dinsdag was tot nu toe het bestequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zeg ik, verschrikkelijke uitzending
Homofoob gespotquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen ouwe rimkikker
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Op zich niet erg dat je homo bent maar met dit hoofd en deze stem en dit gezeur wordt wel een grens overschreven.
Op naar een Tsjetjeens kamp ermee
quote:
Nee, maar vanavond gay nightquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit programma altijd homo georiënteerd?
Paul wel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
daar heeft Paul toch geen interesse inquote:
Alleen op donderdag vooralsnogquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
In tsjetjenië hebben ze niet een internetquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Ow gelukkig, ze hebben hashtagacties. Dat zal ze leren
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topicquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar heeft Paul toch geen interesse in
Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar heeft Paul toch geen interesse in
heeft ie dinsdag geen sexfilmpje gejatquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topic
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul wel houdt van scharende vrouwen. Ik mis hem wel vanavond in het topic
Daar kan ie niet mee zwaardvechten na de uitzending.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |