Daar heb je zeker een punt! Sorry, moet in het vervolg beter nadenken vóór ik wat post.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ach, die kinderen voelen geen pijn meer, slachtoffers zijn vooral de arme moslims die de priemende blikken in hun rug voelen.
Lees de topics dan maar eens na, ik reageer niet meer op zo´n dikke puistenkop met een grote bek.quote:
Wat bedoel je met 'echt nieuws'?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lees de topics dan maar eens na, ik reageer niet meer op zo´n dikke puistenkop met een grote bek.
Er was maar 1 explosie, en het waren berichten van gillende tienermeisjes. Pas dik een uur later kwam er echt nieuws naar buiten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'echt nieuws'?Op dat moment waren er 2 explosies te horen en dat werd gemeld in de OP. Dat was dan toch gewoon echt nieuws?
Waar heb je het in godsnaam over??
Beter beperkt jij je voortaan gewoon tot KLB of ONZ. In topics voor mensen die zich wel volwassen kunnen gedragen zit er geen hond te wachten op jouw bijdrages.
En dat was geen echt nieuws, omdat........ (vul in)quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
Er was maar 1 explosie, en het waren berichten van gillende tienermeisjes.
Het is te triest voor woorden dat we in het westen massaal capituleren na een paar pietluttige "aanslagen".quote:
Ze houden een minuut stilte..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden dat we in het westen massaal capituleren na een paar pietluttige "aanslagen".
Als we het als bevolking zo snel opgeven en zo snel vrijheden opgeven voor meer veiligheid dan verdienen we het ook gewoon om keihard onderdrukt te worden.
Hoezo doen ze niet veel? Ik denk dat ze er constant mee bezig zijn. Dat krijgt de gewone burger alleen niet mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Macron heeft gezegd dat Europa moet leren leven met terroristische aanslagen. Merkel en haar regering doen ook niet veel om nieuwe aanslagen te voorkomen. Sterker nog, niet 1 EU leider doet iets om nieuwe aanslagen te voorkomen. En raad eens wat ze allemaal met elkaar gemeen hebben? Ze hebben geen van allen kinderen en hoeven dus ook niet in te zitten over wat voor wereld ze aan de volgende generatie doorgeven.
En waar zijn al die vredelievende, seculiere moslims die geweld afwijzen? Waar is de internationale coalitie van moslims die vecht voor vrede? Heb ik nog niet gezien.
Wtfquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Er gaan elk jaar meer Nederlanders dood aan ouderdom dan er tijdens heel WWII doodgegaan zijn door de oorlog. Ik zie daardoor geen enkele belemmering om een derde wereldoorlog te starten.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Er gaan elk jaar meer Nederlanders dood aan ouderdom dan er tijdens heel WWII doodgegaan zijn door de oorlog. Ik zie daardoor geen enkele belemmering om een derde wereldoorlog te starten.
Ik geef helemaal niets op. Ik vlieg nog even vaak vanaf Brussel. En ik ben niet van plan me aan te passen. Ik wijk niet voor dit soort imbicielen. Dat is namelijk precies wat ze willen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden dat we in het westen massaal capituleren na een paar pietluttige "aanslagen".
Als we het als bevolking zo snel opgeven en zo snel vrijheden opgeven voor meer veiligheid dan verdienen we het ook gewoon om keihard onderdrukt te worden.
Wat is het verschil met jouw verkeersdodenargument?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:28 schreef richolio het volgende:
[..]
WtfBeter houd je voortaan dit soort rare hersenspinsels voor je
Slaat echt weer helemaal nergens op
Dit is toch absoluut belachelijk. Als er nou een aanslag was in Nederland oke, dan zou Rutte er inderdaad mede verantwoordelijk voor zijn.quote:
quote:Je bent met je open grenzen en zalvende woorden over de islam medeverantwoordelijk voor alle ellende.
Godverdommequote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met jouw verkeersdodenargument?
Precies, daarom is ook onzin om dit soort incidenten massaal uit te meten. Stop met die extra media-aandacht die de komende weken de TV weer zal domineren, gekleurde gebouwen en debatten over meer privileges voor overheden en inlichtingendiensten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niets op. Ik vlieg nog even vaak vanaf Brussel. En ik ben niet van plan me aan te passen. Ik wijk niet voor dit soort imbicielen. Dat is namelijk precies wat ze willen.
Maar ik ga ook niet alle Moslims de schuld geven. Dat is gewoon te gemakkelijk.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef richolio het volgende:
[..]
GodverdommeWélk verkeersdodenargument? Waar heb je het weer over?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo wordt dat niet gezegd.
Maar durf alsnog te zeggen dat de kans met een verkeersongeluk om het leven groter is dan met een aanslag.
Dat is gewoon een feit en even nodig te relativeren voor mensen die bang worden door dit soort aanslagen.
Wauw.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Precies, daarom is ook onzin om dit soort incidenten niet massaal uit te meten. Als je hierdoor alle moslims de schuld geeft dan spoor je niet. Hoeveel moslims leven er in Europa en hoeveel aanslagen zijn er... juist.
We moeten accepteren dat dit de prijs is om vrij te kunnen leven met alles wat daarbij hoort. Wil je meer veiligheid dan betekend dit automatisch dat je voor een totalitaire surveillancestaat bent.
Waarom kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer normaal rationeel nadenken?
Dat is helaas totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar durf alsnog te zeggen dat de kans met een verkeersongeluk om het leven groter is dan met een aanslag.
Dat is gewoon een feit en even nodig te relativeren voor mensen die bang worden door dit soort aanslagen.
Het accepteren, ben je mal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Precies, daarom is ook onzin om dit soort incidenten massaal uit te meten. Stop met die extra media-aandacht die de komende weken de TV weer zal domineren, gekleurde gebouwen en debatten over meer privileges voor overheden en inlichtingendiensten.
Als je hierdoor alle moslims de schuld geeft dan spoor je niet. Hoeveel moslims leven er in Europa en hoeveel aanslagen zijn er... juist.
We moeten accepteren dat dit de prijs is om vrij te kunnen leven met alles wat daarbij hoort. Wil je meer veiligheid dan betekend dit automatisch dat je voor een totalitaire surveillancestaat bent.
Daarvan gaat niks gaat kapot en dé mens is nou eenmaal zelf-destructief.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:
Ok man. Lekker labelen en generaliseren en dat projecteren op mij. Heb er niet eens iets mee te maken. Goed bezig.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vandaag niet maar het is wel een populair argument van de deugende mens.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Macron zei: "wen er maar aan". Dus kennelijk moeten we dat dan maar doen.
Zoals het heurtquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Gelukkig krijgen we nou een regering die in deze barre tijden zich vooral bezig houdt met..........het klimaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Natuurlijk. Wat denk je wel niet hoeveel doden opwarming van de aarde, stijgende zeespiegel en hittegolven tot gevolg hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Gelukkig krijgen we nou een regering die in deze barre tijden zich vooral bezig houdt met..........het klimaat.
Onbegrijpelijk dat iemand zoiets kan doen die al op een lijst staat van veiligheidsdiensten. Maar goed, ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe staat het met de kaarsjes, met #prayformanchester, #jesuisarianafan en alle geschokte reacties van beroemdheden en politici? Draait het gebruikelijke circus weer op volle toeren? Zijn de deskundigen en islam-imagobewakers alweer bezig om uit te leggen dat ook deze terreurdaad weer niks met de islam heeft te maken?
Het lijkt erop dat ook deze dader - net als de meeste van zijn voorgangers - allang in het vizier van de zogenaamde veiligheidsdiensten was. Ik zou graag willen dat we al die zwakzinnige rouw- en deug-rituelen stopzetten en dat we eens stoppen met naïef zijn. Bestrijd de radicale islam ongenadig hard, ruim ze uit de weg, dit ongedierte, deze onmensen.
Wat bedoel je dan wel? Hoe maak je volgens jou de kans dan zo klein mogelijk?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
En ja, gekken kunnen altijd ergens een bom af laten gaan, gaan neerschieten of steken, of met auto's of vrachtauto's menigtes in rijden...
Maar we kunnen wel dingen doen om ze de kans daarop zo klein mogelijk te maken.
En dan bedoel ik niet alle moslims deporteren of zoiets
En vluchtelingen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat denk je wel niet hoeveel doden opwarming van de aarde, stijgende zeespiegel en hittegolven tot gevolg hebben![]()
![]()
Nog meer vluchtelingenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat denk je wel niet hoeveel doden opwarming van de aarde, stijgende zeespiegel en hittegolven tot gevolg hebben![]()
![]()
Ja ik snap dat als je achter een soort van sekteleider aanloopt die al tientallen jaren het einde van de wereld voorspelt de daadwerkelijke toekomst je niets interesseert.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben er wel aan gewend hoor. En mijn leven ziet er nog steeds hetzelfde uit, hartstikke prima dus. Mooie faal ook dus voor die moslimmongolenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Macron zei: "wen er maar aan". Dus kennelijk moeten we dat dan maar doen.
De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe staat het met de kaarsjes, met #prayformanchester, #jesuisarianafan en alle geschokte reacties van beroemdheden en politici? Draait het gebruikelijke circus weer op volle toeren? Zijn de deskundigen en islam-imagobewakers alweer bezig om uit te leggen dat ook deze terreurdaad weer niks met de islam heeft te maken?
Het lijkt erop dat ook deze dader - net als de meeste van zijn voorgangers - allang in het vizier van de zogenaamde veiligheidsdiensten was. Ik zou graag willen dat we al die zwakzinnige rouw- en deug-rituelen stopzetten en dat we eens stoppen met naïef zijn. Bestrijd de radicale islam ongenadig hard, ruim ze uit de weg, dit ongedierte, deze onmensen.
Onschuldig is een rekbaar begrip.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
De islam verbiedt het doden van onschuldigen. Dat is een simpel feit.
Men is toch al bezig in voetgangersgebieden in grote steden betonnen blokken neer te leggen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan wel? Hoe maak je volgens jou de kans dan zo klein mogelijk?
Zoek anders even de nabestaanden op van de laatste (of enalaatste) aanslag en vertel het ze hoe je het doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben er wel aan gewend hoor. En mijn leven ziet er nog steeds hetzelfde uit, hartstikke prima dus. Mooie faal ook dus voor die moslimmongolen.
In tijden van oorlog is dat nodig ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Men is toch al bezig in voetgangersgebieden in grote steden betonnen blokken neer te leggen?
Strengere controles op popconcencerten, festivals, feesten in steden. Waar grote mensenmassa's samenkomen.
Dan maar zoals het op een vliegveld ook gaat.
Ja en dat pareren IS-liefhebbers met dat niemand onschuldig is.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
In de ogen van de moslimterrorist zijn wij helemaal niet onschuldig. Wij, met zn allen in het Westen, zijn ongelovige varkens die al decennia lang bommen aan het droppen zijn op zijn broeders en zusters.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |