Dit is er maar één, gemiste kans.quote:
Heb het nooit gehad, maar kan me dat goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef Coco. het volgende:
Ik kan je vertellen dat een scope door je pener zeer pijnlijk is.
Ja dat was mij weer iets te veel van het goede, moest ook opletten hoe die knappe indo van je een camera door iemand zijn pik gaat schuiven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is er maar één, gemiste kans.
Anders had het nog een redelijke grap geweest
Dit hoor ik vaker van mensenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Uhm ik zit te eten, weet niet of ik dit wil zien
Zelf ook niet gehad, wel familie.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb het nooit gehad, maar kan me dat goed voorstellen ja
Lekker op tijd, stadskanoal.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Uhm ik zit te eten, weet niet of ik dit wil zien
quote:
Nou dat mag ik toch zeker hopen van niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Zo gaat het ook als een man naar de hoeren gaat denk ik.
gaan hoeren dan belleblazen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Zo gaat het ook als een man naar de hoeren gaat denk ik.
Ja bellenblazen en blaasspoelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Je voelt er niets van dus dan zal dat wel niet.
Papieren doeken, handschoenen aan, blijf maar rustig ademen, voel je er iets van?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat mag ik toch zeker hopen van niet.
Ik had daar toch een heel ander beeld bij, meer van ben je nou nog niet klaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Papieren doeken, handschoenen aan, blijf maar rustig ademen, voel je er iets van?
Lekker niets aan de hand.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit een mooie uitzending tot nu toe
Het lijkt me pijnlijker door Esmee behandeld te worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef Coco. het volgende:
Ik zou me niet door die vrouw willen laten behandelen.
Mag wel wat langer duren, Paul komt altijd in tijdnood.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit een mooie uitzending tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |