abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:46:47 #1
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_171148845
Islam? aanslag Ariana Grande in Manchester

Goede UK bron voor laatste updates:
http://www.dailymail.co.uk/home/index.html

Nare foto vandaar spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politie bericht Manchester: meerdere doden en gewonden.

Wat we weten:

- 22 doden, 59 gewonden door een explosie rond 23.30 uur Nederlandse tijd in de hal van de MEN Arena.
- Politie gaat uit van een terroristische aanslag. Men gaat er van uit dat of een explosief in een rugzak of een bomvest gebruikt is, volgens Amerikaanse inlichtingendiensten. De Britten onderzoeken berichten over schroeven en moeren mogelijk gebruikt in een bom.
- Publiek bestond vooral uit tiener en jongvolwassen fans van Ariana Grande. Vlak voor 4 uur twitterde ze:“broken. from the bottom of my heart, i am so so sorry. i don’t have words.”
- In de arena, gebouwd in 1995, kunnen 21.000 mensen terecht. Geschatte aanwezigheid tijdens concert was 20.000
- Station Manchester Victoria, naast de arena, werd na de eerste berichten direct geëvacueerd.



Wat we (nog) niet weten:

- NBC News kwam met berichten over een zelfmoordaanslag. Dit is nog niet officieel bevestigd.
- Wat voor explosief er gebruikt is.
- De identiteit(en) van de dader(s). Er is nog geen groep die de aanslag opgeëist heeft.

https://mobile.nytimes.co(...).co/NmvsVN59jz?amp=1

quote:
PEOPLE have fled from Manchester Arena after reports of "loud bangs" this evening.

Emergency services have rushed to the scene.

Two louds explosions were reported this evening.

This is a breaking story. More to follow...
quote:
mergency services are rushing to reports of two loud bangs described as 'explosions' at Manchester Arena tonight.

People attending the concert by pop star Ariana Grande fled in panic on hearing the noises - some in tears.

Twitter users are reporting that they thought it was a 'gun shot' or 'bomb' - but sources say that it might be a speaker that blew during the performance.

The noises were heard at the end of the show.

MirrorOnline has contacted Greater Manchester Police and the Arena for comment.
http://www.express.co.uk/(...)&utm_campaign=buffer
alanbmufc92 twitterde op maandag 22-05-2017 om 23:39:39 Two loud bangs heard around Manchester arena. People running out of the arena. No idea what's going on https://t.co/KaRzQckvEE reageer retweet
Dit is gewoon raar :l
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:47:54 #2
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_171148873


Deze foto laat overigens wel degelijk zien dat de aanslag binnen is uitgevoerd...
Dit is gewoon raar :l
pi_171148876
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
pi_171148893
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Omdat er een hele grote meerderheid van de mensen is die jij nu "islam" noemt die nooit een aanslag hebben gepleegd en dat ook nooit zullen doen.
Zolang er moslims zijn die hun religie zo fanatiek beleven zullen dit soort excessen er zijn. Dus we moeten moslims omarmen die ook het seculiere gedachtegoed omarmen. We moeten moslims omarmen die geen moslim meer willen zijn etc etc. Maar wat we hier doen is het faciliteren van de islam, en daar moeten we mee stoppen. Het is geen onschuldig fenomeen.

quote:
Ik ben helemaal voor terroristen aanpakken, maar ik vind het te kort door de bocht om 1,7 miljard mensen op de aarde terrorist te noemen.
Het is net zo kort door de bocht om al die mensen moslim te noemen. Vele daarvan hebben nooit de keuze gehad.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:48:40 #5
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_171148910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
Met de boot? Trein?
Dit is gewoon raar :l
pi_171148939
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:48 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Met de boot? Trein?
er staan overal douane posten. zonder ID of reispas kom je daar niet in
pi_171148956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
Je maakt ze daar.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:50:18 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171148962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
Hij woonde daar gewoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  roze dinsdag 23 mei 2017 @ 16:50:47 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171148976
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]

Deze foto laat overigens wel degelijk zien dat de aanslag binnen is uitgevoerd...
:'(

Dit breekt mijn hart echt.
Your beauty never ever scared me.
pi_171148978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:51:29 #11
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_171148998
Macron heeft gezegd dat Europa moet leren leven met terroristische aanslagen. Merkel en haar regering doen ook niet veel om nieuwe aanslagen te voorkomen. Sterker nog, niet 1 EU leider doet iets om nieuwe aanslagen te voorkomen. En raad eens wat ze allemaal met elkaar gemeen hebben? Ze hebben geen van allen kinderen en hoeven dus ook niet in te zitten over wat voor wereld ze aan de volgende generatie doorgeven.

En waar zijn al die vredelievende, seculiere moslims die geweld afwijzen? Waar is de internationale coalitie van moslims die vecht voor vrede? Heb ik nog niet gezien.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_171149044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
Met een beetje scheikunde kennis kun je gewoon alles legaal kopen in winkels. Ik meen ook gelezen te hebben dat de bom deels uit spijkers, moeren en bouten bestond, met wat chemicalien en ontstekingsmechanisme is dat al effectief. Net als in Boston gebeurde, een snelkookpan met vuurwerk.
pi_171149054
quote:
Deze foto laat overigens wel degelijk zien dat de aanslag binnen is uitgevoerd...
Dat was allang bekend, want de verbinding tussen het station en de ingang van de zaal is overdekt. Maar je kunt uit deze foto nog steeds niet opmaken waar de explosie nu precies heeft plaatsgevonden.
pi_171149118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
Ik ook 2 weken geleden nog, voor het eerst m'n schoenen uit moeten trekken voor zoiets. Terug naar Amsterdam mocht iedereen zo doorlopen. :')
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:55:12 #15
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_171149132
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:57:27 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171149207
Wat ik het trouwens het kutste vind is dat men door die zelfmoord aanslagen een soort rare combi hebben gemaakt tussen martelaarschap en een na mij de zondvloed mentaliteit. M.a.w. het maakt de daders niets uit wat er gebeurt want ze zijn er zelf toch niet om de consequenties mee te maken. Dat is verschrikkelijk laf, en maakt het ook zo lastig om er wat aan te doen. Omdat er geen duidelijke ideologische claims achteraf zijn geen eisenpakketten geen woordvoerders, gewoon leegte.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_171149220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Macron heeft gezegd dat Europa moet leren leven met terroristische aanslagen. Merkel en haar regering doen ook niet veel om nieuwe aanslagen te voorkomen. Sterker nog, niet 1 EU leider doet iets om nieuwe aanslagen te voorkomen. En raad eens wat ze allemaal met elkaar gemeen hebben? Ze hebben geen van allen kinderen en hoeven dus ook niet in te zitten over wat voor wereld ze aan de volgende generatie doorgeven.
Ga heen, ik heb ook geen kinderen maar mijn hart breekt als ik dat fotootje zie van dat 8 jarige kindje.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171149346
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik het trouwens het kutste vind is dat men door die zelfmoord aanslagen een soort rare combi hebben gemaakt tussen martelaarschap en een na mij de zondvloed mentaliteit. M.a.w. het maakt de daders niets uit wat er gebeurt want ze zijn er zelf toch niet om de consequenties mee te maken. Dat is verschrikkelijk laf, en maakt het ook zo lastig om er wat aan te doen. Omdat er geen duidelijke ideologische claims achteraf zijn geen eisenpakketten geen woordvoerders, gewoon leegte.
Hun zonden worden vergeven dat is wat religieuzen ze wijsmaken. Je ziet onder aanslagplegers criminelen die in korte tijd radicaal worden en denken zo een oplossing te hebben. Daarom is het ook zo'n giftig gedachtegoed.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171149370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:52 schreef User8472 het volgende:

[..]

Met een beetje scheikunde kennis kun je gewoon alles legaal kopen in winkels. Ik meen ook gelezen te hebben dat de bom deels uit spijkers, moeren en bouten bestond, met wat chemicalien en ontstekingsmechanisme is dat al effectief. Net als in Boston gebeurde, een snelkookpan met vuurwerk.
met vuurwerk haal je zoveel doden niet, zal eerder TATP geweest zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171149374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe denken mensen die hier de Islam niet om veroordelen eigenlijk dat dit ooit ophoudt? Hoe zien die het over 10 jaar of 20 jaar? Dit kan toch alleen ophouden door radicaal op te treden tegen de hele inmenging van deze godsdienst.
Hoe stel je dit voor? Islam bij wet verbieden en iedereen vast zetten die een koran bezit? Radicaal optreden tegen een godsdienst heeft echt 0,0 zin. Mensen blijven desnoods in het geheim praktiseren en je krijgt er alleen maar minder grip op. Ik vind het persoonlijk ook veel te ver gaan om hier de hele Islam voor de veroordelen, maar snap dat veel mensen geen zin hebben in nuance in deze discussie.

quote:
De meest afschuwelijke uitspraken in deze vind ik overigens "wen er maar aan" of "we laten ons niet bang maken". Wat een onzin. Dit moeten we gewoon niet willen en er iets tegen doen.
Natuurlijk wordt er al veel tegen gedaan. Er is veel vaker in het nieuws dat er een potentiele terrorist is opgepakt of een aanslag is verijdeld dan dat er daadwerkelijk een aanslag is. Van de keren dat het al in het nieuws komt. Één van de risicos van leven in een vrij land is dat er dit soort vreselijke dingen gebeuren en ik persoonlijk vind dat minieme risico een prima prijs om te betalen. Klinkt natuurlijk hard in een discussie om een gebeurtenis als deze, maar toch.

quote:
In 9 van de 10 gevallen hoor je achteraf dat daders "in beeld waren bij de politie". Ja hoezo dan, hoe konden ze dit dan nog doen? Maak maar een wet waardoor er sneller en harder kan worden opgetreden dan.
Als de meerderheid van de mensen dit wil, zou zo'n wet ook vast aangenomen kunnen worden. Ik ben er tenminste zwaar op tegen.
pi_171149419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar Londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze mijn hele inhoud van mijn rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van top tot teen.
Met een capuchon én een rugzak ben je sowieso verdacht. Daar ga je zondag echt niet het Sportpaleis mee binnenkomen. De kaartverkoop voor het concert van zondag van Ariana loopt overigens op dit moment nog altijd gewoon door, hoewel nog steeds niet duidelijk is of het concert wel doorgaat. Commercie gaat boven alles.
pi_171149433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
Ik probeer het visueel te krijgen maar het lukt niet. Dus ik vraag het gewoon: Hoe fouilleer je een hoofd?
pi_171149464
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik het trouwens het kutste vind is dat men door die zelfmoord aanslagen een soort rare combi hebben gemaakt tussen martelaarschap en een na mij de zondvloed mentaliteit. M.a.w. het maakt de daders niets uit wat er gebeurt want ze zijn er zelf toch niet om de consequenties mee te maken. Dat is verschrikkelijk laf, en maakt het ook zo lastig om er wat aan te doen. Omdat er geen duidelijke ideologische claims achteraf zijn geen eisenpakketten geen woordvoerders, gewoon leegte.
Daarom ging die presentatie van huppeldepup (naam even vergeten) bij DWDD (College of zo) ook nergens over. Ze probeerde ons te vertellen dat het wel goed zou komen, zoals het met IRA en ETA en zo uiteindelijk ook ophield, maar het terrorisme van die groepen hadden een concreet politiek-doel; soevereiniteit. Dat ligt met islamitisch terrorisme anders. Nu worden de aanslagen de laatsten jaren wel geclaimd door ISIS (waarvan we niet altijd weten of het altijd terecht is), die ook grondgebied nastreeft, maar het is alles behalve waarschijnlijk dat het er bij zou blijven als ISIS een eigen staat zou krijgen. De jihad is in feite onbegrensd en ISIS lijkt vooral een mooie label om je als Europese moslim onder te scharen. Het had net zo goed een andere groep kunnen zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2017 17:06:15 ]
pi_171149473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik probeer het visueel te krijgen maar het lukt niet. Dus ik vraag het gewoon: Hoe fouilleer je een hoofd?
Oren, neusgaten, mond. Kan van alles in zitten.
pi_171149507
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oren, neusgaten, mond. Kan van alles in zitten.
Dat zal een nare ervaring voor de beste kerel geweest zijn. Hoop voor hem dat ie niet heeft moeten bukken
pi_171149546
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]

Deze foto laat overigens wel degelijk zien dat de aanslag binnen is uitgevoerd...
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 17:08:48 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_171149576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:07 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziek.
pi_171149581
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:03 schreef Riparius het volgende:

[..]

Met een capuchon én een rugzak ben je sowieso verdacht. Daar ga je zondag echt niet het Sportpaleis mee binnenkomen. De kaartverkoop voor het concert van zondag van Ariana loopt overigens op dit moment nog altijd gewoon door, hoewel nog steeds niet duidelijk is of het concert wel doorgaat. Commercie gaat boven alles.
ik droeg mijn capuchon niet tijdens de controle. Maar ze voelden wel stevig of ik er niets in verbergt had :')
pi_171149608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daarom ging die presentatie van huppeldepup (naam even vergeten) bij DWDD (College of zo) ook nergens over. Ze probeerde ons te vertellen dat het wel goed zou komen, zoals het met IRA en ETA en zo uiteindelijk ook ophield, maar het terrorisme van die groepen hadden een concreet politiek-doel; soevereiniteit. Dat ligt met islamitisch terrorisme anders. Nu worden de aanslagen de laatsten jaren wel geclaimd door ISIS (waarvan we niet altijd weten of het altijd terecht is), die ook grondgebied nastreeft, maar het is alles behalve waarschijnlijk dat het er bij zou blijven als ISIS een eigen staat zou krijgen. De jihad is in feite onbegrensd en ISIS lijkt vooral een mooie label om je als Europese moslim onder te scharen. Het had net zo goed een andere groep kunnen zijn.
Heel erg mee eens. En die organisaties met een concreet-politiek doel pleegden doorgaans ook geen aanslagen op willekeurige doelen en mensen. De jaren van de IRA en ETA heb ik bewust meegemaakt, maar dat bleef altijd een ver-van-mijn-bed-show. Het viel je op dat op pleinen in Spanje altijd politie stond met mitrailleurs en dat was het zo'n beetje.
Waarmee ik niet de slachtoffers die er wel door zijn gevallen wil bagatelliseren hoor.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:11:53 #31
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171149668
Ik vraag me af of dit soort aanslagen ook niet anderen op een idee brengen.
Dat beïnvloedbare mensen die niet helemaal tof in hun hoofd zijn op deze manier door alle aandacht in het nieuws ook op het idee komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171149689
Zijn er al van die gekken die geroepen hebben dat dit niets met de islam te maken heeft?
pi_171149699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ziek.
Boodschap vanuit Zuid-Afrika black lives matter enzo..
pi_171149724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik droeg mijn capuchon niet tijdens de controle. Maar ze voelden wel stevig of ik er niets in verborgen had :')
Nou vooruit, geen capuchon dan. Maar je slechte kennis van het Nederlands in combinatie met een rugzak maakt je ook verdacht.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:16:49 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171149756
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:14 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nou vooruit, geen capuchon dan. Maar je slechte kennis van het Nederlands in combinatie met een rugzak maakt je ook verdacht.
Ouch :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171149777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Heel erg mee eens. En die organisaties met een concreet-politiek doel pleegden doorgaans ook geen aanslagen op willekeurige doelen en mensen. De jaren van de IRA en ETA heb ik bewust meegemaakt, maar dat bleef altijd een ver-van-mijn-bed-show. Het viel je op dat op pleinen in Spanje altijd politie stond met mitrailleurs en dat was het zo'n beetje.
Waarmee ik niet de slachtoffers die er wel door zijn gevallen wil bagatelliseren hoor.
Ja, de vorm was ook heel anders. Veel minder destructief en waarschijnlijk dus inderdaad vanwege het concretere doel dat er achter zat. Die organisaties waren door iedereen -incluis de bevolking die achter het doel stonden- uitgekotst als ze doelbewust kinderen hadden opgeblazen. Ook dat ligt anders voor (pro-jihad) moslims schijnbaar.
pi_171149792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

ik droeg mijn capuchon niet tijdens de controle. Maar ze voelden wel stevig of ik er niets in verbergt had :')
Ze dachten waarschijnlijk dat je een 500 ponder had ingeslikt.
pi_171149849
Geert is ook aan het twitteren geslagen _O-

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:00 Hé @MinPres Rutte blijf morgen lekker weg bij de herdenking van Manchester in de 2e Kamer. We hebben niks aan je lege woorden van rouw. (1) reageer retweet
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:03 Je doet niks om ons te beschermen. Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende. (2) reageer retweet
pi_171149877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:02 schreef Stranger het volgende:
Hoe stel je dit voor? Islam bij wet verbieden en iedereen vast zetten die een koran bezit? Radicaal optreden tegen een godsdienst heeft echt 0,0 zin. Mensen blijven desnoods in het geheim praktiseren en je krijgt er alleen maar minder grip op. Ik vind het persoonlijk ook veel te ver gaan om hier de hele Islam voor de veroordelen, maar snap dat veel mensen geen zin hebben in nuance in deze discussie.
Toen 15 jaar geleden deze ellende begon, had men het over een enkeling, een lonewolf, een gek, die toevallig moslim was. Nu hebben we het al over hele moskeeen e.a. organisaties die erbij betrokken zijn. Wereldwijd heb je het over organisaties als ISIS....

De nuance ligt bij die moslims die de islam minder serieus nemen, in de islam ligt die nuance niet.

Dus wat we moeten doen is zorgen dat meer moslims de islam minder serieus nemen, maar hier en overal ter wereld doen we het tegenovergestelde en wordt het alleen maar erger.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171149881
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Geert is ook aan het twitteren geslagen _O-

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:00 Hé @MinPres Rutte blijf morgen lekker weg bij de herdenking van Manchester in de 2e Kamer. We hebben niks aan je lege woorden van rouw. (1) reageer retweet
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:03 Je doet niks om ons te beschermen. Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende. (2) reageer retweet
Niets van gelogen.
pi_171149911
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:07 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij komt uit Zuid-Afrika. Hopelijk komt Boko-Haram nog even bij hem langs.

pi_171149922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat zal een nare ervaring voor de beste kerel geweest zijn. Hoop voor hem dat ie niet heeft moeten bukken
Ghehe. Ik ben een keer naar een festival (in Nederland) gegaan waar ze wel in BH's en onderbroeken voelden bij het fouilleren. Dat was niet prettig.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:24:58 #43
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171149927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:32 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je kan niet 'we' gebruiken en dan vervolgens zo'n uitspraak doen.

Voor jou is het 'ze'.
Dat is misschien het gevoel bij andere clubs. Het 'wij' supporters en 'zij' spelers. Geen idee, want ik ben gene andere clubs gewend.

Ajacieden zijn wij allemaal bij Ajax.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:28:15 #44
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_171149992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap niet hoe je een bom krijgt in de UK. Toen ik eens naar londen ging vonden ze me verdacht en gooiden ze me hele inhoud van me rugzak op tafel om te controleren. Ze fouilleerden me van kop tot teen.
Die oudere man van rond de 1.70 zeker.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_171150001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Geert is ook aan het twitteren geslagen _O-

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:00 Hé @MinPres Rutte blijf morgen lekker weg bij de herdenking van Manchester in de 2e Kamer. We hebben niks aan je lege woorden van rouw. (1) reageer retweet
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:03 Je doet niks om ons te beschermen. Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende. (2) reageer retweet
^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:29:24 #46
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171150022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:07 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat hebben we aan zulk soort... :r
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:30:16 #47
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150042
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Geert is ook aan het twitteren geslagen _O-

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:00 Hé @MinPres Rutte blijf morgen lekker weg bij de herdenking van Manchester in de 2e Kamer. We hebben niks aan je lege woorden van rouw. (1) reageer retweet
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:03 Je doet niks om ons te beschermen. Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende. (2) reageer retweet
Dit is de spijker op zijn kop.
Zit zelfs met medeverantwoordelijke en extremistenliefhebber yasser al klaver aan tafel. Je weet wel, van die partij die 'vluchtelingen' uit noord afrika en het midden oosten met een vliegtuig hier naar toe wil halen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171150043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:12 schreef spiritusbus het volgende:
Zijn er al van die gekken die geroepen hebben dat dit niets met de islam te maken heeft?
Op radio 1 werd de vergelijking met de IRA gemaakt en we moeten er maar aan wennen is de boodschap. Ze hebben ook een heel mooie doordachte stelling vandaag:
'Het is onmogelijk ons volledig te beschermen tegen terreur'
http://www.nporadio1.nl/standpunt
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:31:46 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_171150078
Hoe is Rutte nou weer verantwoordelijk voor Manchester. Wilders zit zich waarschijnlijk elke nacht in slaap te huilen dat hier geen kinderen zijn opgeblazen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:32:04 #50
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171150087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Op radio 1 werd de vergelijking met de IRA gemaakt en we moeten er maar aan wennen is de boodschap.
Radio 1 is een soort Al-Jazeera . Morgen gaan ze beweren dat dit alleen maar goed is
RED ONS HENNIEGOD
pi_171150105
emilydugan twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:31:36 Theresa May just left the children's hospital where she was meeting staff and patients #Manchester https://t.co/4IHOL9erkx reageer retweet
pi_171150115
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Op radio 1 werd de vergelijking met de IRA gemaakt en we moeten er maar aan wennen is de boodschap.
http://www.nporadio1.nl/standpunt
Yep ik las op Viva ook IRA,ETA,die hadden allemaal veel meer slachtoffers gemaakt zelfs de treinkaping in de Punt kwam voorbij om deze aanslag te bagatelliseren..
pi_171150117
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ghehe. Ik ben een keer naar een festival (in Nederland) gegaan waar ze wel in BH's en onderbroeken voelden bij het fouilleren. Dat was niet prettig.
Dat meen je niet... Bij welk festival was dat?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:34:08 #54
117098 Hathor
Effe niet
pi_171150136
Dit is natuurlijk ook een direct gevolg van het gewoon maar laten voortetteren van haatpaleizen waar imams als Anjem Choudary de scepter zwaaien en mensen worden geinfecteerd met haat. Het word echt tijd dat het soort lieden die openlijk hun sympathie uitspreken voor groeperingen als IS worden opgepakt en vastgezet of het land uitgeflikkert. Als de wet dat niet toestaat, dan pas je wet maar aan, dit kan zo niet blijven doorgaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171150141
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:33 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Yep ik las op Viva ook IRA,ETA,die hadden allemaal veel meer slachtoffers gemaakt zelfs de treinkaping in de Punt kwam voorbij om deze aanslag te bagatelliseren..
Als de dood dat ze zijn dat de teneur omslaat naar: grenzen dicht.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:34:41 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Op radio 1 werd de vergelijking met de IRA gemaakt en we moeten er maar aan wennen is de boodschap. Ze hebben ook een heel mooie doordachte stelling vandaag:
'Het is onmogelijk ons volledig te beschermen tegen terreur'
http://www.nporadio1.nl/standpunt
Radio 1 is doorspekt policor, wensdenkers en onrealistische linksbaggeraars. Die liggen al op de rug als je boe roept en laten hun vrouwen hoofddoekjes dragen.

Die verkopen hun ziel aan de duivel als het er om gaat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:35:11 #57
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171150162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Geert is ook aan het twitteren geslagen _O-

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:00 Hé @MinPres Rutte blijf morgen lekker weg bij de herdenking van Manchester in de 2e Kamer. We hebben niks aan je lege woorden van rouw. (1) reageer retweet
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:03 Je doet niks om ons te beschermen. Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende. (2) reageer retweet
Doorhebben dat je wel eens de grootste partij van Nederland kan gaan worden en dan besluiten de laatste 2 weken voor de verkiezingen onzichtbaar te worden. Flikker toch op Geert.
pi_171150189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als de dood dat ze zijn dat de teneur omslaat naar: grenzen dicht.
Ja veel Groenlinks en Pvdd daar.
Willen de hele actueelpijler het liefst afschaffen vanwege al het vermeende racisme _O-
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:36:15 #59
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171150190
Ik was afgelopen week bij het WK ijshockey in Keulen, het enige wat werd gevraagd was of ik water in m'n tas had zitten. Verder werd niets gecontroleerd. Tja. :N
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:36:25 #60
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150196
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:33 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Yep ik las op Viva ook IRA,ETA,die hadden allemaal veel meer slachtoffers gemaakt zelfs de treinkaping in de Punt kwam voorbij om deze aanslag te bagatelliseren..
Ranzigheid kent geen tijd bij die mensen.

Neemt niet weg dat als we die laffe laaghartige wezens er uit hadden getrapt, deze 22 nog hadden geleefd. En mooi hadden kunnen vertellen aan hun omgeving hoe geweldig ze het hadden gisteravond.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171150198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:34 schreef Hathor het volgende:
Dit is natuurlijk ook een direct gevolg van het gewoon maar laten voortetteren van haatpaleizen waar imams als Anjem Choudary de scepter zwaaien en mensen worden geinfecteerd met haat. Het word echt tijd dat het soort lieden die openlijk hun sympathie uitspreken voor groeperingen als IS worden opgepakt en vastgezet of het land uitgeflikkert. Als de wet dat niet toestaat, dan pas je wet maar aan, dit kan zo niet blijven doorgaan.
er zijn geen politici te vinden die dit willen, althans, geen meerderheid.
There are only 151 Pokémon.
pi_171150206
Overigens was er bij de vorige aanslag ook al een link met James Bond. Nu weer: Roger Moore overleden.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:36:50 #63
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171150207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Macron heeft gezegd dat Europa moet leren leven met terroristische aanslagen. Merkel en haar regering doen ook niet veel om nieuwe aanslagen te voorkomen. Sterker nog, niet 1 EU leider doet iets om nieuwe aanslagen te voorkomen. En raad eens wat ze allemaal met elkaar gemeen hebben? Ze hebben geen van allen kinderen en hoeven dus ook niet in te zitten over wat voor wereld ze aan de volgende generatie doorgeven.

Ha. Lachertje dit. Jij denkt dat er serieus niets wordt gedaan om aanslagen te voorkomen? Denk dan nog eens. Men mag wat mij betreft wel ophouden met deze borrelpraat. Ook Geertje denkt het allemaal te weten, maar die blaat ook maar onzin en non-oplossingen.

Denk sowieso niet te min over onze veiligheids- en inlichtingendiensten.

Maar ja, Rutte had ons persoonlijk motte bschermen!!1

quote:
En waar zijn al die vredelievende, seculiere moslims die geweld afwijzen? Waar is de internationale coalitie van moslims die vecht voor vrede? Heb ik nog niet gezien.
:')! Dus de doorsnee moslim moet zich bij elke aanslag uitspreken tegen het geweld alsof zij er zelf schuldig aan zouden zijn? Triest. Trouwens hebben ze dat al vaak genoeg gedaan (had niet gehoeven mijns inziens, maar ze deden het wel), maar dat wil jij dan weer niet zien/geloven.

[ Bericht 2% gewijzigd door richolio op 23-05-2017 17:41:57 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171150226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:36 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja veel Groenlinks en Pvdd daar.
Willen de hele actueelpijler het liefst afschaffen vanwege al het vermeende racisme _O-
Ik vind het op zich niet erg dat ze links zijn, maar zo'n stelling, zo'n dooddoener, letterlijk. Ergerlijk.
pi_171150240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daarom ging die presentatie van huppeldepup (naam even vergeten) bij DWDD (College of zo) ook nergens over. Ze probeerde ons te vertellen dat het wel goed zou komen, zoals het met IRA en ETA en zo uiteindelijk ook ophield, maar het terrorisme van die groepen hadden een concreet politiek-doel; soevereiniteit. Dat ligt met islamitisch terrorisme anders. Nu worden de aanslagen de laatsten jaren wel geclaimd door ISIS (waarvan we niet altijd weten of het altijd terecht is), die ook grondgebied nastreeft, maar het is alles behalve waarschijnlijk dat het er bij zou blijven als ISIS een eigen staat zou krijgen. De jihad is in feite onbegrensd en ISIS lijkt vooral een mooie label om je als Europese moslim onder te scharen. Het had net zo goed een andere groep kunnen zijn.
Beatrice.

Tijdens één van de afleveringen van DWDD gaf zij een advies; bidden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:40:17 #66
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:35 schreef YazooW het volgende:

[..]

Doorhebben dat je wel eens de grootste partij van Nederland kan gaan worden en dan besluiten de laatste 2 weken voor de verkiezingen onzichtbaar te worden. Flikker toch op Geert.
Vervolgens als 2de partij ook totaal worden buitengesloten door de rest, terwijl je een derde aan zetels hebt gewonnen.
Flikker toch op rest van de politiek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171150279
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Beatrice.

Tijdens één van de afleveringen van DWDD gaf zij een advies; bidden.
En daarmee gaf zij gelijk haar geloofwaardigheid op. :)
pi_171150286
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik probeer het visueel te krijgen maar het lukt niet. Dus ik vraag het gewoon: Hoe fouilleer je een hoofd?
Met een lampje in zijn oren kijken, denk ik.
I´m back.
pi_171150288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:36 schreef richolio het volgende:

[..]

Ha. Lachertje dit. Jij denkt dat er serieus niets wordt gedaan om aanslagen te voorkomen? Denk dan nog eens. Men mag wat mij betreft wel ophouden met deze borrelpraat. Ook Geertje denkt het allemaal te weten, maar die blaat ook maar onzin en non-oplossingen.

Rutte had ons persoonlijk motte bschermen!!1

[..]

:')! Dus de doorsnee moslim moet zich bij elke aanslag uitspreken tegen het geweld alsof zij er zelf schuldig aan zouden zijn? Triest. Trouwens hebben ze dat al vaak genoeg gedaan (had niet gehoeven mijns inziens, maar ze deden het wel), maar dat wil jij dan weer niet zien/geloven.
Repressie
Repressie
Repressie
etc

En ondertussen de islamitische boom, waaruit de terroristische appels vallen, blijven bewateren dmv migratie.
pi_171150301
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Beatrice.

Tijdens één van de afleveringen van DWDD gaf zij een advies; bidden.
Ook nog gezegd naar welke God toevallig?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:42:51 #71
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171150314
Deze aanslagen zo min mogelijk aandacht geven is eigenlijk het beste.

Om eerlijk te zijn doen dit soort aanslagen me iedere keer minder, zelfs dit soort vreselijke dingen beginnen te wennen.
pi_171150318
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met een lampje in zijn oren kijken, denk ik.
Of een gesprek voeren. Als er niets zinnigs uit komt zijn de hersenen wrs vervangen met iets gevaarlijks.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:43:54 #73
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:36 schreef richolio het volgende:

[..]

Ha. Lachertje dit. Jij denkt dat er serieus niets wordt gedaan om aanslagen te voorkomen? Denk dan nog eens. Men mag wat mij betreft wel ophouden met deze borrelpraat. Ook Geertje denkt het allemaal te weten, maar die blaat ook maar onzin en non-oplossingen.

Denk sowieso niet te min over onze veiligheids- en inlichtingendiensten.

Maar ja, Rutte had ons persoonlijk motte bschermen!!1

[..]

:')! Dus de doorsnee moslim moet zich bij elke aanslag uitspreken tegen het geweld alsof zij er zelf schuldig aan zouden zijn? Triest. Trouwens hebben ze dat al vaak genoeg gedaan (had niet gehoeven mijns inziens, maar ze deden het wel), maar dat wil jij dan weer niet zien/geloven.
Die gemeenschap is deels medeplichtig. Al de feestende moslims en al diegene die hun zoons, neven, ooms en broers niet hebben uitgeleverd maar het wel wisten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:44:28 #74
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171150347
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Repressie
Repressie
Repressie
etc

En ondertussen de islamitische boom, waaruit de terroristische appels vallen, blijven bewateren dmv migratie.
Die worden bewaterd ja? Denk niet te min over onze veiligheids- en inlichtingendiensten. Er zijn verder veel programma's op radicalisering te herkennen en te voorkomen in Nederland. Ze doen echt veel. Als jij denkt dat een migratiestop dé oplossing is dan zit je verkeerd.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171150360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:42 schreef SugeLucky het volgende:
Deze aanslagen zo min mogelijk aandacht geven is eigenlijk het beste.

Wegkijker gespot. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:45:20 #76
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171150368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die gemeenschap is deels medeplichtig. Al de feestende moslims en al diegene die hun zoons, neven, ooms en broers niet hebben uitgeleverd maar het wel wisten.
Die gehele moslimgemeenschap is deels medeplichtig aan deze aanslagen ja? :D Jezus, wat ben jij dom. Ga je inlezen of iets. Gauw.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171150373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:42 schreef SugeLucky het volgende:
Deze aanslagen zo min mogelijk aandacht geven is eigenlijk het beste.

Om eerlijk te zijn doen dit soort aanslagen me iedere keer minder, zelfs dit soort vreselijke dingen beginnen te wennen.
Dat was precies wat ik vanmorgen ook even dacht.
Ik was niet eens echt meer geschokt maar dacht slechts alweer?
pi_171150379
pi_171150389
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn dat?
pi_171150412
Manchester attacker is Salman Abedi: security sources

quote:
Salman Abedi, a British man of Libyan origin, carried out Monday’s suicide-bomb attack in Manchester, Western European security officials told POLITICO on condition of anonymity.

Abedi, who was born in 1994, died at the scene after killing 22 others and injuring more than 50 in the attack on concert-goers at the Manchester Arena, one of the officials said.

U.K. authorities were waiting for DNA test results before announcing his identity, the officials said.

Manchester police announced Tuesday that they had arrested a 23-year-old man in south Manchester in connection with the attack. Another man was arrested at the Arndale Center, the city’s largest shopping mall, which was briefly evacuated earlier Tuesday.

One of those arrested is Abedi’s brother, one of the security officials said.
http://www.politico.eu/ar(...)alman-abedi-sources/
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:49:20 #81
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171150441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:44 schreef superniger het volgende:

[..]

Wegkijker gespot. _O_
Wow, je begrijpt er werkelijk niets van.

Het enige waar organisaties als IS op gedijen, is angst door media aandacht.

Breng je het niet meer in het nieuws dan worden deze aanslagen al snel niet meer interessant om te plegen.

Het is jammer dat de media smult van dit soort sensatie en zo deze tyfuszooi in de hand werkt.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:49:47 #82
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150450
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:45 schreef richolio het volgende:

[..]

Die gehele moslimgemeenschap is deels medeplichtig aan deze aanslagen ja? :D Jezus, wat ben jij dom. Ga je inlezen of iets. Gauw.
Issue much?
Lees die post nog eens rustig na voordat je gaat blaten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171150474
Hij was welkom, welkom in het Britse land.
pi_171150488
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:44 schreef richolio het volgende:

[..]

Die worden bewaterd ja? Denk niet te min over onze veiligheids- en inlichtingendiensten. Er zijn verder veel programma's op radicalisering te herkennen en te voorkomen in Nederland. Ze doen echt veel. Als jij denkt dat een migratiestop dé oplossing is dan zit je verkeerd.
De islamitische boom, niet de appels, wordt bewaterd. Men poogt deze immers te laten groeien door (massa)migratie toe te staan. (2,6 miljoen de laatste 3 jaar). De bestrijding waar jij het over hebt gaat over het voorkomen van het ontstaan van rot of het voorkomen van daden van de rotte appels. Maar zie, als je de boom laat groeien, groeit ook de noodzaak (ook in kwantiteit) om de gevolgen ervan te onderdrukken; repressie, 'voorkomen', etc. Migratieoplossing is niet de oplossing om islamitisch terrorisme te voorkomen (immers zijn er al moslims aanwezig), maar om verdere groei van de islamitische boom, en dus het bijbehorende terrorisme, te annuleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2017 17:53:35 ]
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:52:31 #85
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171150516
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:36 schreef richolio het volgende:

[..]

Ha. Lachertje dit. Jij denkt dat er serieus niets wordt gedaan om aanslagen te voorkomen? Denk dan nog eens. Men mag wat mij betreft wel ophouden met deze borrelpraat. Ook Geertje denkt het allemaal te weten, maar die blaat ook maar onzin en non-oplossingen.

Denk sowieso niet te min over onze veiligheids- en inlichtingendiensten.

Maar ja, Rutte had ons persoonlijk motte bschermen!!1

[..]

:')! Dus de doorsnee moslim moet zich bij elke aanslag uitspreken tegen het geweld alsof zij er zelf schuldig aan zouden zijn? Triest. Trouwens hebben ze dat al vaak genoeg gedaan (had niet gehoeven mijns inziens, maar ze deden het wel), maar dat wil jij dan weer niet zien/geloven.
Zo dom geleuter zie je zelden. Proficiat. :D
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:53:46 #86
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171150549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zo dom geleuter zie je zelden. Proficiat. :D
Daar heb jij zelf gelukkig noooit last van inderdaad. Derhalve beetje hypocriete post.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171150550
Toch begrijp ik niet dat zo'n gast met rugtas in die foyer kan komen terwijl er een meute kinderen aanwezig is. Popconcerten zijn al zo kwetsbaar.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:58:35 #88
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171150635
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:40 schreef Red_85 het volgende:
Vervolgens als 2de partij ook totaal worden buitengesloten door de rest, terwijl je een derde aan zetels hebt gewonnen.
Flikker toch op rest van de politiek.
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken natuurlijk. Het vormen van een coalitie betekend dat je op sommige punten moet inleveren, Geert doet dat simpelweg niet. Dat valt bijvoorbeeld duidelijk op te merken op lokaal niveau waar de PVV actief is. Vergeet ook niet dat hij opeens wegliep bij het Catshuisoverleg.

Daarnaast eerst huilen dat de VVD je uitsluit om vervolgens een paar dagen later de leider van die partij neer te zetten als iemand die medeverantwoordelijk is voor een aanslag in een ander land.

Goed om te zien dat FvD aan het stijgen is in de peilingen, aan de PVV hebben we helemaal niks.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:00:23 #89
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171150668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:53 schreef richolio het volgende:

[..]

Daar heb jij zelf gelukkig noooit last van inderdaad. Derhalve beetje hypocriete post.
Om op 1 onderwerp in te gaan: Rutte besliste in zijn onmetelijke wijsheid dat de AIVD 1/3 van zijn budget in moest leveren terwijl er toen al veel Nederlanders naar Syrië gingen om te martelen en te moorden en te verkrachten. Leg me eens uit waarom dat volgens jou een wijze beslissing was van Rutte.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:04:15 #90
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:58 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken natuurlijk. Het vormen van een coalitie betekend dat je op sommige punten moet inleveren, Geert doet dat simpelweg niet. Dat valt bijvoorbeeld duidelijk op te merken op lokaal niveau waar de PVV actief is. Vergeet ook niet dat hij opeens wegliep bij het Catshuisoverleg.
Zou ik ook niet doen als je speerpunt minder moslims zijn en er iedere maand wel een moslim met bommetjes speelt of vrachtwagens gaat rijden.
quote:
Daarnaast eerst huilen dat de VVD je uitsluit om vervolgens een paar dagen later de leider van die partij neer te zetten als iemand die medeverantwoordelijk is voor een aanslag in een ander land.

rutte moet ook zijn hypocriete smoel houden met 'mede leven betuigen'. Walgelijk altijd. Niet alleen van hem, de rest ook. 'kijk mij eens goed zijn'.
quote:
Goed om te zien dat FvD aan het stijgen is in de peilingen, aan de PVV hebben we helemaal niks.
Jep. Maar denk dat die nooit de pvv gaan voorbijstreven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171150744
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vervolgens als 2de partij ook totaal worden buitengesloten door de rest, terwijl je een derde aan zetels hebt gewonnen.
Flikker toch op rest van de politiek.
k

Vraag hem eens of hij wil regeren met groen links,
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_171150760
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:04 schreef marsan het volgende:

[..]

k

Vraag hem eens of hij wil regeren met groen links,
Wilders wilde zelf eerder ook niet regeren met Rutte, dus hij moet niet zo hypocriet doen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:05:34 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171150768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vervolgens als 2de partij ook totaal worden buitengesloten door de rest, terwijl je een derde aan zetels hebt gewonnen.
Flikker toch op rest van de politiek.
Wauw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:05:50 #94
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171150772
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:04 schreef marsan het volgende:

[..]

k

Vraag hem eens of hij wil regeren met groen links,
yasser al klaver wil niet met hem.
Ook twee totale tegenpolen.

Vergelijk eerder kun je trekken met pvv.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171150818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:53 schreef Loekie1 het volgende:
Toch begrijp ik niet dat zo'n gast met rugtas in die foyer kan komen terwijl er een meute kinderen aanwezig is. Popconcerten zijn al zo kwetsbaar.
Er zijn wel meer concentraties van mensen waar je binnen kan komen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:09:03 #96
194695 franklop
Fran knock
pi_171150832
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn wel meer concentraties van mensen waar je binnen kan komen.
Op Koningsdag heb je zo 100 verschillende voorbeelden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:09:46 #97
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171150850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:00 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Om op 1 onderwerp in te gaan: Rutte besliste in zijn onmetelijke wijsheid dat de AIVD 1/3 van zijn budget in moest leveren terwijl er toen al veel Nederlanders naar Syrië gingen om te martelen en te moorden en te verkrachten. Leg me eens uit waarom dat volgens jou een wijze beslissing was van Rutte.
Dan moet jij me uitleggen waarom jij denkt dat ik dat een goede beslissing zou vinden. Nogal lastig uitleggen als ik het daar niet mee eens ben. Niet de eerste keer dat je me onterecht dingen verwijt die niet waar zijn
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171150864
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn wel meer concentraties van mensen waar je binnen kan komen.
Er is al meerdere keren een popconcert of festival doelwit geweest.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:11:12 #99
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171150882
Het heeft geen zin. Een combinatie van wegkijkers en sadisten die dit land kapot willen maken regeren dit land. Maakt niet uit hoeveel aanslagen er komen, ze doen er niks aan, ze verergeren juist het probleem door steeds meer moslims in dit land op te nemen en dit land verder te islamiseren.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:11:48 #100
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171150897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Er is al meerdere keren een popconcert of festival doelwit geweest.
Als je ziet hoeveel van dit soort evenementen er dagelijks zijn, valt de dreiging te verwaarlozen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:12:02 #101
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171150901
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn wel meer concentraties van mensen waar je binnen kan komen.
Kortom, we hebben nog een hoop te doen voor de veiligheid.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_171150904
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:05 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wilders wilde zelf eerder ook niet regeren met Rutte, dus hij moet niet zo hypocriet doen.
Ja en Roemer wil niet met Rutte etc.. net het plein van de kleuterschool..
Ik wil niet met jou knikkeren,als jij mijn zandtaartje stuk maakt dan maak ik er 2 van jou stuk..
pi_171150935
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Beatrice.

Tijdens één van de afleveringen van DWDD gaf zij een advies; bidden.
Nou dat heeft dan ook niet geholpen en kan van het lijstje geschapt worden.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:15:23 #104
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171150960
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Het heeft geen zin. Een combinatie van wegkijkers en sadisten die dit land kapot willen maken regeren dit land. Maakt niet uit hoeveel aanslagen er komen, ze doen er niks aan, ze verergeren juist het probleem door steeds meer moslims in dit land op te nemen en dit land verder te islamiseren.
Aw, niet zo over jezelf praten..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:15:45 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171150973
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Beatrice.

Tijdens één van de afleveringen van DWDD gaf zij een advies; bidden.
Is daar een clip van? Ik heb wat van haar stukjes gelezen en die leken toch wat beter te zijn dan zo'n lege uitspraak.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:16:28 #106
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171150983
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:09 schreef richolio het volgende:

[..]

Dan moet jij me uitleggen waarom jij denkt dat ik dat een goede beslissing zou vinden. Nogal lastig uitleggen als ik het daar niet mee eens ben. Niet de eerste keer dat je me onterecht dingen verwijt die niet waar zijn
Je viel Wilders aan, de man die al ruim 10 jaar waarschuwt voor dit soort dingen. Je verdedigde Rutte, de man die de afgelopen 1,5 jaar 100.000 moslims toegelaten heeft in dit land. Je verdedigde de islam terwijl de lichaamsdelen van 12-jarige meisjes nog her en der verspreid liggen.
Je bent niet goed wijs.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:17:15 #107
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171150995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je viel Wilders aan, de man die al ruim 10 jaar waarschuwt voor dit soort dingen. Je verdedigde Rutte, de man die de afgelopen 1,5 jaar 100.000 moslims toegelaten heeft in dit land. Je verdedigde de islam terwijl de lichaamsdelen van 12-jarige meisjes nog her en der verspreid liggen.
Je bent niet goed wijs.
Uh, oké man. Als jij denkt dat het daadwerkelijk zo zit.. Prima..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171151008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:42 schreef SugeLucky het volgende:
Deze aanslagen zo min mogelijk aandacht geven is eigenlijk het beste.

Om eerlijk te zijn doen dit soort aanslagen me iedere keer minder, zelfs dit soort vreselijke dingen beginnen te wennen.
Voor elke aanslag een stad in het midden-oosten tot parkeerplaats omturnen lijkt me beter.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:18:07 #109
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151009
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is daar een clip van? Ik heb wat van haar stukjes gelezen en die leken toch wat beter te zijn dan zo'n lege uitspraak.
Is ze/het ook. Die DWDD University is ook donderdag pas, meen ik gezien te hebben. Ze is heus wel wat intelligenter dan "bidden uheueh". Ik vind haar wel interessant.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:18:08 #110
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171151010
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:15 schreef richolio het volgende:

[..]

Aw, niet zo over jezelf praten..
Worden er überhaupt nog eisen gesteld aan moderators op Fok?
pi_171151016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:53 schreef Loekie1 het volgende:
Toch begrijp ik niet dat zo'n gast met rugtas in die foyer kan komen terwijl er een meute kinderen aanwezig is. Popconcerten zijn al zo kwetsbaar.
Wat ik ervan begrijp is dat hij vanaf openbaar gebied (het station) tot net voor de ingang/uitgang van de Arena is gekomen. Bij de Ziggodome heb je het pleintje voor de ingang en de voor de JC Arena loopt het ook helemaal vol zodra de toppers ofzo afgelopen zijn.
.
pi_171151018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je viel Wilders aan, de man die al ruim 10 jaar waarschuwt voor dit soort dingen. Je verdedigde Rutte, de man die de afgelopen 1,5 jaar 100.000 moslims toegelaten heeft in dit land. Je verdedigde de islam terwijl de lichaamsdelen van 12-jarige meisjes nog her en der verspreid liggen.
Je bent niet goed wijs.
Het jongste slachtoffertje was 8 maar goed ook Wilders gaat hier niets meer aan doen.!
De mogelijke aanslagplegers zijn allang binnen of zelfs hier geboren.!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:19:02 #113
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171151026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:18 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Worden er überhaupt nog eisen gesteld aan moderators op Fok?
Fylax was dat ooit dus wat denk je zelf?
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:19:04 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151027
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:18 schreef richolio het volgende:

[..]

Is ze/het ook. Die DWDD University is ook donderdag pas, meen ik gezien te hebben. Ze is heus wel wat intelligenter dan "bidden uheueh". Ik vind haar wel interessant.
Ik ook, niet op alle gebieden met haar eens maar donderdag dus? Ik ben benieuwd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:19:06 #115
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:18 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Worden er überhaupt nog eisen gesteld aan moderators op Fok?
Ja. Maar niet heel relevant voor nu, me dunkt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171151035
Mensen die de Islam hierbij betrekken
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:20:17 #117
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171151045
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:18 schreef Fer het volgende:

[..]

Wat ik ervan begrijp is dat hij vanaf openbaar gebied (het station) tot net voor de ingang/uitgang van de Arena is gekomen. Bij de Ziggodome heb je het pleintje voor de ingang en de voor de JC Arena loopt het ook helemaal vol zodra de toppers ofzo afgelopen zijn.
Mensenmassa's zijn echt te makkelijk bereikbaar. Dat kan gewoon niet meer.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_171151051
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is daar een clip van? Ik heb wat van haar stukjes gelezen en die leken toch wat beter te zijn dan zo'n lege uitspraak.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:21:03 #119
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171151060
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:19 schreef rosalinde93 het volgende:
Mensen die de Islam hierbij betrekken
Ja de islam heeft hier helemaal niets mee te maken. Aanslagplegers doen dit absoluut niet uit de naam van Allah.

??
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:21:19 #120
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171151065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit is de spijker op zijn kop.
Zit zelfs met medeverantwoordelijke en extremistenliefhebber yasser al klaver aan tafel. Je weet wel, van die partij die 'vluchtelingen' uit noord afrika en het midden oosten met een vliegtuig hier naar toe wil halen.
Dat snap ik echt niet. Gewoon ronduit totaal ziek, dat ze dat soort dingen nog steeds actief willen. Echt volledig geschift die mensen. En het wordt ook tijd dat ze in publieke optreden als zodanig worden behandeld.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171151068
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:19 schreef rosalinde93 het volgende:
Mensen die de Islam hierbij betrekken
Die die moslims als volwaardige mensen beschouwen :')
pi_171151073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:20 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Mensenmassa's zijn echt te makkelijk bereikbaar. Dat kan gewoon niet meer.
Je zou ze per tien naar buiten kunnen laten. Je moet toch wat. Zorg dat ze binnen veilig zijn en dat ze op weg naar huis zo veilig mogelijk zijn.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:22:08 #123
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171151079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:18 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Het jongste slachtoffertje was 8 maar goed ook Wilders gaat hier niets meer aan doen.!
De mogelijke aanslagplegers zijn allang binnen of zelfs hier geboren.!
Dus hetzelfde succesvolle beleid van de afgelopen 30 jaar nog eens 30 jaar herhalen zoals Rutte, Samsom, Pechtold en al die andere idioten willen?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:25:06 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151121
quote:
Oh ja, dat was het. Zeer veel kennis en kunde maar zoals zoveel deskundigen een zeer sterk ontwikkeld afleidingsmechanisme om religie maar niet te noemen.

Nu weet ik weer waarom de Correspondent zo'n fan van haar was.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171151141
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is daar een clip van? Ik heb wat van haar stukjes gelezen en die leken toch wat beter te zijn dan zo'n lege uitspraak.
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:18 schreef richolio het volgende:

[..]

Is ze/het ook. Die DWDD University is ook donderdag pas, meen ik gezien te hebben. Ze is heus wel wat intelligenter dan "bidden uheueh". Ik vind haar wel interessant.
Bidden tegen terreur met Beatrice met den Bijbel

[ Bericht 29% gewijzigd door SpaceOddity op 23-05-2017 18:32:47 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_171151155
Achja dit is de prijs die we gaan betalen voor de mooie multiculti samenleving wie wil dat nou missen.

Die paar doden boeiend
Ik zwaai naar dieren.
pi_171151165
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh ja, dat was het. Zeer veel kennis en kunde maar zoals zoveel deskundigen een zeer sterk ontwikkeld afleidingsmechanisme om religie maar niet te noemen.

Nu weet ik weer waarom de Correspondent zo'n fan van haar was.
Het zijn vijf delen.

Wel boeiend om te bekijken idd...
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 18:28:42 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_171151187
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:19 schreef rosalinde93 het volgende:
Mensen die de Islam hierbij betrekken
Want? Doodziek word ik er van. Geen dag gaat voorbij of het gaat over de islam. In negatieve zin. Geen enkel ander geloof zet zichzelf dmv aanslagen zo in de kijker. En dan komen de apologeten weer aanzetten met allerlei dooddoeners en hunnie doen het ook. Terwijl er door de lui die dit geweld goedkeuren gejuicht wordt. Kotsmisselijk word ik er van.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:29:20 #129
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171151198
quote:
Beatrice :') , het lievelingetje van de Vara. De Vara, de omroep die 30 jaar lang wegkeek en nog steeds wegkijkt.
pi_171151231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:14 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nou vooruit, geen capuchon dan. Maar je slechte kennis van het Nederlands in combinatie met een rugzak maakt je ook verdacht.
Er is niets mis met mijn Nederlands. Nou leer het me wat had er in de plaats moeten staan.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:31:29 #131
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus hetzelfde succesvolle beleid van de afgelopen 30 jaar nog eens 30 jaar herhalen zoals Rutte, Samsom, Pechtold en al die andere idioten willen?
En toch nemen terrorisme en moord al jaren af (2). Ook de afgelopen 30 jaar. Misschien hebben we het dan toch zo slecht nog niet tegenwoordig. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:32:40 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151254
quote:
Ja, dat is niet zo verwonderlijk. Ze is vrij hardcore christen geloof ik. Lid van CU zelfs.

Naar dat verhaal moet je dus niet luisteren. Wel naar wat ze zegt over de daadwerkelijke effectieve bestrijding van terrorisme in de praktijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:35:38 #133
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171151300
Gaan ze in Amsterdam trouwens nog iets doen om het museumplein te beveiligen, of gokken ze er zoals gewoonlijk weer eens op dat aanslagen altijd in andere landen zijn?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:36:32 #134
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_171151312
Nu een item hierover bij RTL Boulevard. .
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_171151321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:35 schreef hooibaal het volgende:
Gaan ze in Amsterdam trouwens nog iets doen om het museumplein te beveiligen, of gokken ze er zoals gewoonlijk weer eens op dat aanslagen altijd in andere landen zijn?
Jij hebt werkelijk geen idee wat de Nederlandse veiligheidsdiensten doen hé?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:38:56 #136
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171151345
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:36 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Jij hebt werkelijk geen idee wat de Nederlandse veiligheidsdiensten doen hé?
Op basis van het gegeven dat je op dat soort plekken zo naar binnen wandelt met je bom, niet genoeg.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:40:19 #137
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151362
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:38 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Op basis van het gegeven dat je op dat soort plekken zo naar binnen wandelt met je bom, niet genoeg.
:') Nee dus
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171151364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:38 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Op basis van het gegeven dat je op dat soort plekken zo naar binnen wandelt met je bom, niet genoeg.
Dat denk jij, als dat zo was geweest was er in Nederland allang wat gebeurt, ik zeg niet dat we hier ''veilig'' zijn, maar we hebben wel een van de beste veiligheidsdiensten van Europa.
pi_171151369
Een vrouw bij NPO radio 1;

we moeten begrijpen dat ze het niet zo maar doen

komt door pestgedrag vannwesten en polarisatie


:')
(she/her)
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:42:35 #140
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_171151406
Nu een analyse van Bridget Maasland bij RTL Boulevard
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_171151411
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:41 schreef Fylax het volgende:
Een vrouw bij NPO radio 1;

we moeten begrijpen dat ze het niet zo maar doen

komt door pestgedrag vannwesten en polarisatie

:')
Serieus? 8)7 8)7 8)7
pi_171151427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:35 schreef hooibaal het volgende:
Gaan ze in Amsterdam trouwens nog iets doen om het museumplein te beveiligen, of gokken ze er zoals gewoonlijk weer eens op dat aanslagen altijd in andere landen zijn?
Ja alle Marokkanen krijgen tijdelijk een uitgaansverbod, heb je dat niet gelezen? :{
.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:44:08 #143
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171151434
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:19 schreef rosalinde93 het volgende:
Mensen die de Islam hierbij betrekken
:')
Serieus, dit soort mensen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:45:33 #144
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171151468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:40 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat denk jij, als dat zo was geweest was er in Nederland allang wat gebeurt, ik zeg niet dat we hier ''veilig'' zijn, maar we hebben wel een van de beste veiligheidsdiensten van Europa.
Dat weet je niet, dit is omdraaien van de redenering.

Bij festivals en concerten word je alleen gefouilleerd om te kijken of je niet je eigen drank meeneemt, in stations staan alleen maar poortjes om te voorkomen dat je zwartrijdt en in undercover programma's is meerdere malen aangetoond dat Schiphol zo lek is als een mandje. Dit kan alleen maar misgaan.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:46:14 #145
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151486
Is in inmiddels al meer bekend over de dader?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:47:07 #146
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171151505
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is in inmiddels al meer bekend over de dader?
Hij was bekend bij de veiligheidsdiensten.

Ook alweer zoiets.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_171151515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:45 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dat weet je niet, dit is omdraaien van de redenering.

Bij festivals en concerten word je alleen gefouilleerd om te kijken of je niet je eigen drank meeneemt, in stations staan alleen maar poortjes om te voorkomen dat je zwartrijdt en in undercover programma's is meerdere malen aangetoond dat Schiphol zo lek is als een mandje. Dit kan alleen maar misgaan.
Het zal ongetwijfeld ook wel eens misgaan, maar je kunt niet alles voorkomen. Ze zitten er hier in ieder geval dik bovenop.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:48:25 #148
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:45 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dat weet je niet, dit is omdraaien van de redenering.

Bij festivals en concerten word je alleen gefouilleerd om te kijken of je niet je eigen drank meeneemt, in stations staan alleen maar poortjes om te voorkomen dat je zwartrijdt en in undercover programma's is meerdere malen aangetoond dat Schiphol zo lek is als een mandje. Dit kan alleen maar misgaan.
Niet alleen hier. Was afgelopen week in new York en veel met de metro gereisd. Enorme mensenmassa's dicht op elkaar en niks geen controle.
Alle politie alleen bovengronds gezien. Ga je een museum in of op een wolkenkrabber strenge controles. In de metro niks.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:50:50 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171151589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:47 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Hij was bekend bij de veiligheidsdiensten.

Ook alweer zoiets.
Weer een grote faal van die Britse veiligheidsdiensten maar goed. In NL wordt voortijdig dit soort zooi van de straat gehaald.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171151595
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Niet alleen hier. Was afgelopen week in new York en veel met de metro gereisd. Enorme mensenmassa's dicht op elkaar en niks geen controle.
Alle politie alleen bovengronds gezien. Ga je een museum in of op een wolkenkrabber strenge controles. In de metro niks.
Denk jij, niet alles is zichtbaar.
pi_171151619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:47 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Hij was bekend bij de veiligheidsdiensten.

Ook alweer zoiets.
Dat beweerde CBS. Heb ik nog nergens bevestigd gezien.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171151632
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is in inmiddels al meer bekend over de dader?
http://www.telegraph.co.u(...)suicide-bomber-know/
-géén blogabet, bvd-
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:54:16 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151649
Ben benieuwd wanneer de mensen komen met 'ach het zijn er maar 23 in het verkeer komen meer mensen om hoor!!!!'
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171151685
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is in inmiddels al meer bekend over de dader?
- Dader is een Fin
- UKIP stemmer
- Nigal Farage inspireerde hem op dit te doen
- Was daarnaast een Brexit stemmer
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:57:34 #155
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171151700
ach het waren er maar 23, in het verkeer komen meer mensen om...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171151703
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ben benieuwd wanneer de mensen komen met 'ach het zijn er maar 23 in het verkeer komen meer mensen om hoor!!!!'
Die waren er gisteren al hoor!!!!!1
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:58:11 #157
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171151709
Alles wordt maar geaccepteerd en gerelativeerd. :r Niks wordt er aan gedaan, in tegendeel zelfs, ze voeren beleid waardoor het alleen maar erger wordt. :{ .
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:58:44 #158
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171151720
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat beweerde CBS. Heb ik nog nergens bevestigd gezien.
NOS Journaal zei het ook net.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:58:57 #159
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151725
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ben benieuwd wanneer de mensen komen met 'ach het zijn er maar 23 in het verkeer komen meer mensen om hoor!!!!'
Zo wordt dat niet gezegd.

Maar durf alsnog te zeggen dat de kans met een verkeersongeluk om het leven groter is dan met een aanslag.
Dat is gewoon een feit en even nodig te relativeren voor mensen die bang worden door dit soort aanslagen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171151735
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:19 schreef rosalinde93 het volgende:
Mensen die de Islam hierbij betrekken
Nee precies was vast een persoon die een hekel had aan de muziek
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:00:16 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151749
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zo wordt dat niet gezegd.

Jawel. En met een reden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171151757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:47 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Hij was bekend bij de veiligheidsdiensten.

Ook alweer zoiets.
Zegt niet zo heel veel. Tegenwoordig staat vrijwel elke Arabier op de lijst.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:00:55 #163
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151768
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jawel. En met een reden.
Waar? Wanneer? En met welke reden?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:01:00 #164
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171151776
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zo wordt dat niet gezegd.

Maar durf alsnog te zeggen dat de kans met een verkeersongeluk om het leven groter is dan met een aanslag.
Dat is gewoon een feit en even nodig te relativeren voor mensen die bang worden door dit soort aanslagen.
Aha, een nihilist. Dus helemaal niks is belangrijk voor jou. Je kan tenslotte elke wantoestand vergelijken met het aantal verkeersdoden.
pi_171151789
Kotsmisselijk word ik hiervan, bah! Het zijn gvd kinderen!

Verder heb ik er geen woorden voor...

Wat een hel moet dit zijn voor de ouders en alle andere nabestaanden. Niet te bevatten... ;(
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:01:28 #166
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:00 schreef Confetti het volgende:

[..]

Zegt niet zo heel veel. Tegenwoordig staat vrijwel elke Arabier op de lijst.
Bron?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:01:32 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151791
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waar? Wanneer? En met welke reden?
Om net te doen alsof terrorisme geen probleem is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:02:34 #168
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Aha, een nihilist. Dus helemaal niks is belangrijk voor jou. Je kan tenslotte elke wantoestand vergelijken met het aantal verkeersdoden.
Waar zeg ik dat ik niks belangrijk vind?
Hoe kom je daarbij?

Je bent in ieder geval een fantast :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:03:06 #169
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151825
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Om net te doen alsof terrorisme geen probleem is.
Waar zeg ik dat dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171151827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Geert is ook aan het twitteren geslagen _O-

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:00 Hé @MinPres Rutte blijf morgen lekker weg bij de herdenking van Manchester in de 2e Kamer. We hebben niks aan je lege woorden van rouw. (1) reageer retweet
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 17:19:03 Je doet niks om ons te beschermen. Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende. (2) reageer retweet
Wat is het toch een kortzichtige mafkees. Wilders is met zijn opruiende retoriek eerder verantwoordelijk voor radicalisering dan Rutte. Bovendien nogal een klap in het gezicht van iedereen die binnen veiligheidsdiensten, politie en leger bezig zijn met de beveiliging van Nederland om te zeggen dat er niks gedaan wordt.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:03:31 #171
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171151838
De volgende keer valt zo'n figuur een kindercrèche binnen en snijdt in Nederland de kelen van een aantal baby's door. Maar wat maakt het uit, het aantal verkeersdoden is veel hoger. :r
pi_171151840
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bron?
https://www.jihadwatch.or(...)ildren-on-watch-list

In Frankrijk maar Engeland is een nog grotere politiestaat.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:04:32 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151864
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan?
Wie zegt dat ik zeg dat jij dat zegt?

Dit krijg je dus van dat obscurantisme.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171151865
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat is het toch een kortzichtige mafkees. Wilders is met zijn opruiende retoriek eerder verantwoordelijk voor radicalisering dan Rutte. Bovendien nogal een klap in het gezicht van iedereen die binnen veiligheidsdiensten, politie en leger bezig zijn met de beveiliging van Nederland om te zeggen dat er niks gedaan wordt.
Wat triest.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:05:37 #175
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef Confetti het volgende:

[..]

https://www.jihadwatch.or(...)ildren-on-watch-list

In Frankrijk maar Engeland is een nog grotere politiestaat.
Er zullen vast camera's hangen op zo'n metrostation maar dat was het ook wel denk ik.

Je kunt er zo naar binnen met een bomgordel
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:05:45 #176
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Alles wordt maar geaccepteerd en gerelativeerd. :r Niks wordt er aan gedaan, in tegendeel zelfs, ze voeren beleid waardoor het alleen maar erger wordt. :{ .
Dat blijkt niet uit de cijfers die ik je net stuurde. Integendeel zelfs. De inlichtingendiensten zitten vast op hun luie reet beetje niets te doen inderdaad.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:05:54 #177
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171151906
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat triest.
Jij moet helemaal je mondt houden.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:06:22 #178
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_171151915
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
De volgende keer valt zo'n figuur een kindercrèche binnen en snijdt in Nederland de kelen van een aantal baby's door. Maar wat maakt het uit, het aantal verkeersdoden is veel hoger. :r
Mensen die zich enorm laten beïnvloeden door een kleine gebeurtenis :')
Ga lekker huilen of liever, verhuis lekker naar Noord Korea als je zo graag een politiestaat wilt.

Man man man..
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:06:25 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171151919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
De volgende keer valt zo'n figuur een kindercrèche binnen en snijdt in Nederland de kelen van een aantal baby's door. Maar wat maakt het uit, het aantal verkeersdoden is veel hoger. :r
Dat is een paar jaar geleden gebeurd ja.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171151930
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is een paar jaar geleden gebeurd ja.
Bron?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:07:05 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151933
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is een paar jaar geleden gebeurd ja.
Waar was dat ook alweer?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:07:48 #182
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171151947
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is een paar jaar geleden gebeurd ja.
In Belgie ja.

Maar begin er maar niet over, zal wel niet in het straatje passen van deze user.

Veels te genuanceerd voor hem. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171151948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
De volgende keer valt zo'n figuur een kindercrèche binnen en snijdt in Nederland de kelen van een aantal baby's door. Maar wat maakt het uit, het aantal verkeersdoden is veel hoger. :r
Hey, wij doden 10 tot 100 keer meer van hun kinderen, dus we winnen! ^O^
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:08:05 #184
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_171151958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:05 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat blijkt niet uit de cijfers die ik je net stuurde. Integendeel zelfs. De inlichtingendiensten zitten vast op hun luie reet beetje niets te doen inderdaad.
Nee hoor, de mensen die er werken doen er vast wel hun best op. Het probleem zit een laagje hoger, bij de mensen die bepalen welke maatregelen er genomen moeten worden en hoeveel bezetting daar voor nodig is. Voor die mensen staat veiligheid duidelijk niet op één.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_171151959
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat triest.
Ja, dit zijn zeker trieste tweets. Politiek bedrijven over de rug van vermoorde kinderen is zo ongeveer wel een van de laagste dingen die je kunt doen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:08:40 #186
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151973
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat is het toch een kortzichtige mafkees. Wilders is met zijn opruiende retoriek eerder verantwoordelijk voor radicalisering dan Rutte. Bovendien nogal een klap in het gezicht van iedereen die binnen veiligheidsdiensten, politie en leger bezig zijn met de beveiliging van Nederland om te zeggen dat er niks gedaan wordt.
Hier wordt hij alleen maar groter door. Het is immers een one-issue partij, dus de beste man heeft er alleen maar baat bij door dit soort dingen te stellen. Bij andere, meer realistischere en constructievere oplossingen verliest de man alleen maar.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:09:09 #187
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171151989
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waar was dat ook alweer?
In België: http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-levensgevaar.dhtml

Sindsdien worden nog steeds kinderen naar de creche gebracht.

Ook in Nederland is eens een kind om het leven gebracht, ergens in Brabant geloof ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:09:18 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171151994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:07 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hey, wij doden 10 tot 100 keer meer van hun kinderen, dus we winnen! ^O^
'Wij' lopen hun wijken in in Manchester en doden hun kinderen ja?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171152007
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Hier wordt hij alleen maar groter door. Het is immers een one-issue partij, dus de beste man heeft er alleen maar baat bij door dit soort dingen te stellen. Bij andere, meer realistischere en constructievere oplossingen verliest de man alleen maar.
Precies. Maar hij deelt in de verantwoordelijk als er in Nederland een aanslag gepleegd wordt door extremistische moslims.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:12:46 #190
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171152068
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:09 schreef Falco het volgende:

[..]

In België: http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-levensgevaar.dhtml

Sindsdien worden nog steeds kinderen naar de creche gebracht.

Ook in Nederland is eens een kind om het leven gebracht, ergens in Brabant geloof ik.
Ah gevonden, het was geen creche, maar een school: https://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Jesse_Dingemans

Maar goed, niet zo relevant verder. Het aantal doden door moslimterrorisme is hoger dan slachtingen op kinderdagverblijven of scholen hier in West-Europa. Het aantal doden in het verkeer is op haar beurt weer hoger dan het aantal doden door moslimgekkies.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171152088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:07 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hey, wij doden 10 tot 100 keer meer van hun kinderen, dus we winnen! ^O^
Onder die wij vallen iig ook de belastingbetalende Europese moslims.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:14:04 #192
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171152093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ach, die kinderen voelen geen pijn meer, slachtoffers zijn vooral de arme moslims die de priemende blikken in hun rug voelen.
59 gewonden voelen wel degelijk pijn.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171152110
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Idioot.
Dit was ook wel echt nét nadat er iets bekend was van een chaotische situatie _O-
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:15:52 #194
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171152134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:05 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat blijkt niet uit de cijfers die ik je net stuurde. Integendeel zelfs. De inlichtingendiensten zitten vast op hun luie reet beetje niets te doen inderdaad.
Ik heb eens gelezen dat je iets van 19 AIVD'ers nodig hebt (in ploegendienst) om 1 verdachte 24/7 in de gaten te houden. Je snapt hoop ik wel dat met geen mogelijkheid de AIVD dan al die wandellende tijdbommen in Nederland in de gaten kan houden.
pi_171152187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ach, die kinderen voelen geen pijn meer, slachtoffers zijn vooral de arme moslims die de priemende blikken in hun rug voelen.
Flikker toch op, misselijkmakend stuk vreten.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:18:05 #196
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171152189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik heb eens gelezen dat je iets van 19 AIVD'ers nodig hebt (in ploegendienst) om 1 verdachte 24/7 in de gaten te houden. Je snapt hoop ik wel dat met geen mogelijkheid de AIVD dan al die wandellende tijdbommen in Nederland in de gaten kan houden.
En dat doen ze dus wel in samenwerking met andere politie- & veiligheidsdiensten.

Elk aapje met een te lange baard en achterlijke ideeen zou permanent een rode laser op zn hoofd moeten krijgen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171152201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
De volgende keer valt zo'n figuur een kindercrèche binnen en snijdt in Nederland de kelen van een aantal baby's door. Maar wat maakt het uit, het aantal verkeersdoden is veel hoger. :r
Kim de Gelder deed dat. In België.
Paar jaar geleden.

Helaas voor jou was hij geen Moslim.
Make my day!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:19:22 #198
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_171152222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik heb eens gelezen dat je iets van 19 AIVD'ers nodig hebt (in ploegendienst) om 1 verdachte 24/7 in de gaten te houden. Je snapt hoop ik wel dat met geen mogelijkheid de AIVD dan al die wandellende tijdbommen in Nederland in de gaten kan houden.
Nee daarom creëren we een sleepnet zodat iedereen wordt geanalyseerd door bigdata. Dit onder luid applaus van de bange sukkeltjes. Hier mijn burgerrechten, ik heb toch niets te verbergen :')!

Hou toch op met dat hysterisch gedoe }:|
pi_171152232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bullshit, daar stonden gewoon quotes in van media met louter feiten.
Uhu, daarom duurde het ook 1,5 uur voordat er echt nieuws naar buiten kwam.
  Forum Admin dinsdag 23 mei 2017 @ 19:20:18 #200
35723 crew  GGMM
pi_171152244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:19 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Uhu, daarom duurde het ook 1,5 uur voordat er echt nieuws naar buiten kwam.
Uh, wat? :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171152253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ach, die kinderen voelen geen pijn meer, slachtoffers zijn vooral de arme moslims die de priemende blikken in hun rug voelen.
Daar heb je zeker een punt! Sorry, moet in het vervolg beter nadenken vóór ik wat post.

Bij dezen neem ik mijn eerdere woorden terug. ;)
pi_171152280
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh, wat? :')
Lees de topics dan maar eens na, ik reageer niet meer op zo´n dikke puistenkop met een grote bek.
pi_171152327
EL finale wordt dus afgelast
Gino ♥
  Forum Admin dinsdag 23 mei 2017 @ 19:23:38 #204
35723 crew  GGMM
pi_171152328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:21 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Lees de topics dan maar eens na, ik reageer niet meer op zo´n dikke puistenkop met een grote bek.
Wat bedoel je met 'echt nieuws'? :? Op dat moment waren er 2 explosies te horen en dat werd gemeld in de OP. Dat was dan toch gewoon echt nieuws? :? Waar heb je het in godsnaam over??

Beter beperkt jij je voortaan gewoon tot KLB of ONZ. In topics voor mensen die zich wel volwassen kunnen gedragen zit er geen hond te wachten op jouw bijdrages.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:24:22 #205
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_171152351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:23 schreef Tjacka het volgende:
EL finale wordt dus afgelast
:')
pi_171152369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:24 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:')
Staat op Twitter
Gino ♥
pi_171152375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'echt nieuws'? :? Op dat moment waren er 2 explosies te horen en dat werd gemeld in de OP. Dat was dan toch gewoon echt nieuws? :? Waar heb je het in godsnaam over??

Beter beperkt jij je voortaan gewoon tot KLB of ONZ. In topics voor mensen die zich wel volwassen kunnen gedragen zit er geen hond te wachten op jouw bijdrages.
Er was maar 1 explosie, en het waren berichten van gillende tienermeisjes. Pas dik een uur later kwam er echt nieuws naar buiten.
pi_171152420
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Staat op Twitter
Ik geloof het pas als het op Facbook staat.
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 23 mei 2017 @ 19:26:11 #209
35723 crew  GGMM
pi_171152422
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
Er was maar 1 explosie, en het waren berichten van gillende tienermeisjes.
En dat was geen echt nieuws, omdat........ (vul in)

Leuk dat je toch reageert btw.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:26:32 #210
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_171152431
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Staat op Twitter
Het is te triest voor woorden dat we in het westen massaal capituleren na een paar pietluttige "aanslagen".

Als we het als bevolking zo snel opgeven en zo snel vrijheden opgeven voor meer veiligheid dan verdienen we het ook gewoon om keihard onderdrukt te worden.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:26:39 #211
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171152436
Er gaan elk jaar meer Nederlanders dood aan ouderdom dan er tijdens heel WWII doodgegaan zijn door de oorlog. Ik zie daardoor geen enkele belemmering om een derde wereldoorlog te starten.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:27:43 #212
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_171152456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het is te triest voor woorden dat we in het westen massaal capituleren na een paar pietluttige "aanslagen".

Als we het als bevolking zo snel opgeven en zo snel vrijheden opgeven voor meer veiligheid dan verdienen we het ook gewoon om keihard onderdrukt te worden.
Ze houden een minuut stilte..

http://www.tsn.ca/minute-(...)ter-bombing-1.759249
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_171152457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Macron heeft gezegd dat Europa moet leren leven met terroristische aanslagen. Merkel en haar regering doen ook niet veel om nieuwe aanslagen te voorkomen. Sterker nog, niet 1 EU leider doet iets om nieuwe aanslagen te voorkomen. En raad eens wat ze allemaal met elkaar gemeen hebben? Ze hebben geen van allen kinderen en hoeven dus ook niet in te zitten over wat voor wereld ze aan de volgende generatie doorgeven.

En waar zijn al die vredelievende, seculiere moslims die geweld afwijzen? Waar is de internationale coalitie van moslims die vecht voor vrede? Heb ik nog niet gezien.
Hoezo doen ze niet veel? Ik denk dat ze er constant mee bezig zijn. Dat krijgt de gewone burger alleen niet mee.

En het is een waanidee dat dit soort aanslagen altijd te voorkomen zijn. Als iemand een bom kan maken, dan kan die waar die wil een aanslag plegen. Is het niet bij een evenement, dan wel bij een druk plein of in een winkelstraat.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:28:09 #214
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171152464
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Er gaan elk jaar meer Nederlanders dood aan ouderdom dan er tijdens heel WWII doodgegaan zijn door de oorlog. Ik zie daardoor geen enkele belemmering om een derde wereldoorlog te starten.
Wtf :') Beter houd je voortaan dit soort rare hersenspinsels voor je

Slaat echt weer helemaal nergens op
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:29:00 #215
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_171152492
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Er gaan elk jaar meer Nederlanders dood aan ouderdom dan er tijdens heel WWII doodgegaan zijn door de oorlog. Ik zie daardoor geen enkele belemmering om een derde wereldoorlog te starten.
:')
Zeg dan gewoon niets..
pi_171152505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het is te triest voor woorden dat we in het westen massaal capituleren na een paar pietluttige "aanslagen".

Als we het als bevolking zo snel opgeven en zo snel vrijheden opgeven voor meer veiligheid dan verdienen we het ook gewoon om keihard onderdrukt te worden.
Ik geef helemaal niets op. Ik vlieg nog even vaak vanaf Brussel. En ik ben niet van plan me aan te passen. Ik wijk niet voor dit soort imbicielen. Dat is namelijk precies wat ze willen.

Maar ik ga ook niet alle Moslims de schuld geven. Dat is gewoon te gemakkelijk.
Make my day!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:29:45 #217
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171152513
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:28 schreef richolio het volgende:

[..]

Wtf :') Beter houd je voortaan dit soort rare hersenspinsels voor je

Slaat echt weer helemaal nergens op
Wat is het verschil met jouw verkeersdodenargument?
pi_171152526
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Niets van gelogen.
Dit is toch absoluut belachelijk. Als er nou een aanslag was in Nederland oke, dan zou Rutte er inderdaad mede verantwoordelijk voor zijn.

Maar hoe is hij dan deels verantwoordelijk voor een aanslag in Engeland? Wat krijgen we straks? De schuld op Rutte afschuiven als iemand z'n bomvest op Mars laat afgaan?

quote:
Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende.
NEE!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:32:10 #219
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171152582
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat is het verschil met jouw verkeersdodenargument?
Godverdomme _O- Wélk verkeersdodenargument? Waar heb je het weer over?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:32:58 #220
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_171152603
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:29 schreef agter het volgende:

[..]

Ik geef helemaal niets op. Ik vlieg nog even vaak vanaf Brussel. En ik ben niet van plan me aan te passen. Ik wijk niet voor dit soort imbicielen. Dat is namelijk precies wat ze willen.

Maar ik ga ook niet alle Moslims de schuld geven. Dat is gewoon te gemakkelijk.
Precies, daarom is ook onzin om dit soort incidenten massaal uit te meten. Stop met die extra media-aandacht die de komende weken de TV weer zal domineren, gekleurde gebouwen en debatten over meer privileges voor overheden en inlichtingendiensten.

Als je hierdoor alle moslims de schuld geeft dan spoor je niet. Hoeveel moslims leven er in Europa en hoeveel aanslagen zijn er... juist.

We moeten accepteren dat dit de prijs is om vrij te kunnen leven met alles wat daarbij hoort. Wil je meer veiligheid dan betekend dit automatisch dat je voor een totalitaire surveillancestaat bent.

Waarom kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer normaal rationeel nadenken?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:32:59 #221
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171152604
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef richolio het volgende:

[..]

Godverdomme _O- Wélk verkeersdodenargument? Waar heb je het weer over?
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zo wordt dat niet gezegd.

Maar durf alsnog te zeggen dat de kans met een verkeersongeluk om het leven groter is dan met een aanslag.
Dat is gewoon een feit en even nodig te relativeren voor mensen die bang worden door dit soort aanslagen.
pi_171152623
Benieuwd of we vanavond dit zullen zien in Berlijn, is Manchester een "partner city" van Berlijn?



Of had men besloten het niet meer te doen na de kritiek ivm St. Petersburg?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171152630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Precies, daarom is ook onzin om dit soort incidenten niet massaal uit te meten. Als je hierdoor alle moslims de schuld geeft dan spoor je niet. Hoeveel moslims leven er in Europa en hoeveel aanslagen zijn er... juist.

We moeten accepteren dat dit de prijs is om vrij te kunnen leven met alles wat daarbij hoort. Wil je meer veiligheid dan betekend dit automatisch dat je voor een totalitaire surveillancestaat bent.

Waarom kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer normaal rationeel nadenken?
Wauw.
pi_171152637
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Maar durf alsnog te zeggen dat de kans met een verkeersongeluk om het leven groter is dan met een aanslag.
Dat is gewoon een feit en even nodig te relativeren voor mensen die bang worden door dit soort aanslagen.
Dat is helaas totaal irrelevant.
Conscience do cost.
pi_171152646
Macron zei: "wen er maar aan". Dus kennelijk moeten we dat dan maar doen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:35:02 #226
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171152657
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

[..]

Is dat mijn argument dan?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171152666
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Precies, daarom is ook onzin om dit soort incidenten massaal uit te meten. Stop met die extra media-aandacht die de komende weken de TV weer zal domineren, gekleurde gebouwen en debatten over meer privileges voor overheden en inlichtingendiensten.

Als je hierdoor alle moslims de schuld geeft dan spoor je niet. Hoeveel moslims leven er in Europa en hoeveel aanslagen zijn er... juist.

We moeten accepteren dat dit de prijs is om vrij te kunnen leven met alles wat daarbij hoort. Wil je meer veiligheid dan betekend dit automatisch dat je voor een totalitaire surveillancestaat bent.

Waarom kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer normaal rationeel nadenken?
Het accepteren, ben je mal.

Er is nog veel tussen een politiestaat of accepteren dat het nu eenmaal zo gaat tegenwoordig.
pi_171152670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarom kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer normaal rationeel nadenken?
Daarvan gaat niks gaat kapot en dé mens is nou eenmaal zelf-destructief.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:36:26 #229
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171152704
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:35 schreef richolio het volgende:

[..]

Is dat mijn argument dan?
Vandaag niet maar het is wel een populair argument van de deugende mens.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:37:57 #230
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171152751
Gelukkig krijgen we nou een regering die in deze barre tijden zich vooral bezig houdt met..........het klimaat. :')
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:37:59 #231
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171152754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Vandaag niet maar het is wel een populair argument van de deugende mens.
Ok man. Lekker labelen en generaliseren en dat projecteren op mij. Heb er niet eens iets mee te maken. Goed bezig.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:38:11 #232
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171152759
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Macron zei: "wen er maar aan". Dus kennelijk moeten we dat dan maar doen.
Natuurlijk niet.

En ja, gekken kunnen altijd ergens een bom af laten gaan, gaan neerschieten of steken, of met auto's of vrachtauto's menigtes in rijden...
Maar we kunnen wel dingen doen om ze de kans daarop zo klein mogelijk te maken.

En dan bedoel ik niet alle moslims deporteren of zoiets :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171152765
Hoe staat het met de kaarsjes, met #prayformanchester, #jesuisarianafan en alle geschokte reacties van beroemdheden en politici? Draait het gebruikelijke circus weer op volle toeren? Zijn de deskundigen en islam-imagobewakers alweer bezig om uit te leggen dat ook deze terreurdaad weer niks met de islam heeft te maken?

Het lijkt erop dat ook deze dader - net als de meeste van zijn voorgangers - allang in het vizier van de zogenaamde veiligheidsdiensten was. Ik zou graag willen dat we al die zwakzinnige rouw- en deug-rituelen stopzetten en dat we eens stoppen met naïef zijn. Bestrijd de radicale islam ongenadig hard, ruim ze uit de weg, dit ongedierte, deze onmensen.
pi_171152792
Ik vraag me af hoeveel van die radicalen zijn geradicaliseerd door contacten in de moskee...
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:39:19 #235
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171152804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Gelukkig krijgen we nou een regering die in deze barre tijden zich vooral bezig houdt met..........het klimaat. :')
Zoals het heurt ^O^ Maar dat is een andere discussie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:39:42 #236
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171152816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Gelukkig krijgen we nou een regering die in deze barre tijden zich vooral bezig houdt met..........het klimaat. :')
Natuurlijk. Wat denk je wel niet hoeveel doden opwarming van de aarde, stijgende zeespiegel en hittegolven tot gevolg hebben _O- _O- _O-
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171152832
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe staat het met de kaarsjes, met #prayformanchester, #jesuisarianafan en alle geschokte reacties van beroemdheden en politici? Draait het gebruikelijke circus weer op volle toeren? Zijn de deskundigen en islam-imagobewakers alweer bezig om uit te leggen dat ook deze terreurdaad weer niks met de islam heeft te maken?

Het lijkt erop dat ook deze dader - net als de meeste van zijn voorgangers - allang in het vizier van de zogenaamde veiligheidsdiensten was. Ik zou graag willen dat we al die zwakzinnige rouw- en deug-rituelen stopzetten en dat we eens stoppen met naïef zijn. Bestrijd de radicale islam ongenadig hard, ruim ze uit de weg, dit ongedierte, deze onmensen.
Onbegrijpelijk dat iemand zoiets kan doen die al op een lijst staat van veiligheidsdiensten. Maar goed, ik heb er geen verstand van.
pi_171152839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

En ja, gekken kunnen altijd ergens een bom af laten gaan, gaan neerschieten of steken, of met auto's of vrachtauto's menigtes in rijden...
Maar we kunnen wel dingen doen om ze de kans daarop zo klein mogelijk te maken.

En dan bedoel ik niet alle moslims deporteren of zoiets :')
Wat bedoel je dan wel? Hoe maak je volgens jou de kans dan zo klein mogelijk?
pi_171152843
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk. Wat denk je wel niet hoeveel doden opwarming van de aarde, stijgende zeespiegel en hittegolven tot gevolg hebben _O- _O- _O-
En vluchtelingen.

Ja je maakt een grapje maar het is wel zo.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:40:58 #240
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171152857
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk. Wat denk je wel niet hoeveel doden opwarming van de aarde, stijgende zeespiegel en hittegolven tot gevolg hebben _O- _O- _O-
Nog meer vluchtelingen :) Maar dat is blijkbaar wat Braindead2k wil.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171152858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Gelukkig krijgen we nou een regering die in deze barre tijden zich vooral bezig houdt met..........het klimaat. :')
Ja ik snap dat als je achter een soort van sekteleider aanloopt die al tientallen jaren het einde van de wereld voorspelt de daadwerkelijke toekomst je niets interesseert.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:41:48 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171152879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Macron zei: "wen er maar aan". Dus kennelijk moeten we dat dan maar doen.
Ik ben er wel aan gewend hoor. En mijn leven ziet er nog steeds hetzelfde uit, hartstikke prima dus. Mooie faal ook dus voor die moslimmongolen :D.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171152881
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe staat het met de kaarsjes, met #prayformanchester, #jesuisarianafan en alle geschokte reacties van beroemdheden en politici? Draait het gebruikelijke circus weer op volle toeren? Zijn de deskundigen en islam-imagobewakers alweer bezig om uit te leggen dat ook deze terreurdaad weer niks met de islam heeft te maken?

Het lijkt erop dat ook deze dader - net als de meeste van zijn voorgangers - allang in het vizier van de zogenaamde veiligheidsdiensten was. Ik zou graag willen dat we al die zwakzinnige rouw- en deug-rituelen stopzetten en dat we eens stoppen met naïef zijn. Bestrijd de radicale islam ongenadig hard, ruim ze uit de weg, dit ongedierte, deze onmensen.
De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
pi_171152900
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
Onschuldig is een rekbaar begrip.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:42:54 #245
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171152919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan wel? Hoe maak je volgens jou de kans dan zo klein mogelijk?
Men is toch al bezig in voetgangersgebieden in grote steden betonnen blokken neer te leggen?

Strengere controles op popconcencerten, festivals, feesten in steden. Waar grote mensenmassa's samenkomen.

Dan maar zoals het op een vliegveld ook gaat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171152939
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik ben er wel aan gewend hoor. En mijn leven ziet er nog steeds hetzelfde uit, hartstikke prima dus. Mooie faal ook dus voor die moslimmongolen :D.
Zoek anders even de nabestaanden op van de laatste (of enalaatste) aanslag en vertel het ze hoe je het doet. :B
pi_171152960
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Men is toch al bezig in voetgangersgebieden in grote steden betonnen blokken neer te leggen?

Strengere controles op popconcencerten, festivals, feesten in steden. Waar grote mensenmassa's samenkomen.

Dan maar zoals het op een vliegveld ook gaat.
In tijden van oorlog is dat nodig ja.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:44:35 #248
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171152974
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
Ja en dat pareren IS-liefhebbers met dat niemand onschuldig is.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171152990
Sommige users vinden het schijnbaar erg lastig om onderscheid te maken tussen empathie/inlevingsvermorgen en angst/onderdrukking.


Als de situatie niet zo intens triest zou zijn, zou ik er bijna om kunnen lachen...

|:(
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:45:49 #250
369251 Geralt
of Rivia
pi_171153006
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
In de ogen van de moslimterrorist zijn wij helemaal niet onschuldig. Wij, met zn allen in het Westen, zijn ongelovige varkens die al decennia lang bommen aan het droppen zijn op zijn broeders en zusters.

Dus leuk dat de islam het verbiedt om onschuldige te doden, maar wij zijn (in hun ogen) niet onschuldig. Dus ze doen niets wat niet mag van de islam.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171153025
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
Ik heb geen fuck te maken met wat de islam vindt, of zegt te vinden. Ik heb te maken met het gedrag van moslims en radicale moslims in het bijzonder.

Wanneer gaan we de strijd met de radicale islam eens écht aan in West-Europa? Wanneer gaan we haatpaleizen sluiten, geldstromen afsnijden, radicaliserende figuren opsluiten of uitzetten? Wanneer stoppen we eens met pappen en nathouden? Ik ben al die praatjes uit de categorie "dit is niet de ware islam" en "we moeten niet alle moslims hierop aanspreken" echt spuug- en spuugzat.

De bottom-line is dat onze overheden willens en wetens de veiligheid van de inwoners in het geding brengen door vrij baan te geven aan radicale moslims, als gevolg van een volstrekt naïeve opstelling. Pak het tuig eens harder aan, schop ze dit continent af of knikker ze langdurig in de cel. Dit is ook in het belang van gematigde moslims; dat laatste kan niet vaak genoeg worden benadrukt.
pi_171153034
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Men is toch al bezig in voetgangersgebieden in grote steden betonnen blokken neer te leggen?

Strengere controles op popconcencerten, festivals, feesten in steden. Waar grote mensenmassa's samenkomen.

Dan maar zoals het op een vliegveld ook gaat.
Met zo veel domheid weet je zeker dat het alleen maar erger wordt. Hoe kan je zo dom zijn dat je bij die domme massa hoort die de andere kant op kijkt en denkt dat een betonnen blok en een beetje nietszeggende controle gaat helpen?

Valt nog mee dat je #prays of facebook-vlaggetjes noemde. :')
pi_171153050
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In tijden van oorlog is dat nodig ja.
heb jij even geen idee wat oorlog is. :')
pi_171153060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van die radicalen zijn geradicaliseerd door contacten in de moskee...
Nog steeds teveel, al verplaatst het zich naar contacten in kringen in huizen omdat moskeeën vaak onder toezicht staan. Daarom kun je je tegenwoordig afvragen of je er 20 man van veiligheidsdiensten er op wilt zetten om ze in de gaten te houden 24/7. Die zijn er natuurlijk niet. En ons rechtssysteem weerhoud ons om hardere actie te ondernemen. Alleen als het al te laat is, zoals blijkt met die sukkel van gisteren.
pi_171153068
Wij zijn infidels
pi_171153080
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Typisch voor de moderne linksmensch: Ze stemmen op progressieve partijen en doen alles om te laten blijken dat ze deugen maar ze geven geen reet om hun naasten.
Dat weet je allang. :B
pi_171153094
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
:')
Heb je een uit de context gerukt zinnetje geïndoctrineerd gekregen?
pi_171153115
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Wij zijn infidels
En FOK'ers. dus nog erger. :D
pi_171153127
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:45 schreef theDutcher het volgende:
Sommige users vinden het schijnbaar erg lastig om onderscheid te maken tussen empathie/inlevingsvermorgen en angst/onderdrukking.
Empathie op een forum :')
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:49:49 #260
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_171153132
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Men is toch al bezig in voetgangersgebieden in grote steden betonnen blokken neer te leggen?

Strengere controles op popconcencerten, festivals, feesten in steden. Waar grote mensenmassa's samenkomen.

Dan maar zoals het op een vliegveld ook gaat.
Schijnveiligheid.

Nogmaals als je voor veiligheid bent dan ben je voor een totalitaire survelliance staat.
Data analytics en profiling is namelijk het meest effectief tegen terreur.

Dat betekend overigens wel dat iedereen schuldig is tot data het tegendeel bewijst.
Tot zover de "vrije" westerse samenleving.

Nogmaals, een paar pietluttige aanslagen is de prijs die we bereid moeten zijn om te betalen voor onze vrijheid en burgerrechten.

We vinden mobiliteit ook belangrijk en de prijs die we daarvoor willen betalen is tenminste 26.000 levens per jaar. Daar hoor je niemand hysterisch over doen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:49:59 #261
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171153137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Met zo veel domheid weet je zeker dat het alleen maar erger wordt. Hoe kan je zo dom zijn dat je bij die domme massa hoort die de andere kant op kijkt en denkt dat een betonnen blok en een beetje nietszeggende controle gaat helpen?

Valt nog mee dat je #prays of facebook-vlaggetjes noemde. :')
Je bent zelf dom, als je goed had gelezen had je kunnen zien dat ik zei dat het daarmee lastiger wordt een aanslag te kunnen plegen.
Natuurlijk kun je nooit alles voorkomen en uitsluiten.

oO<
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171153149
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

heb jij even geen idee wat oorlog is. :')
Oh plegen we geen aanslagen op IS en vice versa? Zetten we geen veiligheidsdiensten in? Voelen we ons niet steeds onveiliger? :)

Alsof oorlog er maar is in een gradatie.
pi_171153166
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat iemand zoiets kan doen die al op een lijst staat van veiligheidsdiensten. Maar goed, ik heb er geen verstand van.
Heb ik nog steeds geen Britse bron van gezien. Vind het niet op de site van de Telegraph, Guardian, of Independent.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171153201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb geen fuck te maken met wat de islam vindt, of zegt te vinden. Ik heb te maken met het gedrag van moslims en radicale moslims in het bijzonder.

Wanneer gaan we de strijd met de radicale islam eens écht aan in West-Europa? Wanneer gaan we haatpaleizen sluiten, geldstromen afsnijden, radicaliserende figuren opsluiten of uitzetten? Wanneer stoppen we eens met pappen en nathouden? Ik ben al die praatjes uit de categorie "dit is niet de ware islam" en "we moeten niet alle moslims hierop aanspreken" echt spuug- en spuugzat.

De bottom-line is dat onze overheden willens en wetens de veiligheid van de inwoners in het geding brengen door vrij baan te geven aan radicale moslims, als gevolg van een volstrekt naïeve opstelling. Pak het tuig eens harder aan, schop ze dit continent af of knikker ze langdurig in de cel. Dit is ook in het belang van gematigde moslims; dat laatste kan niet vaak genoeg worden benadrukt.
En ondertussen sluit Trump een wapendeal met S-A ;( Over geldstromen gesproken. Dan kan je als NL nog zoveel willen doen...
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:52:41 #265
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171153219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wordt daarmee totaal niet lastiger, naïef dom kuikentje.
Totaal niet nog wel?

Dus strenge controles op vliegvelden hebben ook totaal geen zin?

Echt :')

Ben maar weer weg hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171153245
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh plegen we geen aanslagen op IS en vice versa? Zetten we geen veiligheidsdiensten in? Voelen we ons niet steeds onveiliger? :)

Alsof oorlog er maar is in een gradatie.
Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten.
De gewapende strijd komt maar van 1 kant. De andere kant denkt nog steeds dat er niets aan de hand is.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:53:50 #267
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171153261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat weet je allang. :B
Je zou bijna vergeten dat de ingewanden van 12-jarige meisjes eruit gerukt zijn door een bomaanslag als je dit hier alles leest.
pi_171153268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Empathie op een forum :')
, is voor sommige users erg lastig, inderdaad.
pi_171153279
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
Maar ongelovigen, andersgelovigen, homo's, transgenders, etc. vallen allemaal niet onder hun definitie van 'onschuldigen'..
pi_171153288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Hoeveel moslims leven er in Europa en hoeveel aanslagen zijn er... juist.
Te veel, en te veel.
pi_171153291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten.
De gewapende strijd komt maar van 1 kant. De andere kant denkt nog steeds dat er niets aan de hand is.
Alsof IS in het buitenland niet wordt gebombardeerd :')
pi_171153306
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Totaal niet nog wel?

Dus strenge controles op vliegvelden hebben ook totaal geen zin?

Echt :')

Ben maar weer weg hier.
Na strenge controles zijn er overal nog steeds aanslagen incl Brussel!
Maar jij hebt natuurlijk een historisch besef van 3 dagen. :')
pi_171153324
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onschuldig is een rekbaar begrip.
Burgers zijn altijd onschuldig !
Hierover zijn alle islam strekkingen het eens.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:55:55 #274
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171153328
Laten we niet vergeten dat het echte slachtoffer de islam is. :|W
pi_171153340
quote:
Born in Manchester in 1994, the second youngest of four children, his parents were Libyan refugees who came to the UK to escape the Gaddafi regime.

His parents were both born in Libya but appear to have emigrated to London before moving to the Fallowfield area of south Manchester where they have lived for at least ten years.

They had three sons in total and a daughter, who is now 18-years-old.

There were unconfirmed reports in Manchester that the whole family apart from the two elder sons recently returned to Libya.

Abedi was named by Greater Manchester Chief Constable Ian Hopkins on Tuesday.
http://www.telegraph.co.u(...)suicide-bomber-know/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171153343
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh plegen we geen aanslagen op IS en vice versa? Zetten we geen veiligheidsdiensten in? Voelen we ons niet steeds onveiliger? :)

Alsof oorlog er maar is in een gradatie.
een blokje op straat en een extra nep-controle is nog geen oorlogsverklaring. :')
pi_171153363
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten.
De gewapende strijd komt maar van 1 kant. De andere kant denkt nog steeds dat er niets aan de hand is.
zo ironisch
pi_171153372
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof IS in het buitenland niet wordt gebombardeerd :')
Ja door de Russen. :7
pi_171153386
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Burgers zijn altijd onschuldig !
Hierover zijn alle islam strekkingen het eens.
_O-
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:58:36 #280
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171153394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Na strenge controles zijn er overal nog steeds aanslagen incl Brussel!
Maar jij hebt natuurlijk een historisch besef van 3 dagen. :')
Jij snapt echt niet dat niet altijd alles te voorkomen is he

Maar het aantal vliegtuigkapingen is verdomd laag de afgelopen 15 jaar, niet.

En alle ellende wat daar nog ten gevolge van is geweest.

Je komt gefrustreerd over.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171153416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Laten we niet vergeten dat het echte slachtoffer de islam is. :|W
Ja heul errugh, nietwaar.
Komt de Islam ooit over de stigmatisering, zal de Islam ooit nog positief in het nieuws kunnen komen?
pi_171153418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Laten we niet vergeten dat het echte slachtoffer de islam is. :|W
Daar vallen de meeste slachtoffers door aanslagen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:59:31 #283
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171153424
Heeft iemand een livestream waar ik de demonstratie van moslims tegen deze daad kan volgen?
pi_171153454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:57 schreef Drug het volgende:

[..]

zo ironisch
Ja, verhaaltjes over Troje klinken zo nep, totdat je er middenin zit.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:00:47 #285
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171153457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft iemand een livestream waar ik de demonstratie van moslims tegen deze daad kan volgen?
:') Gaan ze nog sorry moeten zeggen ook?

Overigens hebben moslims zich in het verleden al vaak genoeg afgezet tegen dit soort daden (had niet eens gehoeven wat mij betreft, maar deden het dus wel), maar dat wil je dan weer niet zien?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:01:00 #286
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171153464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:43 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Zoek anders even de nabestaanden op van de laatste (of enalaatste) aanslag en vertel het ze hoe je het doet. :B
Heb ik gedaan. Ze waren niet te troosten!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_171153473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja, verhaaltjes over Troje klinken zo nep, totdat je er middenin zit.
jouw kortzichtigheid had ik het over
pi_171153508
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh plegen we geen aanslagen op IS en vice versa? Zetten we geen veiligheidsdiensten in? Voelen we ons niet steeds onveiliger? :)

Alsof oorlog er maar is in een gradatie.
De aanvallen op IS hebben niet als doel om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken, het zijn gerichte militaire acties. Dat is van een totaal andere aard dan de aanslagen die IS pleegt..

Maar verder ben ik het wel met je eens dat we eigenlijk gewoon in oorlog zijn..
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:04:07 #289
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171153548
Ik bedoel, bij de mohammedcartoons gingen ze massaal de staat op. Felle protesten tijdens Fitna. Heel de moslimswereld was verontwaardigd dat er een Koran online verbrand werd. Vast en zeker zullen ze nu ook massaal protesteren tegen deze ontering van hun godsdienst van de vrede. :N
pi_171153598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:00 schreef richolio het volgende:
:') Gaan ze nog sorry moeten zeggen ook?

Overigens hebben moslims zich in het verleden al vaak genoeg afgezet tegen dit soort daden (had niet eens gehoeven wat mij betreft, maar deden het dus wel), maar dat wil je dan weer niet zien?
Geeft dat nu voldoening zoveel apathie voor onschuldigen en empathie voor een gewelddadige ideologie?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:05:59 #291
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171153599
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik bedoel, bij de mohammedcartoons gingen ze massaal de staat op. Felle protesten tijdens Fitna. Heel de moslimswereld was verontwaardigd dat er een Koran online verbrand werd. Vast en zeker zullen ze nu ook massaal protesteren tegen deze ontering van hun godsdienst van de vrede. :N
Is al vaak gebeurd. Hoeven ze niet áltijd almaar te doen. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:06:19 #292
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171153608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Geeft dat nu voldoening zoveel apathie voor onschuldigen en empathie voor een gewelddadige ideologie?
Huillach.gif

Iets genuanceerder denken dan "moslims!1" mag blijkbaar ook al niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171153643
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:06 schreef richolio het volgende:
Huillach.gif
Geen seconde heb je erover nagedacht. Blind en doof in je eigen wereldje.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171153644
Maar vooral vriendjes blijven met de grootste terroristenschuilplaats Saudi Arabië he May en Trump, hypocrieten!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')