Prachtige ontweken, maar nog steeds geen antwoord. Maakt niets uit hoorquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te ijlen joh? Waarop heb je geen antwoord? Je verwacht het misschien niet, maar niet alles draait om jou dus ik heb niet elke post van je uitgeprint
Ik vraag toch waarop niet? Te druk bezig met je haat om fatsoenlijk te lezen blijkbaarquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Prachtige ontwijken, maar nog steeds geen antwoord. Maakt niets uit hoor
Homofoob gespotquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dit echt een verschrikkelijk programma/uitzending.
Ik vraag je wat en dan lees je dat niet. Succes verderquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag toch waarop niet? Te druk bezig met je haat om fatsoenlijk te lezen blijkbaar
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Deze vent is pas echt aan het ijlen met zijn 'beren'
quote:
Dat zeg ik, verschrikkelijke uitzendingquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Deze vent is pas echt aan het ijlen met zijn 'beren'
dinsdag was tot nu toe het bestequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zeg ik, verschrikkelijke uitzending
Homofoob gespotquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen ouwe rimkikker
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Op zich niet erg dat je homo bent maar met dit hoofd en deze stem en dit gezeur wordt wel een grens overschreven.
Op naar een Tsjetjeens kamp ermee
quote:
Nee, maar vanavond gay nightquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit programma altijd homo georiënteerd?
Paul wel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
daar heeft Paul toch geen interesse inquote:
Alleen op donderdag vooralsnogquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
In tsjetjenië hebben ze niet een internetquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Ow gelukkig, ze hebben hashtagacties. Dat zal ze leren
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topicquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar heeft Paul toch geen interesse in
Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar heeft Paul toch geen interesse in
heeft ie dinsdag geen sexfilmpje gejatquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topic
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topic
Daar kan ie niet mee zwaardvechten na de uitzending.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |