Nice, Berlijn, Stockholmquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, noem eens drie aanslagen in Europa, dan zal ik voor je opzoeken waar de daders geboren waren.
Sorry zal ik niet meer doen. Ik keek trouwens naar je omdat ik je zo knap vond en niet om je achtergrond.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:52 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik voel me ook dagelijks bekeken in mijn voor het grootste gedeelte allochtone wijk.
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Op 4chan is de identiteit al achterhaald.
Quote, link, iets?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.
Niet weten dat 4chan de manier is voor alle inlichtingendiensten om lekker anoniem hun gang te gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.
Die terroristen vinden hun weg wel naar het westen hoor. Met of zonder vluchtelingenstroom.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Omdat je de vluchtelingen stroom laat stoppen in Nederland groeit de groep terroristische Arabieren. Juist ja.
Nou, helemaal super, maar daar hebben ze dus niet per definitie enorm veel aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.
Oh?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:57 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Zijn de eerste verhalen er trouwens al van Nederlanders die een 3 jaar geleden ook bij een concert geweest zijn in Manchester en feitelijk door het oog van de naald zijn gekropen?
Manchester 1992quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, noem eens drie aanslagen in Europa, dan zal ik voor je opzoeken waar de daders geboren waren.
'Drive them out...'?quote:
En wat als een ander gewoon naakt rond wil lopen omdat hij dat mooi vindt?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat nou als een niet moslim een hoofddoekje wil gaan dragen gewoon omdat hij/zij het mooi vind. Moet dat ook verboden worden.
En wat heeft dat met de dader te maken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.
Komt wel erg dichtbij nu?quote:
Wow, die heeft echt geluk gehad!quote:
Het invoeren van verboden (hoofddoek op school, burka, burkini etc..) werkt veel polarizerender dan het niet toelaten van iets dat voordien ook niet mocht.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, als iemand agent wil worden en een hoofddoek wil dragen is dat geen polarisatie. Polarisatie is zeggen dat moslims die vrijheid niet zouden moeten hebben.
Getsie, wat een smeerpijpquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog niks, eerst staat Abbas heel viezig in de microfoon te hijgen en kuchen.
Dit had ik kunnen verwachtenquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit had ik kunnen verwachten.
Daar tegenover: Charlie Hebdo, Bataclan, San Bernardino, Brussel, Orlando, etcetera.
Ik vind jou een behoorlijke wegkijker.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daar tegenover: Charlie Hebdo, Bataclan, San Bernardino, Brussel, Orlando, etcetera.
Je moet mensen die zichzelf opblazen niet in Europa willen, nee echt? Wat een visiequote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:08 schreef Onnoman het volgende:
Heb het nieuws net gelezen.. ben deze week op vakantie.. dan wil je eigenlijk geen nieuws lezen, maar als vervolgens iemand anders er mee aan komt zetten wil ik op het forum toch mijn geluid laten horen.
Woorden schieten als gewoonlijk te kort. Wat ik voor mezelf voornamelijk zorgelijk vind is dat dit normaal begint te worden in Europa.
Europa is zou het metropool van vrede en veiligheid moeten zijn.. Maar door die massa-import van rifgebergte bewoners, krijg je te maken met dit soort aanslagen.
Dit soort mensen moet je niet in Europa willen, zo simpel is het eigenlijk
zelf vragen om 3 uit eruopa, en dan zelf aankomen met 2 uit amerika. Zuchtquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de blanke man!!1!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:08 schreef Onnoman het volgende:
Heb het nieuws net gelezen.. ben deze week op vakantie.. dan wil je eigenlijk geen nieuws lezen, maar als vervolgens iemand anders er mee aan komt zetten wil ik op het forum toch mijn geluid laten horen.
Woorden schieten als gewoonlijk te kort. Wat ik voor mezelf voornamelijk zorgelijk vind is dat dit normaal begint te worden in Europa.
Europa is zou het metropool van vrede en veiligheid moeten zijn.. Maar door die massa-import van rifgebergte bewoners, krijg je te maken met dit soort aanslagen.
Omdat ik aangeef dat veel terroristen gewoon hier geboren zijn? Nou, oke dan. Bedankt voor deze mededeling.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind jou een behoorlijke wegkijker.
Deze zijn gelukkig blank met blauwe ogen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat ik aangeef dat veel terroristen gewoon hier geboren zijn? Nou, oke dan. Bedankt voor deze mededeling.
Terroristen moet je niet in Europa willen inderdaad, waar wel weet ik niet. Goed inzicht wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet mensen die zichzelf opblazen niet in Europa willen, nee echt? Wat een visie
Overigens is Europa nooit 'een metropool van vrede en veiligheid' geweest, maar dat geheel terzijde.
Als het alleen bij kijken zou blijven is dat makkelijk te negeren. Uitgescholden worden is een ander verhaal en totaal onnodig ook. Maar goed dit is allemaal een beetje off topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Sorry zal ik niet meer doen. Ik keek trouwens naar je omdat ik je zo knap vond en niet om je achtergrond.
Walgelijke opmerkingquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
kluun mag van mij ook best opgeblazen worden. De man die miljoenen verdiende door op te schrijven hoe hij zijn vrouw bedroog omdat ze kanker had.
Het is zorgwekkender dat mensen die hier geboren zijn toch nog zo radicaliseren dat ze dit soort dingen doen, als je dat als "wegkijken" classificeert omdat dat beter uitkomt met je vluchtelingenhetze dan moet je eens goed bedenken wie er nou eigenlijk wegkijkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind jou een behoorlijke wegkijker.
Meten met twee maten genotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking
Niet crew leden zouden hiervoor een ban hebben gekregen.
Geen Drive 'm out?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Manchester heeft de prayers van Trump. Da's fijn.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:08 schreef Onnoman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |