abonnement Unibet Coolblue
pi_171148195
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat het intrede deed voordat ons land ons land was... toen konden we het er nog niet echt over eens zijn om dingen samen te doen. Tenzij je met ons land één van de zeven provinciën bedoeld. Opzich wel een goede vraag wanneer was de aller eerste moslim op het stuk land dat nu nederland genoemd wordt, ik gok dat dat al relatief vrij snel na de oprichting van de islam geweest zal zijn. Ergens in de late middeleeuwen.
huh, late middel eeuwen beginnen toch rond 1200. Islam is begonnen ergens in 600nC. Dus wat je zegt klopt weinig van
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:28:04 #277
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_171148239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aanslag is gisteren gebeurd dus 22 mei. Aanslagen in Brussel waren op 22 maart. toeval of is dit erom gedaan?
En precies 22 doden en Manchester Ariana Grande zijn 22 letters.

Moet wel met elkaar te maken hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171148249
Wen er maar aan. Met al onze geopolitieke gekloot en dan ook nog honderduizenden immigranten uit die regio, zijn er genoeg potentiële terroristen om elke maand een grote aanslag te plegen de komende jaren.

Erg sneu en triest dat onschuldige mensen hier het slachtoffer van worden, maar alle moslims zullen zeggen dat dit dagelijkse kost is in het midden-oosten en dus een soort van eigen schuld dikke bult mening hebben. Natuurlijk lang niet iedereen, want er zullen ook mensen zijn die al het terreur even hard veroordelen, maar we leven helaas niet in een vreedzame wereld.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:29:08 #279
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_171148271
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het binnenhalen van goedkope buitenlandse krachten voor werk wat Nederlanders niet wouden doen ligt toch echt bij hun.
Het werk wat Nederlanders niet wilde doen ??????
Het is altijd nog een zaak van de werkgevers .... ik wil best voor een heel jaar gaan plukken , alleen niet voor 10 cent per kistje , daar ligt de fout , mensen willen het wel doen maar de werkgever wil niet betalen

ik ga ook niet bij een werkgever werken die mij voor ene maand 800 euro wil betalen om het werk te doen , maar dan ligt dat niet ana het werk maar aan de belachelijke lage lonen hier in dit klote land , je moet tegenwoordig al werken voor 800 euro per maand , terwijl ej dan net je huur kunt betalen .... en maar klagen dat we te lui zijn ........

als ik mijn tijd dat ik in een werkgever heb gestoken terug betaalt krijgt dan kan ik nu nog wel 20 jaar voor uit ,
maar goed het zijn de werkgevers die niet willen betalen , dit ook door de behoorlijke hoge loonbelasting die ze betalen omdat ook maar even over te beginnen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:29:09 #280
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171148273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

huh, late middel eeuwen beginnen toch rond 1200. Islam is begonnen in ergens in 600nC. Dus wat je zegt klopt weinig van
Ze vielen spanje binnen ergens rond 800 dus ik denk dat er vast wel een paar doorgelopen zijn richting onze kant. Geen idee wanneer dat precies was maar ik denk zo rond die tijd ergens tegen 800 misschien 1000 n Chr. Dat is relatief vrij snel na de oprichting pas 200 ~ 400 jaar.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_171148279
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aanslag is gisteren gebeurd dus 22 mei. Aanslagen in Brussel waren op 22 maart. toeval of is dit erom gedaan?
Wat is dan het verband tussen 22 mei en 22 maart?
Ik denk dat het op 22 mei is gedaan omdat deze zangeres, typisch Amerikaans en veel jeugd aantrekkend op die dag dat concert gaf.
pi_171148281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Schofterig gewoon.
Komt anders wel aardig overeen met hoe het policor volk soms reageert op islamitische aanslagen.
pi_171148295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:28 schreef Odaiba het volgende:
Wen er maar aan. Met al onze geopolitieke gekloot en dan ook nog honderduizenden immigranten uit die regio, zijn er genoeg potentiële terroristen om elke maand een grote aanslag te plegen de komende jaren.

Erg sneu en triest dat onschuldige mensen hier het slachtoffer van worden, maar alle moslims zullen zeggen dat dit dagelijkse kost is in het midden-oosten en dus een soort van eigen schuld dikke bult mening hebben. Natuurlijk lang niet iedereen, want er zullen ook mensen zijn die al het terreur even hard veroordelen, maar we leven helaas niet in een vreedzame wereld.
Precies en daarom moeten we per direct stoppen met de opvang van Moslims in West Europa en meer geld geven aan opvang in de regio.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:30:37 #284
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171148313
Lee Rigby.

On the afternoon of 22 May 2013, a British Army soldier, Fusilier Lee Rigby of the Royal Regiment of Fusiliers, was attacked and killed by Michael Adebolajo and Michael Adebowale near the Royal Artillery Barracks in Woolwich, southeast London.

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Lee_Rigby
pi_171148319
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat het intrede deed voordat ons land ons land was... toen konden we het er nog niet echt over eens zijn om dingen samen te doen. Tenzij je met ons land één van de zeven provinciën bedoeld. Opzich wel een goede vraag wanneer was de aller eerste moslim op het stuk land dat nu nederland genoemd wordt, ik gok dat dat al relatief vrij snel na de oprichting van de islam geweest zal zijn. Ergens in de late middeleeuwen.
Een paar dingen kloppen hier niet, maar het koninkrijk Nederland was ooit het grootste moslim land op de wereld. Dus er zullen in die tijd vast af en toe ook wel moslims naar Nederland zijn gekomen. In die tijd bleven ze echter niet lang.
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:31:20 #286
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171148337
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:30 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Een paar dingen kloppen hier niet, maar het koninkrijk Nederland was ooit het grootste moslim land op de wereld. Dus er zullen in die tijd vast af en toe ook wel moslims naar Nederland zijn gekomen. In die tijd bleven ze echter niet lang.
Ik heb ook geen idee, ik vroeg het me af.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:32:09 #287
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171148374
Maar ja, er zijn al zoveel data waarop islamitische aanslagen zijn gepleegd dat het eerder bijzonder is als ze een dag kiezen waarop er nog nooit een aanslag gepleegd is.
pi_171148395
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ze vielen spanje binnen ergens rond 800 dus ik denk dat er vast wel een paar doorgelopen zijn richting onze kant. Geen idee wanneer dat precies was maar ik denk zo rond die tijd ergens tegen 800 misschien 1000 n Chr. Dat is relatief vrij snel na de oprichting pas 200 ~ 400 jaar.
Dat klopt. maar de late middeleeuwen beginnen toch echt rond 1200, dus die link ontging me wat
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171148396
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef Netflixed het volgende:
BBCBreaking twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 14:23:12 Eight-year-old Saffie Rose Roussos from Leyland killed in Manchester Arena attack, Lancashire County Council says https://t.co/qeqO0ykx0G reageer retweet
Zo ziek dit. In en in triest.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171148402
Hoe denken mensen die hier de Islam niet om veroordelen eigenlijk dat dit ooit ophoudt? Hoe zien die het over 10 jaar of 20 jaar? Dit kan toch alleen ophouden door radicaal op te treden tegen de hele inmenging van deze godsdienst.

De meest afschuwelijke uitspraken in deze vind ik overigens "wen er maar aan" of "we laten ons niet bang maken". Wat een onzin. Dit moeten we gewoon niet willen en er iets tegen doen.

In 9 van de 10 gevallen hoor je achteraf dat daders "in beeld waren bij de politie". Ja hoezo dan, hoe konden ze dit dan nog doen? Maak maar een wet waardoor er sneller en harder kan worden opgetreden dan.
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:33:44 #291
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171148410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Precies en daarom moeten we per direct stoppen met de opvang van Moslims in West Europa en meer geld geven aan opvang in de regio.
Opvang in de regio ben ik het helemaal mee eens maar ik vind religieuze achtergrond geen goede grondslag om te toetsen op opvang. Kijk eerder naar of het leven van mensen die binnenkomen bedreigd wordt, etc. (wat nu ook gedaan wordt) Als je gaat selecteren op geloof dan gaan er groepen komen die zeggen dat ze christen zijn terwijl ze dat niet zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:34:16 #292
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171148427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat klopt. maar de late middeleeuwen beginnen toch echt rond 1200, dus die link ontging me wat
Sorry ik bedoelde eigenlijk niet vroege middeleeuwen, middelmiddeleeuwen :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_171148454
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Opvang in de regio ben ik het helemaal mee eens maar ik vind religieuze achtergrond geen goede grondslag om te toetsen op opvang. Kijk eerder naar of het leven van mensen die binnenkomen bedreigd wordt, etc. (wat nu ook gedaan wordt) Als je gaat selecteren op geloof dan gaan er groepen komen die zeggen dat ze christen zijn terwijl ze dat niet zijn.
gewoon helemaal geen oorlogslachtoffers uit die regio meer toelaten. iedereen opvangen in de regio.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:37:54 #294
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171148514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe denken mensen die hier de Islam niet om veroordelen eigenlijk dat dit ooit ophoudt? Hoe zien die het over 10 jaar of 20 jaar? Dit kan toch alleen ophouden door radicaal op te treden tegen de hele inmenging van deze godsdienst.

De meest afschuwelijke uitspraken in deze vind ik overigens "wen er maar aan" of "we laten ons niet bang maken". Wat een onzin. Dit moeten we gewoon niet willen en er iets tegen doen.

In 9 van de 10 gevallen hoor je achteraf dat daders "in beeld waren bij de politie". Ja hoezo dan, hoe konden ze dit dan nog doen? Maak maar een wet waardoor er sneller en harder kan worden opgetreden dan.
Omdat er een hele grote meerderheid van de mensen is die jij nu "islam" noemt die nooit een aanslag hebben gepleegd en dat ook nooit zullen doen.

Ik begrijp wel dat het een stuk makkelijker is om een groep de schuld te geven, en er is ook zeker een link. Maar het gaat in mijn ogen te ver om elke moslim hiervan de schuld te geven. Als je dat gaat doen dan ben ik ook persoonlijk verantwoordelijk voor kruisvaarders en voor geweld in indonesië etc. etc.

Ik ben helemaal voor terroristen aanpakken, maar ik vind het te kort door de bocht om 1,7 miljard mensen op de aarde terrorist te noemen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:38:21 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_171148522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe denken mensen die hier de Islam niet om veroordelen eigenlijk dat dit ooit ophoudt? Hoe zien die het over 10 jaar of 20 jaar? Dit kan toch alleen ophouden door radicaal op te treden tegen de hele inmenging van deze godsdienst.

De meest afschuwelijke uitspraken in deze vind ik overigens "wen er maar aan" of "we laten ons niet bang maken". Wat een onzin. Dit moeten we gewoon niet willen en er iets tegen doen.

In 9 van de 10 gevallen hoor je achteraf dat daders "in beeld waren bij de politie". Ja hoezo dan, hoe konden ze dit dan nog doen? Maak maar een wet waardoor er sneller en harder kan worden opgetreden dan.
Dat is idd een dooddoener die helemaal nergens op slaat.
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:38:47 #296
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171148541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

gewoon helemaal geen oorlogslachtoffers uit die regio meer toelaten. iedereen opvangen in de regio.
Mee eens dus sowieso meer geld voor vreedzame doelen richting die regio :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:43:34 #297
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_171148720
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

gewoon helemaal geen oorlogslachtoffers uit die regio meer toelaten. iedereen opvangen in de regio.
Gaat toch nooit gebeuren
Dit is gewoon raar :l
pi_171148738
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Omdat er een hele grote meerderheid van de mensen is die jij nu "islam" noemt die nooit een aanslag hebben gepleegd en dat ook nooit zullen doen.

Ik begrijp wel dat het een stuk makkelijker is om een groep de schuld te geven, en er is ook zeker een link. Maar het gaat in mijn ogen te ver om elke moslim hiervan de schuld te geven. Als je dat gaat doen dan ben ik ook persoonlijk verantwoordelijk voor kruisvaarders en voor geweld in indonesië etc. etc.

Ik ben helemaal voor terroristen aanpakken, maar ik vind het te kort door de bocht om 1,7 miljard mensen op de aarde terrorist te noemen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is wel een godsdienst die dit soort dingen oproept. En die 1,7 miljard die niet zo zijn doen er ook maar weinig aan verder. Door bijvoorbeeld mensen aan te geven die snode plannen hebben, of de politie hierover tippen.
En bijvoorbeeld dat geven van stokslagen aan dat homostel in Indonesië, ook de niet-terroristische moslims keuren dat maar goed, ook op dit forum. Ik vind dat niet kunnen. Met zo'n godsdienst zou ik echt niks meer te maken willen hebben.
pi_171148807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is wel een godsdienst die dit soort dingen oproept. En die 1,7 miljard die niet zo zijn doen er ook maar weinig aan verder. Door bijvoorbeeld mensen aan te geven die snode plannen hebben, of de politie hierover tippen.
En bijvoorbeeld dat geven van stokslagen aan dat homostel in Indonesië, ook de niet-terroristische moslims keuren dat maar goed, ook op dit forum. Ik vind dat niet kunnen. Met zo'n godsdienst zou ik echt niks meer te maken willen hebben.
Dat sommige mensen uit naam van een godsdienst wreedzuchtig zijn betekent niet dat je je daar als onschuldige mee identificeert. Het zou ook gek zijn, dan zou je altijd maar van baan, woonplaats, gedachtes, stemgedrag etc. moeten wisselen omdat er iemand ergens iets raars heeft gedaan.
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 16:46:29 #300
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171148830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is wel een godsdienst die dit soort dingen oproept. En die 1,7 miljard die niet zo zijn doen er ook maar weinig aan verder. Door bijvoorbeeld mensen aan te geven die snode plannen hebben, of de politie hierover tippen.
En bijvoorbeeld dat geven van stokslagen aan dat homostel in Indonesië, ook de niet-terroristische moslims keuren dat maar goed, ook op dit forum. Ik vind dat niet kunnen. Met zo'n godsdienst zou ik echt niks meer te maken willen hebben.
Daar ben ik het wel mee eens. Al zijn er wel eens initiatieven zoals een moslim mars toen die priester in frankrijk vermoord is en er zijn brieven geweest tegen terrorisme van hoogstaande moslims etc etc. Maar elk van die initiatieven wordt afgedaan als schijnheilig.

Voor velen kan een moslim per definitie niet iets goed doen, dat lijkt me een kutpositie om in te zitten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')