kom uit Groningen .. Misschien ga ik die kant binnenkort weer opga.. Stuur anders naar Amsterdam das bekenderquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga ik doen maar vond het wel grappig aangezien ik in Eindhoven woon.
Viesdikquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Als Paul het over zijn blaasspoeling gaat hebben zet ik de aardbeienkwark even weg.
Vind het kut, komen nooit echt boeiende verhalen uit en de kans dat dat gebeurt is ook vrij klein.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:42 schreef RipCity het volgende:
Vind dat binnenvallen van random volk wel leuk. Heeft potentieel maar komt d'r nog niet zo goed uit.
FOKKERS de gekstequote:
Ja, maar een alternatieve ingang mag ook. Dus als ze nog een andere, wel rolstoelvriendelijke ingang hebben is het prima.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:43 schreef Oscar. het volgende:
HEHEHEHE
alle openbare ruimtes moeten toch rolstoelvriendelijk zijn tegenwoordig
Locatie is beetje bagger ook denk ik. Zit ergens op een random gracht.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind het kut, komen nooit echt boeiende verhalen uit en de kans dat dat gebeurt is ook vrij klein.
Zit bij Artis, de Plantagequote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Locatie is beetje bagger ook denk ik. Zit ergens op een random gracht.
madquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:46 schreef Snowsquall het volgende:
Nou, ik hou deze kleutershow voor gezien....
Niemans zal je missenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:46 schreef Snowsquall het volgende:
Nou, ik hou deze kleutershow voor gezien....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |