een blokje op straat en een extra nep-controle is nog geen oorlogsverklaring.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh plegen we geen aanslagen op IS en vice versa? Zetten we geen veiligheidsdiensten in? Voelen we ons niet steeds onveiliger?
Alsof oorlog er maar is in een gradatie.
zo ironischquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten.
De gewapende strijd komt maar van 1 kant. De andere kant denkt nog steeds dat er niets aan de hand is.
Ja door de Russen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof IS in het buitenland niet wordt gebombardeerd
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Burgers zijn altijd onschuldig !
Hierover zijn alle islam strekkingen het eens.
Jij snapt echt niet dat niet altijd alles te voorkomen is hequote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Na strenge controles zijn er overal nog steeds aanslagen incl Brussel!
Maar jij hebt natuurlijk een historisch besef van 3 dagen.
Ja heul errugh, nietwaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Laten we niet vergeten dat het echte slachtoffer de islam is.
Daar vallen de meeste slachtoffers door aanslagen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Laten we niet vergeten dat het echte slachtoffer de islam is.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft iemand een livestream waar ik de demonstratie van moslims tegen deze daad kan volgen?
Heb ik gedaan. Ze waren niet te troosten!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:43 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zoek anders even de nabestaanden op van de laatste (of enalaatste) aanslag en vertel het ze hoe je het doet.
jouw kortzichtigheid had ik het overquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja, verhaaltjes over Troje klinken zo nep, totdat je er middenin zit.
De aanvallen op IS hebben niet als doel om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken, het zijn gerichte militaire acties. Dat is van een totaal andere aard dan de aanslagen die IS pleegt..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh plegen we geen aanslagen op IS en vice versa? Zetten we geen veiligheidsdiensten in? Voelen we ons niet steeds onveiliger?
Alsof oorlog er maar is in een gradatie.
Geeft dat nu voldoening zoveel apathie voor onschuldigen en empathie voor een gewelddadige ideologie?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:00 schreef richolio het volgende:
Gaan ze nog sorry moeten zeggen ook?
Overigens hebben moslims zich in het verleden al vaak genoeg afgezet tegen dit soort daden (had niet eens gehoeven wat mij betreft, maar deden het dus wel), maar dat wil je dan weer niet zien?
Is al vaak gebeurd. Hoeven ze niet áltijd almaar te doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik bedoel, bij de mohammedcartoons gingen ze massaal de staat op. Felle protesten tijdens Fitna. Heel de moslimswereld was verontwaardigd dat er een Koran online verbrand werd. Vast en zeker zullen ze nu ook massaal protesteren tegen deze ontering van hun godsdienst van de vrede.
Huillach.gifquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Geeft dat nu voldoening zoveel apathie voor onschuldigen en empathie voor een gewelddadige ideologie?
Geen seconde heb je erover nagedacht. Blind en doof in je eigen wereldje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |