Ze was net naar Bali gegaan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
?
Ze heeft toch helemaal niet gezegd wat ze gaat doen. Ik zeg alleen maar.
Ik geef een 7,4 voor vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2017 00:02 schreef RipCity het volgende:
Dit programma moet 15 minuten langer duren. Dan 10/10 nu 8.5/10.
Ik val wel op Indo's en dergelijke, maar Chinezen val ik dan weer totaal niet opquote:
Laten we ook maar niet doen.quote:
ja Chinezen is toch een raar volk. Al heb je soms hele knappequote:Op donderdag 1 juni 2017 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik val wel op Indo's en dergelijke, maar Chinezen val ik dan weer totaal niet op
Gewoon doen of je jarig bent en op Antarctica bent geweest of zo en dat je pa een villa heeft op de Samoa eilanden.. Altijd toegang voor de hele groep en dan krijg je ook nog gratis een drankje.. ipv er 5 ¤ voor te betalen met een toegangs kaartjequote:Op donderdag 1 juni 2017 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
we. kunnen binnenkomen via de doorbitcg
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dit niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij dit programma in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:38 schreef Paul het volgende:
200.000 gezakt
Naar 423.000 kijkers gisteren
quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dit niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij dit programma in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan dit programma klopt.
Dit doet me denken aan een bepaalde Moviemeter poster.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dit niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij dit programma in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu kunnen we LOSquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
We waren allemaal op jou aan het wachten.
nee, want we missen paulquote:
lol en dat bepaald ene coco wat ik echt zou moete vinden?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom zeg jij steeds het tegenovergestelde van wat jij echt vindt?
- Coco
Dit vindt hij echt mooi.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom zeg jij steeds het tegenovergestelde van wat jij echt vindt?
- Coco
omdat ik een vraag stel over de thema van vandaag. okquote:
Hij had een vrouw en iets van 3 kinderen ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:34 schreef Coco. het volgende:
40 jaar en niemand z'n gaydar ging af bij deze man?
Of is het een act?
Waar komt je haat voor homo's vandaan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
omdat ik een vraag stel over de thema van vandaag. ok
dan was ie op minimaal 3 momenten toch echt biseksueelquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij had een vrouw en iets van 3 kinderen ofzo
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar komt je haat voor homo's vandaan?
Is ook gewoon al aangekondigd hoor, potenrammerquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Ah, een speciale homo uitzending. Niet verwacht van Paulus.
Kort fietsmomentjequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Ah, een speciale homo uitzending. Niet verwacht van Paulus.
Ga je nog antwoorden of ga je gewoon rellen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is ook gewoon al aangekondigd hoor, potenrammer
Haat ? Je ziet spoken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Onvoorstelbaar bij hoeveel mensen hun haat en vooroordelen ineens naar boven komen als er toevallig een homo-editie van is
Ja joh, Oscar was alweer zijn haat aan het botvieren, ik zag het net alweer 'wel veel over the top homo's hoor', jij loopt moeilijk te doen omdat er een speciale homo-dag is.quote:
En jahoorquote:Op maandag 22 mei 2017 23:57 schreef alors het volgende:
Ik kan één naam al raden. Richard Groenendijk.
Maar ik neem aan dat je lekker aan het trollen bent.quote:
Dat zei ikquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
k zag het net alweer 'wel veel over the top homo's hoor'
nog 20 minutenquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen tijd voor ... Het is zo alweer afgelopen
quote:
Opkomen voor homo-rechten en gelijkheid is trollen, uhh okequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je lekker aan het trollen bent.
mocht ie willenquote:
Nog steeds geen antwoord Timmiequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opkomen voor homo-rechten en gelijkheid is trollen, uhh oke
gin tonic blijktquote:
Wat loop je nou weer te ijlen joh? Waarop heb je geen antwoord? Je verwacht het misschien niet, maar niet alles draait om jou dus ik heb niet elke post van je uitgeprintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |